Przecież ma wolność pełną gębą!

Data: 2018-04-18 21:01:58
Autor: boukun
Przecież ma wolność pełną gębą!
Moją wielką ambicją w życiu było być w Europie. Jestem z pokolenia żelaznej kultury, które stoczyło ciężką walkę, żebyśmy wszyscy dziś mogli czuć się Europejczykami. Gdy byłem dzieckiem robiły na mnie wrażenie opowieści dziadków o Wiedniu i Cesarstwie. Dziś jest mi przykro, że wokół mnie są ludzie, dla których Europa nie stanowi żadnej wartości.

https://film.wp.pl/jerzy-stuhr-jest-mi-przykro-ze-wokol-mnie-sa-ludzie-dla-ktorych-europa-nie-stanowi-zadnej-wartosci-6242501459654273a

Pinio
1h temu

Przecież ma wolność pełną gębą! Widziałem go w SUV - ie Lexusa za 300 tys. zeta paszportu mu nie zabrali a jego syn bezkarnie może na nas psy wieszać! Toż to wolność panie Jerzy jest.

henryy
1h temu

Człowieku !! zmarnowany czas przez poprzednie ekipy złodziejstwo prywata przekręty sprzedaż majątku narodowego. Nierozliczenie KOMUNY .TO SIĘ AKTORKOWI PODOBAŁO ??

SeksMissing
1h temu

Niezatapialny symbol współpracy z komuną i postkomuną platfusów kodziarsko nowoczesnych. Za bardzo się wczuł znowu w "Wodzireja". Nie te czasy panie Jurku. Zamiast POdskakiwać czas myśleć o prawdziwych rolach na ekranie, czas ucieka - wieczność czeka.

nieżyt
8 min. temu

Ten Żydek razem ze swoim synkiem za dużo POlitykują. Jedźcie sobie do Izraela jak wam w Polsce źle się wiedzie.

p-ty
8 min. temu

Następny z nadzwyczajnej kasty aktorów dołączył do Jandy,swojego syna ,"Kobiety wulkana" itp itp a tak im źle żyć z tantiemów ,reklam za miliony jak Kondrat wstydziliby się

ddsde
8 min. temu

Jak mu źle w Rabce to niech jedzie do kurortu w Szwajcarii. Szkoda pieniędzy, skąpiradełko?

KUm one sum
9 min. temu

Panie Szczur! Zagrałeś genialna rolę w teatrze telewizji w Nocy Listopadowej. Obejrzyj to sobie jeszcze raz bo nie załapałeś w czym grałeś. TU macie link. Warto bys to obejrzał: https://www.youtube.com/watch?v=4juaYcT17pk

maciej
10 min. temu

Teraz jest odważny i ma pragnienia i marzenia nt. Polski?, a w 89 i następnych latach to mowę mu odebrało?, niech recytuje Polakom Bajki Krasickiego i opowiada, jakie miejsce zgotował Polakom Jakub Berman, a może za tym mu tęskno?

mmm
10 min. temu

Komunistyczny Becwal

hdd
10 min. temu

panie Stuhr niech pan opuści Polskę i wyjedzie na zachód europy czy gnie pan chce i niech pan się uwolni i nam będzie lżej.

Klient
10 min. temu

Śmieszny ludzik masz paszport

Przecież ma wolność pełną gębą!