Przecie¿ ten to te¿ ¯yd

Data: 2014-11-28 18:10:21
Autor: El Comandante
Przecie¿ ten to te¿ ¯yd
Nie trzeba czekaæ do wyborów, ¿eby wysz³o to na jaw, wystarczy zobaczyæ na facjatê i zarost...

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1027139,title,Jacek-Sasin-dla-WPPL-to-kampania-desperatow,wid,17065767,wiadomosc.html

~wysoki 1 godzinê i 1 minutê temu

nie wiem ale nie budzi we mnie sympatii i ta twarz taka nijaka.

~ada (15:44)

Wyj±tkowo oble¶ny typ. Typowy dla Pisu. Dlatego jednak HGW!!!

~sdf 47 minut temu

Pan Sasin wygl±da mi na bezwzglêdnego cwaniaka. I tyle.

~dziados³aw 1 godzinê i 6 minut temu

kaczka sraczka, sasin srasin!

~wiesw12 38 minut temu

Poczekamy do niedzieli panie Sasin i zobaczymy kto jest desperatem. A tak po prawdzie panie Sasin, gdyby nie tragedia smoleñska, to by³by pan tylko g³osuj±cym, a nie kandydatem na prezydenta naszej Stolicy. Jakie to dziwne, ¿e wdowy, bracia, znajomi itd. (z pisu) po tych Nieszczê¶nikach smoleñskich zajmuj± teraz zaszczytne funkcje w Pañstwie - g³upio mi to pisaæ, ale oni skorzystali na tej prywatnej przedwyborczej wycieczce do Katynia braci Kaczyñskich.

Data: 2014-11-28 18:47:26
Autor: u2
Przecie¿ ten to te¿ ¯yd
W dniu 2014-11-28 o 18:10, srakun pisze:
Nie trzeba czekaæ do wyborów, ¿eby wysz³o to na jaw, wystarczy zobaczyæ
na facjatê i zarost...

pewnie krewniak generala S. zamieszanego w zabojstwo generala P.

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2014-11-29 04:06:27
Autor: Kasper
Przecie¿ ten to te¿ ¯yd
W dniu 11/28/2014 11:10 AM, El Comandante pisze:
Nie trzeba czekaæ do wyborów, ¿eby wysz³o to na jaw, wystarczy zobaczyæ
na facjatê i zarost...

Od dawna nurtuje mnie pytanie, na które jestem pewny ¿e znasz odpowied¼ i rozwiejesz moje w±tpliwo¶ci - czy na Kremlu pracuj± jacy¶ ¯ydzi, je¿eli tak, to ilu i na jakich stanowiskach?

Data: 2014-11-29 11:30:06
Autor: El Comandante
Przecie¿ ten to te¿ ¯yd
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m5c5r6$2ca$1speranza.aioe.org...
[...]

Na Kremlu bezpo¶rednio nie, ale oligarchów tam jest wp³ywowych sporo, z tym, ¿e to oligarchowie wewnêtrzni, nie brataj±cy siê póki co (oficjalnie) z miêdzynarodówk±, choæ dziêki miêdzynarodówce Rosjê rozkradli...

Data: 2014-11-29 05:14:30
Autor: Kasper
Przecie¿ ten to te¿ ¯yd
W dniu 11/29/2014 4:30 AM, El Comandante pisze:
[...]

Pytam, dlatego ¿e Putin ma w Brukseli swoich zwolenników i przeciwników. Czy ten go¶ciu na zdjêciu, patrz±c na facjatê i zarost to Niemiec czy ¯yd?

http://www.bloomberg.com/image/iMZQVFxg3Npc.jpg

> z tym, ¿e to oligarchowie wewnêtrzni, nie brataj±cy siê póki co
(oficjalnie) z miêdzynarodówk±, choæ dziêki miêdzynarodówce Rosjê
rozkradli...

Ilu z tych najbogatszych w Rosji to ¯ydzi? Policz ich po facjatach i nazwiskach:
http://www.forbes.com/billionaires/list/#tab:overall_country:Russia

Data: 2014-11-29 14:31:12
Autor: El Comandante
Przecie¿ ten to te¿ ¯yd
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m5c9qo$br8$1speranza.aioe.org...
[...]

Zdjêcie ze strony bloomberga samo za siebie mówi...

Same ¯ydy...

Data: 2014-11-29 07:44:54
Autor: Kasper
Przecie¿ ten to te¿ ¯yd
W dniu 11/29/2014 7:31 AM, El Comandante pisze:
[...]

Czyli? Strona nie ma znaczenia. ¯yd czy nie?

> [...]

rozkradli...

Ilu z tych najbogatszych w Rosji to ¯ydzi? Policz ich po facjatach i

Putin modli siê do ¿ydowskiego Boga, najbogatsi ludzie w Rosji to same ¯ydy, nic dziwnego, ¿e Rosja chce rozkra¶æ Ukrainê.

Data: 2014-11-29 15:15:43
Autor: andal
Przecie¿ ten to te¿ ¯yd
On Sat, 29 Nov 2014 07:44:54 -0600, Kasper wrote:

Ilu z tych najbogatszych w Rosji to Żydzi? Policz ich po facjatach i
nazwiskach:
http://www.forbes.com/billionaires/list/#tab:overall_country:Russia

Same Żydy...

Putin modli się do żydowskiego Boga, najbogatsi ludzie w Rosji to same
Żydy, nic dziwnego, że Rosja chce rozkraść Ukrainę.

widac ze nie rozumiesz boukuna

wg niego oni nie rozkradaja ukrainy ale ja chronia przed rozkradzeniem

to sa te same zydy ktore kiedys chronily Polske ustanawiajac system PRL

Data: 2014-11-29 09:32:35
Autor: Kasper
Przecież ten to też Żyd
W dniu 11/29/2014 9:15 AM, andal pisze:
[...]

Trudno jest go przekonać, dlatego chciaÅ‚em żeby samodzielnie wyjaÅ›niÅ‚  z kim trzyma i na czyje konto agituje.

Data: 2014-11-29 20:31:58
Autor: El Comandante
Przecież ten to też Żyd
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m5coul$hop$1speranza.aioe.org...
[...]

Z nikim nie trzyma, jestem za sprawiedliwością i wyzwoleniem Polski, a wpierdalanie się polskich syjonistów do Ukrainy oddala nas od wolności...

Data: 2014-11-30 04:15:22
Autor: Kasper
Przecież ten to też Żyd
W dniu 11/29/2014 1:31 PM, El Comandante pisze:
[...]

Trudno jest go przekonać, dlatego chciałem żeby samodzielnie wyjaśnił
z kim trzyma i na czyje konto agituje.

Z nikim nie trzyma, jestem za sprawiedliwością i wyzwoleniem Polski, a
wpierdalanie się polskich syjonistów do Ukrainy oddala nas od wolności...

Po głębokich przemyśleniach na ten temat, doszedłeś do wniosku, że wpierdalanie się ruskich syjonistów do Ukrainy i do Polski, jest lekarstwem na całe zło? Masz prawo do swoich własnych poglądów, ale nie uprawiaj demagogii, w przyszłości zamiast "Rosja" pisze "same Żydy z Kremla", w ten sposób będziemy wiedzieli co sprzedajesz.

Data: 2014-11-30 11:41:05
Autor: El Comandante
Przecież ten to też Żyd
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m5eqnt$hf7$2speranza.aioe.org...
[...]

Nie wiem, skąd ci się to wzięło, ale jest odwrotnie, to polscy syjoniści wpierdalają się do Ukrainy i przypierdalają do Rosji, bo zaplanowali od 10 lat Ukrainę okraść i zaorać, jak to zrobili ze zniewoloną Polską...

Data: 2014-11-30 04:46:36
Autor: Kasper
Przecież ten to też Żyd
W dniu 11/30/2014 4:41 AM, El Comandante pisze:

Nie wiem, skąd ci się to wzięło, ale jest odwrotnie, to polscy syjoniści
wpierdalajÄ… siÄ™ do Ukrainy i przypierdalajÄ… do Rosji

Nie uprawiaj demagogii, nie pisz Rosji tylko same Żydy z Kremla, będzie brzmiało uczciwiej z twojej strony.

> bo zaplanowali od
10 lat Ukrainę okraść i zaorać, jak to zrobili ze zniewoloną Polską...

Nie znasz nawet głównych graczy w ruskim cyrku, to co ty możesz wiedzieć na temat planów okradania i zniewalania?

Data: 2014-11-30 15:09:09
Autor: El Comandante
Przecież ten to też Żyd
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m5esif$lqm$1speranza.aioe.org...
[...]

Sam uprawiasz demagogię, Rosja to jedyny wolny kraj w Europie, który dba o rosyjski naród i pilnuje interesów narodowych, która to polityka stoi kością w gardle międzynarodowemu żydostwu...

> [...]

Nie znasz nawet głównych graczy w ruskim cyrku, to co ty możesz wiedzieć na temat planów okradania i zniewalania?

To nie są plany, to się dzieje w Polsce już od 13 grudnia 1981 roku, a na dobre od 1989 roku, na Ukrainę polskie żydziaki się zamachnęli w 2004 roku...

https://groups.google.com/forum/#!msg/pl.soc.polityka/H-PUeHOn9Nc/Lxk9twDSY1QJ

Data: 2014-11-30 14:48:59
Autor: Kasper
Przecież ten to też Żyd
W dniu 11/30/2014 8:09 AM, El Comandante pisze:
[...]

Sam uprawiasz demagogiÄ™,

Ja jedynie pomagam ci rozpoznawać Żydów na Kremlu, demagogia to ukrywanie przez ciebie ich istnienia.

> Rosja to jedyny wolny kraj w Europie,

Putin otacza się Żydami tylko dlatego, żeby ten kraj był wolny, on o tym wie i ty o tym wiesz, ale cicho sza bo może się wydać.

To nie są plany, to się dzieje w Polsce już od 13 grudnia 1981 roku

To straszne co piszesz, jedyny ratunek to przekazanie władzy w Polsce Putinowi i jego Żydom, bo tylko komunizm i Żydzi mogą zapewnić Polsce wolność na wzór radziecki. Pracuj nad tym, bez ciebie nie będzie to możliwe.

Data: 2014-11-30 21:59:42
Autor: u2
Przecież ten to też Żyd
W dniu 2014-11-30 o 21:48, Kasper pisze:
Ja jedynie pomagam ci rozpoznawać Żydów na Kremlu, demagogia to
ukrywanie przez ciebie ich istnienia.

srakun rozpoznaje zydow tylko w Polsce, innych nie uznaje:))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywajÄ… slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2014-12-01 00:06:27
Autor: Kasper
Przecież ten to też Żyd
W dniu 11/30/2014 2:59 PM, u2 pisze:
W dniu 2014-11-30 o 21:48, Kasper pisze:
Ja jedynie pomagam ci rozpoznawać Żydów na Kremlu, demagogia to
ukrywanie przez ciebie ich istnienia.

srakun rozpoznaje zydow tylko w Polsce, innych nie uznaje:))))))

Jednego już rozpoznał, ale tylko dlatego, że wcześniej nie wiedział kto jest ministrem finansów w Rosji. On się uczy trochę wolniej, ale po nitce kiedyś dojdzie do kłębka i wtedy zrozumie, że pracuje dla ruskiego Żyda i robi to za darmo.

Data: 2014-12-01 10:25:28
Autor: El Comandante
Przecież ten to też Żyd
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m5h0h6$5p1$2speranza.aioe.org...
[...]

Ruscy Żydzi to patrioci rosyjscy, czy chcą czy nie, w przeciwieństwie do polskich żydziaków, robiących z obsady i na zlecenie międzynarodówki....

Data: 2014-12-01 04:03:46
Autor: Kasper
Przecież ten to też Żyd
W dniu 12/1/2014 3:25 AM, El Comandante pisze:
[...]

Teraz to przemawiasz jak rasowy polityk większego kalibru. Dzisiaj dowiedziałem się od ciebie czegoś nowego, na całym świecie rządzi żydowska międzynarodówka, tylko w Rosji jej nie ma bo tam rządzą żydowscy patrioci :)

Masz jakieś informacje kiedy Putin tych Żydów przywiezie do Polski na czołgach?

Data: 2014-12-01 15:00:24
Autor: El Comandante
Przecież ten to też Żyd
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m5hee5$ccq$1speranza.aioe.org...
[...]

Jak będziecie podskakiwać i pluć i szczuć na Rosję, to bardzo szybko może to być...

Data: 2014-12-01 08:18:32
Autor: Kasper
Przecież ten to też Żyd
W dniu 12/1/2014 8:00 AM, El Comandante pisze:

Jak będziecie podskakiwać i pluć i szczuć na Rosję, to bardzo szybko
może to być...

No to zaczynam się już bać, jak ty coś piszesz, to ludzie w całej Polsce słuchają tego z uwagą :)

Data: 2014-12-01 16:30:08
Autor: andal
Przecie¿ ten to te¿ ¯yd
On Mon, 01 Dec 2014 15:00:24 +0100, El Comandante wrote:

[...]

ty uwazaj zeby przypadkiem zydowskie kitajce ruskich czapkami nie przykryli

Data: 2014-12-01 18:07:36
Autor: El Comandante
Przecież ten to też Żyd
"andal" <fake@fake.com> schrieb im Newsbeitrag news:m5i52g$b8g$2speranza.aioe.org...
[...]

Te twoje Bielany, Kowale, Kaczyńskie, he, he, he, tacy podżegacze to mocni, jak się za Kliczkę chowają...

Data: 2014-11-30 22:38:22
Autor: El Comandante
Przecież ten to też Żyd
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m5fvrr$n4r$1speranza.aioe.org...
> [...]

To straszne co piszesz, jedyny ratunek to przekazanie władzy w Polsce Putinowi i jego Żydom, bo tylko komunizm i Żydzi mogą zapewnić Polsce wolność na wzór radziecki. Pracuj nad tym, bez ciebie nie będzie to możliwe.

To co nastało po 1989 roku, to jest najgorsze nieszczęście dla Europy i Rosji. Jak już wspomniał w jednym miejscu szklany nocnik, żydzi zrobili wielki skok na narodowe dobra wszystkich narodów Europy i zniewololi nas na wieki...
Cos mi sie obilo o uszy zabarykadowanie ponad tysiaca urzednikow
w tym rosyjskich generalow (kreml, krym) w r. 93. Podobno
protestowali przed skokiem na ruska gospodarke w czasie ichnich
przemian ustrojowych.
Podobno wszystkich zlikwidowali.

Data: 2014-11-30 22:41:12
Autor: u2
Przecież ten to też Żyd
W dniu 2014-11-30 o 22:38, srakun pisze:
zniewololi nas na wieki

was nie trzeba bylo niewowolic, wy niewowolnicy od urodzenia srakun:)

Data: 2014-12-01 00:11:01
Autor: Kasper
Przecież ten to też Żyd
W dniu 11/30/2014 3:38 PM, El Comandante pisze:

[...]

O tym już pisałeś, a ja o tym już czytałem, przydałoby się coś nowego.
Masz jakąś własną teorie na temat hmmm....już wiem, dlaczego Putin lubi otaczać się Żydami?

Data: 2014-12-01 10:27:01
Autor: El Comandante
Przecież ten to też Żyd
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m5h0pp$73j$1speranza.aioe.org...
[...]

Nie miał wyboru, najpierw skok na Rosję zrobili Żydzi, a potem nastał Putin.... Ale Putin robi u siebie porządek...

Data: 2014-12-01 04:07:30
Autor: Kasper
Przecież ten to też Żyd
W dniu 12/1/2014 3:27 AM, El Comandante pisze:
[...]

Putin.... Ale Putin robi u siebie porzÄ…dek...

W jaki sposób robi ten porządek? Jego poprzedni doradca, jak sam odkryłeś jest Żydem, jego obecny zausznik również, a ministra finansów poznałeś po zaroście. Znasz innych żydowskich patriotów z otoczenia Putina?

Data: 2014-11-29 20:30:24
Autor: El Comandante
Przecież ten to też Żyd
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:m5cnuv$d23$1speranza.aioe.org...
[...]

He, he, he, polskie Żydy lepsze i im się należy rozkraść Ukrainę...

Data: 2014-11-30 00:29:40
Autor: andal
Przecie¿ ten to te¿ ¯yd
On Sat, 29 Nov 2014 20:30:24 +0100, El Comandante wrote:

[...]

to ywoje wlasne rozgraniczenie

dla mnie kazdy zyd to zlodziej

dla ciebie ruski syjonista to bog sprawiedliwosci

chuj ci w dupe mongole

Data: 2014-11-30 01:40:11
Autor: El Comandante
Przecież ten to też Żyd
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:m5dodk$bcl$2speranza.aioe.org...
[...]

Pocałuj mongoła w dupę, stary tępaku...

Data: 2014-11-30 08:55:48
Autor: szklanynocnik
Przecie¿ ten to te¿ ¯yd
u¿ytkownik andal napisa³:

dla mnie kazdy zyd to zlodziej

Nie popadajmy w skrajnosci:)

Data: 2014-12-01 05:18:46
Autor: stevep
Przecie¿ ten to te¿ ¯yd
W dniu .11.2014 o 17:55 <szklanynocnik@gmail.com> pisze:

u¿ytkownik andal napisa³:

dla mnie kazdy zyd to zlodziej

Nie popadajmy w skrajnosci:)

Ale wpadnij w nocnik.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-11-29 16:07:55
Autor: El Comandante
Przecie¿ ten to te¿ ¯yd
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag

Zdjêcie ze strony bloomberga samo za siebie mówi...

Czyli? Strona nie ma znaczenia. ¯yd czy nie?

¯yd...

Data: 2014-11-29 09:26:24
Autor: Kasper
Przecie¿ ten to te¿ ¯yd
W dniu 11/29/2014 9:07 AM, El Comandante pisze:
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag

Zdjêcie ze strony bloomberga samo za siebie mówi...

Czyli? Strona nie ma znaczenia. ¯yd czy nie?

¯yd...

Facet nazywa siê Anton Germanowitsch Siluanow, kilka lat temu mianowany przez Putina na stanowisko ministra finansów Rosji. I w ten oto sposób, sam odpowiedzia³e¶ na pytanie, z kim knuj± syjoni¶ci :)

Data: 2014-11-29 20:29:03
Autor: El Comandante
Przecie¿ ten to te¿ ¯yd
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m5coj2$gso$1speranza.aioe.org...
[...]

No, do finansów tylko ¯ydzi s± dopuszczani, tak samo jak do kierownictwa tajnych s³u¿b...

Data: 2014-11-30 00:27:26
Autor: andal
Przecie¿ ten to te¿ ¯yd
On Sat, 29 Nov 2014 20:29:03 +0100, El Comandante wrote:

"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
W dniu 11/29/2014 9:07 AM, El Comandante pisze:
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag

Zdjęcie ze strony bloomberga samo za siebie mówi...

Czyli? Strona nie ma znaczenia. Żyd czy nie?

Żyd...

Facet nazywa siÄ™ Anton Germanowitsch Siluanow, kilka lat temu mianowany
przez Putina na stanowisko ministra finansów Rosji. I w ten oto sposób,
sam odpowiedziałeś na pytanie, z kim knują syjoniści :)

No, do finansów tylko Żydzi są dopuszczani, tak samo jak do kierownictwa
tajnych służb...

jestes polglowek ktory nie wie ze finanse to wladza ale to skutek podmywania szwabskich syjonistow

Data: 2014-11-30 04:14:44
Autor: Kasper
Przecie¿ ten to te¿ ¯yd
W dniu 11/29/2014 1:29 PM, El Comandante pisze:
[...]

W tym æwiczeniu, chodzi³o o to, aby¶ nauczy³ siê rozpoznawaæ ¯ydów powo³anych do sprawowania w³adzy na Kremlu, bo sprawiasz wra¿enie kogo¶ kto du¿o o tym pisze, ale na temat którego nie zna.

Data: 2014-11-29 11:56:55
Autor: Marek
Przecie¿ ten to te¿ ¯yd
W dniu sobota, 29 listopada 2014 11:30:11 UTC+1 u¿ytkownik El Comandante  i
> rozwiejesz moje w±tpliwo¶ci - czy na Kremlu pracuj± jacy¶ ¯ydzi, je¿eli > tak, to ilu i na jakich stanowiskach?

Na Kremlu bezpo¶rednio nie,

Nie badz taki pewny...

Data: 2014-11-30 08:50:31
Autor: szklanynocnik
Przecie¿ ten to te¿ ¯yd
u¿ytkownik Marek napisa³:

> Na Kremlu bezpo¶rednio nie,

Nie badz taki pewny...

Data: 2014-11-30 15:55:12
Autor: Klin....................................................
Przecież ten to też Żyd
W dniu 2014-11-29 o 11:30, El Comandante pisze:

Na Kremlu bezpośrednio nie, ale oligarchów tam jest wpływowych sporo, z
tym, że to oligarchowie wewnętrzni, nie bratający się póki co
(oficjalnie) z międzynarodówką, choć dzięki międzynarodówce Rosję
rozkradli...

   MyÅ›laÅ‚em Boukunie, że masz lepsze rozeznanie!

 http://wolna-polska.pl/wiadomosci/antyglobalistyczna-eferja-zydowskich-miedwieputow-2013-09

Data: 2014-11-30 16:17:38
Autor: Klin....................................................
Przecież ten to też Żyd

[...]