"Przecież to jest straszne! Do Sejmu wchodzi transwestyta i sodomici"

Data: 2011-10-20 01:13:49
Autor: Antenka
"Przecież to jest straszne! Do Sejmu wchodzi transwestyta i sodomici"
Przecież to jest straszne! Do Sejmu wchodzi transwestyta i sodomici
====================================================http://wiadomosci.onet.pl/kraj/o-rydzyk-przeciez-to-jest-straszne-do-sejmu-wchodz,1,4878207,wiadomosc.html

Całkowita zgoda, ojcze dr Dyrektorze. To zgroza, żeby takie dziwadła
panoszyły się po Sejmie RP.

Antenka

Data: 2011-10-20 10:51:03
Autor: Neko
"Przecież to jest straszne! Do Sejmu wchodzi transwestyta i sodomici"
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/o-rydzyk-przeciez-to-jest-straszne-do-sejmu-wchodz,1,4878207,wiadomosc.html

Całkowita zgoda, ojcze dr Dyrektorze. To zgroza, żeby takie dziwadła
panoszyły się po Sejmie RP.

-- -

Kim są "sodomici" ?

Data: 2011-10-20 07:27:58
Autor: J-23
On 20 Paź, 10:51, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał

[...]

wazniejsze, kto sa ci sodomici? personalnie!

Data: 2011-10-20 16:49:42
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 20 Oct 2011 07:27:58 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

[...]

Zoofile :-)
--
XL
"Z drzew spadają czasem gałęzie. Ba, zdarza się, że trafią kogoś w głowę i

Data: 2011-10-20 08:00:21
Autor: J-23
On 20 Paź, 16:49, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

skurwysynów."
Anonim - przeciw zrównywaniu uśmiercania nadmiarowych zarodków w metodzie

nie znam takiego posla o nazwisku Zoofile

Data: 2011-10-22 00:03:25
Autor: pluton
"Przecież to jest straszne! Do Sejmu wchodzi transwestyta i sodomici"

wazniejsze, kto sa ci sodomici? personalnie!

2 zony edgara.

Nullification

Data: 2011-10-20 11:39:52
Autor: Bambaryła

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:j7oo0m$8q5$1news.onet.pl...
[...]

Nie wiadomo kim są. Wg ojca-dr-dyr to zoofile.

BBR

Data: 2011-10-20 12:58:42
Autor: matusm
[...]

niewiele ale chodzi o wiedze ogółna i umiejetności czytania  ze zrozumieniem
Tak jak  w  podstawówce Sodoma I Gomora a do tego nadal,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-10-20 11:02:13
Autor: sofu

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:a8d85bc4-7991-4bef-a6fc-90bf4fe41a211g2000vbx.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

A jeszcze straszniejsze gdy sodomita i pedofil spowiada i udziela rozgrzeszeń.

sofu

Data: 2011-10-20 11:21:14
Autor: t-1
"Przecież to jest straszne! Do Sejmu wchodzi transwestyta i sodomici"
Całkowita zgoda, ojcze dr Dyrektorze. To zgroza, żeby takie dziwadła
panoszyły się po Sejmie RP.

Antenka

Napiszcie czy naprawdę mężczyzna stał się kobietą jak twierdzi o. Rydzyk?
Moje obawy opieram na fakcie, że byk po kastracji staje się wołem a nie krową.

t-1

Data: 2011-10-20 11:24:05
Autor: WW
"PrzecieĹź to jest straszne! Do Sejmu wchodzi transwestyta i sodomici"
W dniu 2011-10-20 10:13, Antenka pisze:
[...]

Na stos ?

  Pozdrawiam
  WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2011-10-20 13:01:55
Autor: matusm

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:j7opbr$f3l$1node2.news.atman.pl...
[...]

Cos  sie towarzyszowi znów pokreciło
To legioniści,,,,,,,,,
"Na stos rzuciliśmy
swój zycia los
na stos na stos"

ale o czym taki mądrym towarzyszowi  bez  zebrania pop pisze,,,,,zwrócćie sie do,,,,,,,,,,,

Data: 2011-10-20 11:37:28
Autor: Bambaryła
[...]

Kim jest ten Ojciec-Doktor-Dyrektor? Posiada jeszcze jakieś inne tytuły budzące grozę?

BBR

Data: 2011-10-20 11:39:58
Autor: Polok_Prawdziwy
"Przecież to jest straszne! Do Sejmu wchodzi transwestyta i sodomici"
Całkowita zgoda, ojcze dr Dyrektorze. To zgroza, żeby takie dziwadła

panoszyły się po Sejmie RP.

Noatypseca sparkem mos, ajej nienadstawios...

- dopiro DZIWOLONGIEM jeześ...!!!

Data: 2011-10-20 12:55:42
Autor: matusm
[...]

tak sie dzieje bo nadal,,,,,,,,,,,,

Data: 2011-10-20 17:49:45
Autor: jadrys
[...]

Może wcale nie będzie takie straszne? Może okażą sie porządniejsi i uczciwsi od sprzedawczyków i złodziei którzy udają "normalnych", :-\

Pozdrawiam;-)

Data: 2011-10-21 19:18:59
Autor: pluton
"Przecież to jest straszne! Do Sejmu wchodzi transwestyta i sodomici"
Przecież to jest straszne! Do Sejmu wchodzi transwestyta i sodomici

Naprawde ? Sobecka miala jakies dalekie miejsce...

Nullification

"Przecież to jest straszne! Do Sejmu wchodzi transwestyta i sodomici"