"Przecież to jest straszne! Do Sejmu wchodzi transwestyta i sodomici"

Data: 2011-10-20 10:51:03
Autor: Neko
"Przecież to jest straszne! Do Sejmu wchodzi transwestyta i sodomici"
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/o-rydzyk-przeciez-to-jest-straszne-do-sejmu-wchodz,1,4878207,wiadomosc.html

Całkowita zgoda, ojcze dr Dyrektorze. To zgroza, żeby takie dziwadła
panoszyły się po Sejmie RP.

-- -

Kim są "sodomici" ?

Data: 2011-10-20 07:27:58
Autor: J-23
On 20 Paź, 10:51, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał

[...]

wazniejsze, kto sa ci sodomici? personalnie!

Data: 2011-10-20 16:49:42
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 20 Oct 2011 07:27:58 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

[...]

Zoofile :-)
--
XL
"Z drzew spadają czasem gałęzie. Ba, zdarza się, że trafią kogoś w głowę i

Data: 2011-10-20 08:00:21
Autor: J-23
On 20 Paź, 16:49, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

skurwysynów."
Anonim - przeciw zrównywaniu uśmiercania nadmiarowych zarodków w metodzie

nie znam takiego posla o nazwisku Zoofile

Data: 2011-10-22 00:03:25
Autor: pluton
"Przecież to jest straszne! Do Sejmu wchodzi transwestyta i sodomici"

wazniejsze, kto sa ci sodomici? personalnie!

2 zony edgara.

Nullification

Data: 2011-10-20 11:39:52
Autor: Bambaryła

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:j7oo0m$8q5$1news.onet.pl...
[...]

Nie wiadomo kim są. Wg ojca-dr-dyr to zoofile.

BBR

Data: 2011-10-20 12:58:42
Autor: matusm
[...]

niewiele ale chodzi o wiedze ogółna i umiejetności czytania  ze zrozumieniem
Tak jak  w  podstawówce Sodoma I Gomora a do tego nadal,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

"Przecież to jest straszne! Do Sejmu wchodzi transwestyta i sodomici"