"Przecież to jest straszne! Do Sejmu wchodzi transwestyta i sodomici"

Data: 2011-10-20 11:21:14
Autor: t-1
"Przecież to jest straszne! Do Sejmu wchodzi transwestyta i sodomici"
Całkowita zgoda, ojcze dr Dyrektorze. To zgroza, żeby takie dziwadła
panoszyły się po Sejmie RP.

Antenka

Napiszcie czy naprawdę mężczyzna stał się kobietą jak twierdzi o. Rydzyk?
Moje obawy opieram na fakcie, że byk po kastracji staje się wołem a nie krową.

t-1

"Przecież to jest straszne! Do Sejmu wchodzi transwestyta i sodomici"