''Przecinamy pępowinę". Chodzi o pępowinę łączącą Sejm z Kościołem

Data: 2012-03-09 09:54:43
Autor: abc
''Przecinamy pępowinę". Chodzi o pępowinę łączącą Sejm z Kościołem
Hasło tegorocznej Manify brzmi: ''Przecinamy pępowinę".

A tymczasem taką np. Szczukę z Kościołem przecież nie łączy nic.
Jej matka z domu Winawer pochodzi z rodziny żydowskiej.

Data: 2012-03-09 18:33:04
Autor: pluton
> [...]

A tymczasem taką np. Szczukę z Kościołem przecież nie łączy nic.
Jej matka z domu Winawer pochodzi z rodziny żydowskiej.

To jej pradziadkiem mogl byc Jezus.

Nullification

''Przecinamy pępowinę". Chodzi o pępowinę łączącą Sejm z Kościołem