Przeciw ACTA

Data: 2012-01-31 10:26:28
Autor: Bogdan Idzikowski
Przeciw ACTA
W ramach akcji przeciw ACTA, na s³ynnym pomniku jeszcze bardziej s³ynnego Chrystusa w mega s³ynnym mie¶cie ¦wiebodzin mo¿e zawisn±æ maska Anonymuosa.  To inicjatywa Palikota, której nale¿y przyklasn±æ, acz nie do koñca. I to nic, ¿e podobne maski ozdobi³y ju¿ lico Reagana, a wkrótce tak¿e Chopina i Kopernika. Bo proszê pañstwa do wszystkiego musi byæ w³a¶ciwa miara.

Towarzysz Chrystus to nie byle kto, ¿aden tam ma³y Kazio, aktor czy inny kompozytor. To mesjasz i zbawiciel i jemu zwyk³a papierowa macha nie dostoi. Je¶li ju¿ mamy go szanowaæ i zlitowaæ siê nad jego marnym losem, to miast durnej maski dostawi³bym mu jak±¶ s³usznych rozmiarów pani±, by w ten sposób powetowaæ mu straty które za ¿ycia poniós³. Krótko ¿y³, m³odo umar³, nawet nie zd±¿y³ zdrowo sobie po ober¿ach i domach schadzek pokolêdowaæ. Tylko mu we ³bie ryby, chleb i ³a¿enie po wodzie by³o. No i skoñczy³ marnie, bo nie wiadomo tak do koñca sk±d ten chleb i ryby bra³ i po czyim stawie ³azi³. Tak wiêc panie po¶le pomys³ dobry, choæ w szczegó³ach niedopracowany.?
wtorek, 31 stycznia 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/01/2558.html

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2012-01-31 13:37:27
Autor: Grzegorz Z.
Przeciw ACTA
Bogdan Idzikowski napisa³:

W ramach akcji przeciw ACTA, na s³ynnym pomniku jeszcze bardziej s³ynnego Chrystusa w mega s³ynnym mie¶cie ¦wiebodzin

Pomnika zwanego przez miejscowych "¯enadeiro".

--
"Nasz± prac± jest podawanie wiadomo¶ci, a nie ich fabrykowanie. To drugie
jest zadaniem rz±du."

Data: 2012-01-31 16:25:23
Autor: in¿. Jaskiniowy
Przeciw ACTA
[...]

Autor tego niusa pewnie m³ody jest i wydaje mu siê, ¿e jest nie¶miertelny;) Za parêna¶cie lat bêdzie nastêpne szczere nawrócenie...
Ale to i dobrze bo z jednego nawróconego grzesznika jest wiêcej w niebie po¿ytku ni¿ z tysi±ca biskupów.

Data: 2012-01-31 16:31:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Przeciw ACTA

U¿ytkownik ""in¿. Jaskiniowy"" <jarek_arektnij@poczta.fm> napisa³ w wiadomo¶ci news:4f2807ea$0$1258$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie wydaje mi siê. Ja, na ten przyk³ad jestem wiekowy i wali mnie jakiekolwiek nawócenie/

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2012-02-01 06:49:06
Autor: stevep
Przeciw ACTA
Dnia 31-01-2012 o 16:31:19 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisa³(a):

[...]

Eeee, co z ciebie za wiekowy, jak ogl±da³e¶ sztukê "Ch³opcy" (akcja dzieje  siê w domu starców) to na takich mówili "smarkul" i wysy³ali po wódkê.

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-02-01 10:06:37
Autor: Bogdan Idzikowski
Przeciw ACTA

U¿ytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.v8zjr4r950oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Dziêki za mi³e s³owa, które s± koj± ³agodnym balsamem moje ego.

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2012-01-31 18:07:25
Autor: Grzegorz Z.
Przeciw ACTA
"in¿. Jaskiniowy" napisa³:

Autor tego niusa pewnie m³ody jest i wydaje mu siê, ¿e jest nie¶miertelny;) Za parêna¶cie lat bêdzie nastêpne szczere nawrócenie...

Jak... kto¶... ma... czterdzie¶ci... lat... to... czy... ju¿... pora...
na... szczere... nawrócenie?

Data: 2012-02-01 06:50:18
Autor: stevep
Przeciw ACTA
Dnia 31-01-2012 o 18:07:25 Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisa³(a):

"in¿. Jaskiniowy" napisa³:

[...]

Oczywizda, "gdy czterdziesty roczek mija d³u¿sza torba ni¿ fuzyja"..