Przeciwko Polsce byli: Thun, Boni, Huebner, Jaz³owiecka, Kudrycka, Pitera

Data: 2017-11-15 19:52:18
Autor: u2
Przeciwko Polsce byli: Thun, Boni, Huebner, Jaz³owiecka, Kudrycka, Pitera
https://wpolityce.pl/polityka/367202-wiemy-kto-z-po-glosowal-za-rezolucja-przeciwko-polsce-byli-thun-boni-huebner-jazlowiecka-kudrycka-pitera

Wiêkszo¶æ eurodeputowanych PO wstrzyma³a siê od g³osu ws. rezolucji PE dotycz±cej Polski, ale sze¶ciu popar³o ten dokument. Europos³owie PiS byli przeciw, ale siedmiu eurodeputowanych z ich frakcji Europejskich Konserwatystów i Reformatorów popar³o rezolucjê. Eurodeputowani PSL nie wziêli udzia³u w g³osowaniu.

CZYTAJ WIÊCEJ: Chc± ukaraæ Polskê! Parlament Europejski przyj±³ skandaliczn± rezolucjê ws. praworz±dno¶ci i demokracji w naszym kraju

Sze¶ciu europos³ów PO, którzy g³osowali ,,za", to: Micha³ Boni, Danuta Huebner, Danuta Jaz³owiecka, Barbara Kudrycka, Julia Pitera i Ró¿na Thun.

     G³osowa³em za, bo to narzêdzie presji na zmianê pozycji przez rz±d; to nie jest decyzja, to kierunek prac, nie ma ¿adnego przes±dzenia o sankcjach, jak to niektórzy interpretuj±. Jestem przeciwko sankcjom

-- przekaza³ PAP Boni.

Od g³osu wstrzyma³o siê 12 eurodeputowanych PO: Jerzy Buzek, Agnieszka Koz³owska-Rajewicz, Janusz Lewandowski, El¿bieta £ukacijewska, Jan Olbrycht, Marek Plura, Dariusz Rosati, Adam Szejnfeld, Bogdan Wenta, Jaros³aw Wa³êsa, Tadeusz Zwiefka, Bogdan Zdrojewski.

     Nie popar³em uruchomienia art. 7, bo uderzy³by w Polskê i Polaków. Ubolewam, ¿e rz±d brakiem dialogu nara¿a nas na niebezpieczeñstwo sankcji

-- o¶wiadczy³ Buzek na Twitterze.

CZYTAJ WIÊCEJ: Premier Szyd³o stanowczo o opozycji: ,,Politycy, szkaluj±cy swój kraj na forum miêdzynarodowym, nie s± godni jego reprezentowania"

Od g³osu wstrzymali siê te¿ polscy europos³owie SLD: Adam Gierek, Janusz Zemke, Krystyna £ybacka i Bogus³aw Liberadzki oraz Lidia Geringer de Oedenberg.

Wszyscy europos³owie PiS zag³osowali przeciw rezolucji, podobnie Robert Iwaszkiewicz z Grupy Europa Wolno¶ci i Demokracji Bezpo¶redniej oraz niezrzeszeni: Janusz Korwin-Mikke i Jacek Saryusz-Wolski.

Siedmioro europos³ów z frakcji Europejskich Konserwatystów i Reformatorów, do której nale¿y PiS, popar³o rezolucjê. Byli to: Anneleen Van Bossuyt, Helga Stevens, Eleni Teocharus, Mark Demesmaeker, Rikke Karlsson, Sander Loones i Monica Macovei.

CZYTAJ WIÊCEJ: PE przyj±³ rezolucjê ws. demokracji w Polsce. Co dalej? Eurokraci mog± obej¶æ siê smakiem, bo na uruchomienie art. 7 mo¿e zabrakn±æ 2/3

kk/PAP

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-11-15 11:58:51
Autor: Zenek Kapelinder
Przeciwko Polsce byli: Thun, Boni, Huebner, Jaz³owiecka, Kudrycka, Pitera
V kolumna zwana rowniez placforma obywatelska sama wykopala sobie stolek zeby w pieknym stylu sie powiesic. Szanse ze wprowadza sankcje przeciwko Polsce maja mniejsze niz na przezycie mial Zyd w okupacje. Jesli jednak UE udalo by sie je wprowadzic to placformersi i okolice maja przejebane bo ogladalnosc tvpis jest wysoka i nie trzeba specjalnie sie wysilac zeby powiedziec Polakom ze sa w wyniku sankcji biedniejsi bo placforma im to zalatwila.

Data: 2017-11-16 11:42:44
Autor: Presidente de San Escobar
Przeciwko Polsce byli: Thun, Boni, Huebner, Jaz³owiecka, Kudrycka, Pitera
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(-a):

[...]

Kapu¶ Legutko ju¿ zapomnia³ jak w 2011 donosi³ na Polskê :DDDDDDDDDDD

--
Mimo nadej¶cia ostrze¿eñ z IMGW rz±d nie wys³a³ ostrze¿eñ RSO na komórki zalogowane na zagro¿onym terytorium mimo ¿e system dzia³a od 2015 roku.
Tym razem Szyd³o i P³aszczak maj± na rêkach krew 6 osób, w tym 2 nastolatek.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rz±du
82% - przeciwnicy

"Polska prawica jest nie tylko zaczadzona, podobnie jak radykalni muzu³manie, chor± wersj± religii,
ale te¿ i bezdennie aintelektualna - te obie grupy wiêcej ³±czy, ni¿ dzieli."

Nag³e zmiany prokuratorów, fa³szywe komisje, wizyty na ul. Nowogrodzkiej i u
ojca Rydzyka - tak wygl±da codzienno¶æ tych, którzy walcz± o odzyskanie
pieniêdzy i wykrycie sprawców najwiêkszego przekrêtu w historii III RP.
Zdaniem by³ych cz³onków SKOK Wo³omin, obecna w³adza tkwi w tej aferze po uszy.

Imprezka SKOK Wo³omin -- -- -> http://pl.tinypic.com/r/2hg7fus/9
Poznaje kto¶ panów racz±cych siê pyszn± rosyjsk± wódeczk±?

Reuters: Media publiczne w Polsce to fabryka rz±dowych fake newsów

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]
Zwróci³ siê o spotkanie i ja siê z nim spotka³em, a to zawsze jest problem,
gdy siê w podziemiu spotykasz z kim¶, kto nie jest w strukturach podziemia, bo trzeba siê odpowiednio ubezpieczyæ.
Szybko uciek³em z tego spotkania, bo uzna³em go za agenta KGB. On namawia³ mnie do tego, ¿ebym siê ujawni³, mówi³,
¿e "Solidarno¶æ kaputt, ¿e to koniec z Solidarno¶ci±" - i mówiê to z rêk± na sercu - "¿e tak naprawdê jedynym ratunkiem jest,
¿eby¶my tak autentycznie, naprawdê pokochali ZSRR, bo tylko, jak oni nam uwierz±, ¿e my ich kochamy, to dadz± nam wiêcej wolno¶ci".
Taki cz³owiek! On ma byæ dzi¶ liderem tamtej Solidarno¶ci?!

PiS podejmuje "ohydn± próbê wyrzeczenia siê odpowiedzialno¶ci,
nie mniej haniebnej i nieprzekonuj±cej, jak w³asna ¿a³osna defleksja Rosji
potêpiaj±cej zestrzelenie samolotu MH17" i jest "tchórzostwem na potwornym poziomie". - Je¶li poprzecie Platformê Obywatelsk±, pomo¿ecie sobie,
  pomo¿ecie Polsce - powiedzia³ Jaros³aw Kaczyñski.

Data: 2017-11-16 13:28:17
Autor: boukun
Przeciwko Polsce byli: Thun, Boni, Huebner, Jaz³owiecka, Kudrycka, Pitera
U¿ytkownik "Presidente de San Escobar"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:

https://twitter.com/MASAKRACJApl/status/930970306734379008

https://twitter.com/nazimno_/status/931058093819121664

boukun

Data: 2017-11-16 14:04:19
Autor: Presidente de San Escobar
Przeciwko Polsce byli: Thun, Boni, Huebner, Jaz³owiecka, Kudrycka, Pitera
Kapu¶ donosi na Polskê

https://www.facebook.com/sokzburaka/videos/2101452423422108/

Data: 2017-11-16 19:32:35
Autor: boukun
Przeciwko Polsce byli: Thun, Boni, Huebner, Jaz³owiecka, Kudrycka, Pitera
U¿ytkownik "Presidente de San Escobar"  napisa³ w wiadomo¶ci grup
Kapu¶ donosi na Polskê

as
3 min. temu

Prof. Roszkowski o rezolucji PE: "Ka¿dy z kilkuset pos³ów, który j± popar³,
z³ama³ art. 21 Karty Praw Podstawowych". Najkrótszym komentarzem jest
powiedzonko: ,,ton±cy brzydko siê chwyta", bo Platformie ubywa poparcia. Oni
powinni wiedzieæ, ¿e ta ich totalna retoryka nie skutkuje i chyba nawet za
granic± nie bêdzie ju¿ dzia³a³a. Oczywi¶cie Parlament Europejski jest dosyæ
swoistym miejscem, gdzie uk³ad partyjny jest sta³y. Je¿eli PiS jest w grupie
EKR, a PO w EPP i potrafi jeszcze zmobilizowaæ libera³ów i zielonych, to
tak, jak powiedzia³ prof. Legutko, mog± przeg³osowaæ wszystko. Ale to nie
znaczy, ¿e w opinii krajów cz³onkowskich potêpianie Polski bêdzie zyskiwa³o
na popularno¶ci. Mam nadzieje, ¿e nie. Wracaj±c do PO, ich dzia³anie jest
¿a³osne.

POLAK
4 min. temu

TARGOWICA NAMOTA£A I TAKIE PYTANIE CZY INNY NARÓD DONOSI NA SWÓJ KRAJ CZY
GDZIE INDZIEJ TE¯ S¡ TACY ZAPRZAÑCE DNO ¯ENADA I BRZYDZIÆ SIÊ POWINNO TAKIMI
ZDRAJCAMI

Data: 2017-11-16 16:44:51
Autor: Opozycja Totalna
Przeciwko Polsce byli: Thun, Boni, Huebner, Jaz³owiecka, Kudrycka, Pitera

U¿ytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:ouk091$24q$1gioia.aioe.org...
[...]

Legutko to oble¶ny typ dopow³aza. Skoro UE mu strupem na dupie to po jaka cholerê tamk jeszcze siedzi? Pekunia nie omlet? ;-)))

CL

Data: 2017-11-16 16:57:59
Autor: Presidente de San Escobar
Przeciwko Polsce byli: Thun, Boni, Huebner, Jaz³owiecka, Kudrycka, Pitera
"Opozycja Totalna" <ciemny.lud@kupi.to> napisa³(-a):

> [...]

Legutko to oble¶ny typ dopow³aza. Skoro UE mu strupem na dupie to po jaka cholerê tamk jeszcze siedzi? Pekunia nie omlet? ;-)))

Legutko ju¿ zapomnia³ jak w 2014 chcia³ debaty i szykanowania Polski przez
europarlament? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD