Przeciwko skansenowi.

Data: 2014-01-24 05:03:36
Autor: stevep
Przeciwko skansenowi.
# Ta krucjata skazana jest na porażkę. Panowie, okłamujecie się jak  talibowie - apeluje do polskich parlamentarzystów Meryl Streep, zapytana o  opinię na temat powołania w polskim Sejmie zespołu "Stop ideologii gender".

Aktorka, która jest wielka orędowniczka gender uważa, że każdy człowiek  powinien mieć równe szanse wyrażania siebie i bycia sobą.

Przyjrzyjcie się światu i kierunkowi, w którym ewoluuje. Czy naprawdę  myślicie, że możecie to zatrzymać? - pyta Streep polskich posłów.

Przeszłość umiera w bólach, a stary porządek nie chce się poddać bez  walki. Rozumiem to, ale z radością zawiadamiam was, że reprezentujecie  przegraną sprawę. Równość jest wielkim marzeniem tego świata - mówi  aktorka. - Panowie, tracicie władzę, a wasze stare zasady odchodzą w  niebyt - podsumowuje w wywiadzie dla "Gazety Wyborczej". #
Ze strony:
http://tnij.org/ivg9ygt

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-01-24 08:47:41
Autor: Marek Czaplicki
Przeciwko skansenowi.
stevep pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek, 24 stycznia 2014 05:03:

Panowie, tracicie władzę, a wasze stare zasady odchodzą w
niebyt - podsumowuje w wywiadzie dla "Gazety Wyborczej". #
Ze strony:
http://tnij.org/ivg9ygt

Panowie? Przecież posłanka Kempa jest kobietą. :-)

Data: 2014-01-24 09:06:30
Autor: A. Filip
Przeciwko skansenowi [Meryl Streep to seksistka czy tłumaczyli ją seksiści z GW? ;-) ]
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> pisze:
[...]

Oryginalny link:
http://wiadomosci.dziennik.pl/opinie/artykuly/449005,meryl-streep-do-polskich-poslow-wasze-stare-zasady-odchodza-w-niebyt.html

Według gender to różnica którą powinno się zignorować, nieprawdaż? :-)

GW wywiad:
http://wyborcza.pl/duzyformat/1,127823,15318901,Meryl_Streep_do_poslow_polskich__Panowie__tracicie.html#TRNajCzyt

--
A. Filip
Z obcego dziecka nigdy nie wyrośnie twĂłj syn.  (Przysłowie ormiańskie)

Data: 2014-01-24 09:13:28
Autor: Marek Czaplicki
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek, 24 stycznia 2014 09:06:

[...]

:-)

GW wywiad:

http://wyborcza.pl/duzyformat/1,127823,15318901,Meryl_Streep_do_poslow_polskich__Panowie__tracicie.html#TRNajCzyt

Zignorować? A dlaczego nie? Ja staram się traktować kobiety jak ludzi, to czy one tak samo traktują mężczyzn, nie wiem. Wielokrotnie spotkałem się z czym takim, że kobiety chcą związków partnerskich np. To czy potrafią je skonstruować, nie wiem. Związek partnetrski zakłada bowiem, że druga osoba ma takie same obowiązki, a jednocześnie takie same prawa.

Data: 2014-01-24 10:54:36
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:lbt7b9$fb6$1node2.news.atman.pl...
[...]

I tak samo powinno być z małżeństwem. Ale nie w katotalibskich rodzinach. U nich kobieta ma rodzić dzieci, sprzątać i gotować. Nawet nie wolno jej uprawiać seksu, tylko pierdolić się z mężem w celach rozpłodowych. A mąż, jeśli chce seksu, idzie do kurwy. I nie płaci. Jak pewien poseł z ziobrowej partii.

rozbawiony

--
Kłótnia z idiotą jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2014-01-24 12:40:37
Autor: Marek Czaplicki
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek, 24 stycznia 2014 10:54:

[...]

Panie Bogdanie. Nie bądźmy tak zwariowani na punkcie seksu jak przedstawiciele jedynej słusznej opcji. Związki między ludźmi przeciwnej płci to nie tylko seks, ale zaufanie, potrzeba wspierania drugiego człowieka, miłośc nie tylko fizyczna, ale i ta wyższa. :-)

Data: 2014-01-24 14:29:19
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:lbtjfm$n4n$1node1.news.atman.pl...
[...]

Ale nie u wierzących i praktykujących katoli.

ubawiony niewierzący katol

Data: 2014-01-24 14:35:00
Autor: Marek Czaplicki
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek, 24 stycznia 2014 14:29:

[...]

O nich się nie martwię. Prędzej czy później ich liczba będzie oscylowała blisko zera. Stare odchodzi, nowe nie ma zamiaru nastąpić. :-)

Data: 2014-01-26 22:33:32
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:52e2385c$0$2365$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Oj Idzikowski - żebyś ty jeszcze gotowaś potrafił, bo tyle bzdetów już tutaj urodziłeś...
:-DDD

Data: 2014-01-24 14:00:49
Autor: Budzik
Przeciwko skansenowi.
Użytkownik stevep stevep011@invalid.tkdami.net ...

[...]

Mam wrażenie, że kazdy ma takiego gendera jakiego chce.

Meryl Streep mówiac gender ma na mysli równośc bez wzgledu na płeć, badania nad naszymi zachowaniami społecznymi etc wiec nic dziwnego ze jest za.

Nasi posłowie z grupy czy kościół widza w genderze pedofilie, onanizowanie dzieci etc wiec nic dziwnego ze sa przeciw.

A ze dzieci uczy sie empatii pokazując chłopcom, jak czują się dziewczynki oraz dziewczynkom jak czują się chłopcy w swoich rolach poprzez przebieranie sie, to tylko p. Kempie może wydawać się dziwne.
Bo sprawia wrażenie jakiejś wyizolowanej dewotki co to nigdy na koloniach nie była...

Data: 2014-01-26 22:43:46
Autor: miś z okienka
Przeciwko skansenowi.

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA2BF91F2FCE17budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Jak nie patrzeć, jest kolejny temat zastępczy dla głupich Polaków. Jedni demonizują nauke o gender, inni chcą ją przekształcać w ideologię.

Data: 2014-01-27 11:00:54
Autor: Budzik
Przeciwko skansenowi.
Użytkownik miś z okienka miszokienka@.pl ...

Jak nie patrzeć, jest kolejny temat zastępczy dla głupich Polaków. Jedni demonizują nauke o gender, inni chcą ją przekształcać w ideologię.

Ano. Ciekawe tylko ,ze temat wyciaga przede wszystkim opozycja ktora takich tematów zastępczych powinna unikać.
A juz prym wiedzie Solidarna Polska, która miałaby być alternatywą dla PiS a pakuje sie w takie tematy.

Data: 2014-01-27 17:33:21
Autor: miś z okienka
Przeciwko skansenowi.

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA2C2706C96E40budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

To w 'nagrodę' mają swój procencik.

Data: 2014-01-26 22:37:01
Autor: miś z okienka
Przeciwko skansenowi.

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.w96awac550oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

"Proroczy" język jak z propagandy komunistycznej. Brr...

Przeciwko skansenowi.