Przeciwnicy ACTA w akcji?

Data: 2012-02-02 06:45:07
Autor: stevep
Przeciwnicy ACTA w akcji?
# Poniższy tekst opublikowałem 25-01-2012 na portalu Salon24.   Administratorzy dopatrzyli się w nim chyba jakichś „błędów i wypaczeń”,  gdyż natychmiast ukryli mój wpis. Prawdą jest, że tekst ten od owych  grzechów całkiem wolny nie jest. Jego podstawowym grzechem jest  niedopasowanie się do poprawności politycznej obowiązującej na tym  portalu. Wiem o tym od dawna i właśnie dla tego postanowiłem tam  umieszczać swoje wpisy. Aby jednak o moich przewinach mogli dowiedzieć się  ci, dla których w ogóle piszę – czytelnicy, postanowiłem wkleić ten tekst  również tutaj.

Może nie zostanę ukryty, czy wyrzucony, może ktoś przeczyta i może w końcu  komuś spodoba się to co piszę.

_  . _

Niniejszym donoszę, że TVN24 dokonała przestępstwa polegającego na  złamaniu prawa ochrony dóbr osobistych. Czynu tego dokonała poprzez celowe  i powtarzalne działanie, polegające na transmitowaniu obrad tzw.  „parlamentarnej” komisji Macierewicza i późniejszych jego wystąpień czy to  na forum sejmy, czy też jako interlokutora w wywiadach.

Poważna choroba psychiczna nie powinna być wykorzystywana do podnoszenia  oglądalności. Antoni Macierewicz, o czym już od bardzo dawna mówię  otwarcie, nie jest moim idolem. Wręcz przeciwnie, jest moim przeciwnikiem  politycznym. Jednak nie mogę patrzeć spokojnie jak nieszczęścia, nawet  dotykające przeciwnika, są wykorzystywane w celach komercyjnych.

Z tych samych powodów karciłem prezesa Jarosława Zbawiciela za  wykorzystywanie śmierci św.(pamięci) Lecha Prezydenta tutti di Prezydenti.  Niezależnie od przekonań politycznych istnieją pewne zasady moralne – nie  kopie się leżącego, nie zarabia się na nieszczęściu innych.

  Zostawmy człowieka chorego w spokoju. Niech żyje w swoim świecie, tym  bardziej że jest tam chyba szczęśliwy.

PS.

Jedna rzecz mnie uderzyła we wskazanej wyżej transmisji „obrad komisji  sejmowej”. Oglądałem ją bardzo uważnie i chociaż z wykształcenia jestem  inżynierem mechanikiem o kierunku budowa maszyn i specjalności budowa i  eksploatacja maszyn drogowych i budowlanych, nie wszystkie wywodu  dotyczące obliczeń panów profesorów zza oceanu były dla mnie jasne.

Dlatego z wielkim zdziwieniem, graniczącym z zazdrością obserwowałem  wyrazy zrozumienia wśród polityków PiS-u i wdów smoleńskich.

Jak to jest możliwe, że dosyć hermetyczny język naukowy zawierający na  dodatek szereg nieścisłości i wręcz błędów metodologicznych, tak łatwo  trafiał do główek polityków i wdów? Trauma po katastrofie już chyba nie  działała?

Pozostaje jedynie wiara w działanie Ducha Św. zesłanego przez świętej  przecież pamięci męczenników (mimo ich wątpliwej nieraz reputacji na  ziemi). Takim też działaniem muszę wytłumaczyć odkrycie sabotażystów w  polskim sejmie, dokonane przez natchnionego, męża świętego, Macierewicza  Antoniego.

Tfuuu. Muszę kończyć, gdyż zaczynam składać rymy częstochowskie jakby i na  mnie spłynął duch jaki. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hj8c8

--
stevep