Przeczytaj, jak gen. Jaruzelski prosił Rosjan o interwencję

Data: 2012-03-01 08:57:00
Autor: jr
Przeczytaj, jak gen. Jaruzelski prosił Rosjan o interwencję
Data: 2012-03-11 11:41:26
Autor: Roman Rumian
Przeczytaj, jak gen. Jaruzelski prosił Rosjan o interwencję
W dniu 2012-03-01 17:57, jr pisze:
http://www.polskatimes.pl/artykul/195566,przeczytaj-jak-gen-jaruzelski-prosil-rosjan-o-interwencje,7,i,id,t,nk,z.html

wiecej:
http://www.archive.org/details/zeszytRoboczyGeneraaAnoszkina9-16Grudnia1981R
http://ia600801.us.archive.org/31/items/zeszytRoboczyGeneraaAnoszkina9-16Grudnia1981R/

jb

Panu również dziękuję za wskazanie tych dokumentów, kończących dla mnie wszelkie gdybania na temat stanu wojennego i sowieckiego pachołka, namiestnika Polski.

Pozdrowienia

Roman Rumian

Data: 2012-03-11 04:28:52
Autor: jr
On 11 Mar, 11:41, Roman Rumian <rumianUsu...@agh.edu.pl> wrote:
> [...]

Panu również dziękuję za wskazanie tych dokumentów, kończących dla mnie
wszelkie gdybania na temat stanu wojennego

Gdybania to zawsze ludzka rzecz. Dla mnie rozstrzygajacymi były
materiały rosyjskojezyczne (dopiero wtedy nabrałem pewności). To, co
tu akurat wrzuciłem, to tylko tłumaczenia.

Pozdrawiam
jb

 i sowieckiego pachołka,
namiestnika Polski.

Pozdrowienia

Roman Rumian

Data: 2012-03-11 12:40:24
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-11 11:41, Roman Rumian pisze:
[...]

No tak, Roman Rumian nie był do końca przekonany o zbrodni Gen. Jaruzelskiego, Te dokumenty ostatecznie go pozbawiły wątpliwości..

Data: 2012-03-11 15:20:21
Autor: Roman Rumian
Przeczytaj, jak gen. Jaruzelski prosił Rosjan o interwencję
W dniu 2012-03-11 12:40, jadryś pisze:
(...)
No tak, Roman Rumian nie był do końca przekonany o zbrodni Gen.
Jaruzelskiego,

Non sequitur.

Te dokumenty ostatecznie go pozbawiły wątpliwości..

Nie.

Roman Rumian

Data: 2012-03-12 11:17:05
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-11 15:20, Roman Rumian pisze:
[...]

Czyli.. - Wątpliwości nie było nigdy?

Data: 2012-03-12 16:01:27
Autor: jr
On 12 Mar, 11:17, jadryś <r...@yachoo.com> wrote:
W dniu2012-03-1115:20, Roman Rumian pisze:

> [...]

na chuj ci wątpliwości jadrysiu?
Nie wystarczy ci konieczność?
jb

Data: 2012-03-13 17:59:20
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-13 00:01, jr pisze:
[...]

Gdyby Roman był świadkiem wojny domowej tak jak ja to pewnie też nie miałby wątpliwości co do konieczności wprowadzenia stanu wojennego.

Data: 2012-03-15 15:26:30
Autor: jr
On 13 Mar, 17:59, jadryś <r...@yachoo.com> wrote:
Wdniu2012-03-13 00:01,jrpisze:

> na chuj ci wątpliwości jadrysiu?
> Nie wystarczy ci konieczność?
> jb

Gdyby Roman był świadkiem wojny domowej tak jak ja

Pewnie naoglądałeś się westernów z serii 'Północ - Południe'.
Przyznaj się komuchu: Lubisz westerny?