Przed chwilą,,,,,

Data: 2015-11-11 13:09:41
Autor:
Przed chwilą,,,,,
Pan Prezydent RP powiedział głośno  to  co wszyscy wiedzieli ale żaden z
konfidentów namiestnikowskich nie powiedział
Polska była pod okupacją po II WS przez 50 lat a Powstanie Warszawskie  było
bohaterstwem

(ps  ,oddano jeden traktor zrabowany przez układ komorniczo-sądowniczy w
Łodzi ale jedna jaskółka wiosny,,,)

czego do tej pory nie mówiono bo nadal,,,,,,,,,,,,,,,,,,

-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace
gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a
takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie
opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te
organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich
polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa
MSW -- -- -- -- -- -- -

Pozdrowienia
matusmBEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N:;matusm
FN:matusm
REV:20151111T120941Z
END:VCARD

Data: 2015-11-11 23:46:09
Autor: boukun
Przed chwilą,,,,,
<matusm@interia.eu> schrieb im Newsbeitrag news:
[...]

Czyli sklamal, bo Polska jest pod okupacja dopiero od 1989 roku...

boukun

Data: 2015-11-11 16:39:28
Autor: Stachu Chebel
Przed chwilą,,,,,
W dniu środa, 11 listopada 2015 23:46:15 UTC+1 użytkownik boukun napisał:

Czyli sklamal, bo Polska jest pod okupacja dopiero od 1989 roku...

boukun

Dwója!! 966!!

Data: 2015-11-12 08:52:17
Autor: boukun
Przed chwilą,,,,,
"Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:fb65f50f-9c17-466f-8a2f-9d028d3b61begooglegroups.com...
W dniu środa, 11 listopada 2015 23:46:15 UTC+1 użytkownik boukun napisał:

Czyli sklamal, bo Polska jest pod okupacja dopiero od 1989 roku...

boukun

Dwója!! 966!!

He,,,

Ale za Gomulki i Gierka byla chwilowo wolna...

boukun

Data: 2015-11-12 03:34:00
Autor: bronek.tallar
Przed chwilą,,,,,
użytkownik boukun napisał:

He,,,

Ale za Gomulki i Gierka byla chwilowo wolna...

Wolna od jednego, co z tego jak ruscy wywieźli
pół przemysłu, a później doili cały czas.

Większego pajaca niż Gomułka co zrzekł się odszkodowań od niemca, w historii PL nie było.

Masz Boukunie, ucz się:

Po upływie 92 lat od zakończenia I wojny światowej Niemcy definitywnie zakończyły sprawę reparacji wojennych.
Ostatnią ratę odszkodowań w wysokości 70 mln euro nasz zachodni sąsiad zapłacił w niedzielę Wielkiej Brytanii i Francji.
http://histmag.org/Niemcy-wyplacaja-ostatnia-rate-odszkodowan-za-I-wojne-swiatowa-4694

Data: 2015-11-12 13:07:12
Autor: boukun
Przed chwilą,,,,,
<bronek.tallar@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:
He,,,

Ale za Gomulki i Gierka byla chwilowo wolna...

Wolna od jednego, co z tego jak ruscy wywieźli
pół przemysłu, a później doili cały czas.

Bzdury gadzasz, nic nie wywiezli poza tym, co Gierak sam dal na olimpiade...
Nie na darmo bylismy siodma potega gospodarcza swiata...

boukun

Data: 2015-11-12 05:41:31
Autor: bronek.tallar
Przed chwilą,,,,,
użytkownik boukun napisał:

Nie na darmo bylismy siodma potega gospodarcza swiata...

boukun

Przed chwila Kopacz powiedziała że PL jest przed Szwajcarią.

Twoich jak i jej głupot komentować nie warto.
7 potęga w podręcznikach do szkoły, a jedzenie na kartki.

Data: 2015-11-12 17:00:07
Autor: stevep
Przed chwilą,,,,,
W dniu .11.2015 o 14:41 <bronek.tallar@gmail.com> pisze:

użytkownik boukun napisał:

[...]

Hmmm , a jak jest to nie uwierzysz faktom wiejski Bronku?
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-11-12 18:29:39
Autor: boukun
Przed chwilą,,,,,
[...]

Idioto, jedzenie na kartki bylo za zbrodniarza Jaruzela, czyli obecnego, kurewskiego systemu zniewolenia czlowieka...

boukun

Data: 2015-11-12 19:03:08
Autor: stevep
Przed chwilą,,,,,
W dniu .11.2015 o 18:29 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

A nie tylko, było także za Gierka i Gomułki, o Bierucie już nie  wspominając.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-11-13 08:15:33
Autor: Mark Woydak
Przed chwilą,,,,,
[...]

Ty nieszczęśniku całę życie jestes zniewolony.

Mark Woydak

Data: 2015-11-13 09:51:21
Autor: boukun
Przed chwilą,,,,,
"Mark Woydak" <marekwoydak@forest.gmx.it> schrieb im Newsbeitrag news:
[...]

A Ty z tego powodu spierdoliles z judeopolonii...

boukun

Data: 2015-11-13 15:19:31
Autor: stevep
Przed chwilą,,,,,
W dniu .11.2015 o 08:15 Mark Woydak <marekwoydak@forest.gmx.it> pisze:

[...]

Nawet koza po nim skacze.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-11-13 16:56:21
Autor: Mark Woydak
Przed chwilą,,,,,
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:n248a9$5s4$1speranza.aioe.org...
[...]

Wyjechałem bi zakładem w którym pracowałem rządził (jeszcze rządzi?) twardogówy komuch z twego pokolenia i jego sitwa.

Mark Woydak

Data: 2015-11-13 18:45:21
Autor: boukun
Przed chwilą,,,,,
[...]

I co zrobisz z ta zydokomuna z PO?

boukun

Data: 2015-11-13 19:27:21
Autor: Mark Woydak
Przed chwilą,,,,,

[...]

Powtarzasz się. Nerwy cie ponoszą, co? ;-))))

Mark Woydak

Data: 2015-11-13 19:26:03
Autor: Mark Woydak
Przed chwilą,,,,,

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:n257k2$frb$1speranza.aioe.org...
[...]

Żydokomuna siedzi w twoim komuszym łbie.

Mark Woydak

Data: 2015-11-13 19:29:31
Autor: boukun
Przed chwilą,,,,,
[...]

Tak, tak, komuszku...

boukun

Data: 2015-11-13 19:35:19
Autor: Mark Woydak
Przed chwilą,,,,,
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:n25a6a$lrg$1speranza.aioe.org...
"Mark Woydak" <marekwoydak@forest.gmx.it> schrieb im Newsbeitrag news:
Żydokomuna siedzi w twoim komuszym łbie.

Tak, tak, komuszku...

boukun

Dziadek, nie mam nic wspólnego z komuną, PZPR, okrągłym taboretem i innymi pejsami. To nie moja bajka. To twoje czasy, twoje bagno. siedzisz w nim po uszy i grzęźniesz coraz bardziej. Żółć cię zalewa bo przegrałeś życie. Potrafisz tylko narzekać, pieprzyć od rzeczy, wszystkiemu winni Żydzi, Tusk, PO i inni tylko nie ty. Dziadek, to są typowe wczesne objawy choroby Alzheimera.

Mark Woydak

Data: 2015-11-13 19:40:10
Autor: boukun
Przed chwilą,,,,,
[...]

Ten system trwa i sie poglebil, od okraglego stolu...

boukun

Data: 2015-11-13 20:07:16
Autor: Mark Woydak
Przed chwilą,,,,,

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:n25aqa$nff$1speranza.aioe.org...
[...]

Jasne. Wszędzie Żydzi. Najwiecej w twojej wyłysiałej głowie.

Mark Woydak

Data: 2015-11-14 04:10:12
Autor: stevep
Przed chwilą,,,,,
W dniu .11.2015 o 18:45 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Oszczędzimy cię ze wzgledu na wrodzony debilizm.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-11-12 13:08:07
Autor: boukun
Przed chwilą,,,,,
[...]

Ty sie modl, zeby Niemcy nie zadali zwrotu ziem zachodnich...

boukun

Data: 2015-11-12 08:03:45
Autor: Zenek Kapelinder
Przed chwilą,,,,,
Ci co mieszkają na ziemiach zachodnich na msze by dali żeby jednak Niemcy chcieli zwrotu.

Data: 2015-11-12 18:31:00
Autor: boukun
Przed chwilą,,,,,
"Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:
Ci co mieszkają na ziemiach zachodnich na msze by dali żeby jednak Niemcy chcieli zwrotu.

Praktycznie, to wszystko jest juz i tak ich...

boukun

Data: 2015-11-12 13:37:31
Autor: Marek
Przed chwilą,,,,,
Am Donnerstag, 12. November 2015 18:31:03 UTC+1 schrieb boukun:
> [...]
> Ci co mieszkają na ziemiach zachodnich na msze by dali żeby jednak Niemcy > chcieli zwrotu.

Praktycznie, to wszystko jest juz i tak ich...

Kiedys mozna bylo wykupic na wlasnosc ( za grosze) nieruchomosci, ktore byly w dzierzawie wieczystej.
To trwalo chyba ok 1 rok, a potem to zablokowali.
Znam ludzi, ktorzy tę okazje wykorzystali i dzisiaj są na swoim.

Data: 2015-11-12 14:04:28
Autor: bronek.tallar
Przed chwilą,,,,,
użytkownik Marek napisał:

Kiedys mozna bylo wykupic na wlasnosc ( za grosze) nieruchomosci, ktore byly w dzierzawie wieczystej.
To trwalo chyba ok 1 rok, a potem to zablokowali.
Znam ludzi, ktorzy tę okazje wykorzystali i dzisiaj są na swoim.

Mieszkanie może byc twoje, ale grunt nie.
Płacisz wtedy uzytkowanie, grunt możesz wykupić
jak dostaniesz zgodę, a to juz dobra wola burmistrza
 który tym samym straci wpływy do kasy.

Data: 2015-11-12 14:18:48
Autor: Marek
Przed chwilą,,,,,
Am Donnerstag, 12. November 2015 23:04:29 UTC+1 schrieb bronek...@gmail.com:
użytkownik Marek napisał:

> [...]

Mieszkanie może byc twoje, ale grunt nie.
Płacisz wtedy uzytkowanie, grunt możesz wykupić
jak dostaniesz zgodę, a to juz dobra wola burmistrza

Znam ludzi, ktoryy wykupili prawo wlasnosci dzialki.

Data: 2015-11-13 00:08:32
Autor: boukun
Przed chwilą,,,,,
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:
> [...]

To trwalo chyba ok 1 rok, a potem to zablokowali.
Znam ludzi, ktorzy tę okazje wykorzystali i dzisiaj są na swoim.

Ja jestem wlasnie jednym z nich, przeksztalcilem posiadanie nieruchomosci gruntu z wieczystego uzytkowania we wlasnosc, wlasnie w tym jednym roku obowiazywania tej ustawy...

boukun

Data: 2015-11-12 14:29:03
Autor: Zenek Kapelinder
Przed chwilą,,,,,
I gorzej tam się zrobiło niz na przykład pod Zamościem?

Data: 2015-11-12 13:23:57
Autor: stevep
Przed chwilą,,,,,
W dniu .11.2015 o 13:08 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

A ty, żeby ci dzieci nie zjedli na śniadanie.
--
stevep
-- -- -

Przed chwilą,,,,,