Przed chwilą hazardowa, teraz o k astracji, Kaczyński się przejął fatalny mi notowaniami?

Data: 2009-11-27 15:58:19
Autor: raff
Przed chwilą hazardowa, teraz o k astracji, Kaczyński się przejął fatalny mi notowaniami?
Roger Perejro pisze:
Prezydent Lech Kaczyński podpisał ustawę o farmakologicznej kastracji pedofilów - ustalił portal Gazeta.pl.
Ustawa o chemicznej kastracji pedofilów została przyjęta przez Sejm pod koniec września i przewiduje, że przymusowe leczenie będzie obligatoryjne dla gwałcicieli dzieci poniżej 15 roku życia i kazirodców.

Nowela przewiduje zaostrzenie odpowiedzialności karnej za przestępstwa przeciwko wolności seksualnej i obyczajności popełniane wobec osób poniżej 15. roku życia (gwałt pedofilski) lub członków najbliżej rodziny (gwałt kazirodczy). Zakłada uznanie gwałtu na takich osobach za zbrodnię, za co grozi kara od trzech lat więzienia.

http://wiadomosci.onet.pl/2085994,11,kontrowersyjna_ustawa_o_kastracji_decyzja_lecha_kaczynskiego,item.html

Przemek

Nie. Czeka az Donek wykastruje Polanskiego "he he"

R.

Przed chwilą hazardowa, teraz o k astracji, Kaczyński się przejął fatalny mi notowaniami?