Przed chwilądostałem mail od Sendeckiego...

Data: 2009-09-14 12:26:45
Autor: Tzva Adonai
Przed chwilądostałem mail od Sendeckiego...
Cytuję:

"Nazywając porządnych kolegów z LPR "neonazistami, albo kwiatem ateistycznej
pezetpeerii" popełnia Pan naduzycie i udowadnia, że nie nalezy do elity. Tak
pisze prostak. Zero finezji i elementy stalinowskiej propagandy.

Z uszanowaniem
Eugeniusz Sendecki"

Data: 2009-09-14 17:05:15
Autor: awe
Przed chwilądostałem mail od Sendeckiego...
Znowu masz przyklad Cvel ze cos ci sie popierdolilo. Zreszta jak w kazdym temacie
awe

Przed chwilądostałem mail od Sendeckiego...