Przed "paradą" pederastów

Data: 2010-07-16 22:09:54
Autor: abc
Przed "paradą" pederastów
Po czwarte -jak zachowało się miasto stołeczne Warszawa? Przede wszystkim
trzeba rozwiać mit, że urząd miasta nie miał możliwości odmówić zgody na
paradę lub przynajmniej na jej odbycie w centrum miasta.

Przepisy zawierają klauzulę o "zagrożeniu dla publicznej moralności" i
spokojnie mogła ona mieć tutaj zastosowanie, zwłaszcza gdyby opierać się na
fotograficznej dokumentacji innych parad z cyklu Europride.

Oczywiście, aby z tej klauzuli skorzystać, trzeba by mieć cywilną i
polityczną odwagę oraz motywację, o które HGW nie podejrzewam w najmniejszym
stopniu.

Jak się dowiedziałem, na jednym ze spotkań z przedstawicielami
homoseksualistów pani prezydent miała oznajmić: "Postępowa to ja mogłam być
w ubiegłym roku, ale w tym są wybory i muszę być konserwatywna".

Konserwatyzm pani prezydent objawia się w piłatowskim umyciu rąk, czyli
m.in. braku wsparcia finansowego dla parady, co tak pociesznie rozeźliło
pana Blumsztajna.

Pederaści, wdzierając się w sferę publiczną z ostrym, brutalnym, agresywnym
przekazem, przekraczają oczywiście granice jej wykorzystania przez różne
grupy.

Gdyby chodziło o zwykłą demonstrację, stawiającą nawet
najradykalniejsze żądania - nie miałbym nic przeciwko, choć oczywiście z
treścią żądań bym się nie zgadzał.

Ale tu będzie się działo coś znacznie więcej: to będzie agresywne, nie
liczące się z innymi epatowanie własnymi upodobaniami seksualnymi.

Kto chce zobaczyć, jak drastyczne są inne podobne parady, niech wygugluje
sobie
odpowiednie zdjęcia. Liżące się pseudozakonnice czy panowie w kusych
majtkach, symulujący stosunek, to naprawdę łagodniejsze obrazki.

Przestrzeń publiczna zostaje zatem zaanektowana przez skrajną grupę. Żaden
szanujący się i myślący rodzic nie zabierze w tym czasie swojego dziecka na
spacer do centrum.

Kto nie lubi być narażony na obrazki jak z pism pornograficznych dla
mniejszości seksualnych, też musi zrezygnować z użytkowania wspólnej
przestrzeni. To z pewnością naruszenie zasad sprawiedliwego z niej
korzystania.

Więcej http://lukaszwarzecha.salon24.pl/

Data: 2010-07-16 22:16:51
Autor: Bogdan Idzikowski
Przed "paradą" pederastów

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c40bc96$0$2607$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A dlaczego Kaczyński, gdy był prezydentem Warszawy i zabronił manifestacji w sądzie przegrał?

Data: 2010-07-16 14:29:35
Autor: Marek
Przed "paradą" pederastów
On 16 Lip, 22:16, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "abc" <a...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:4c40bc96$0$2607$65785112news.neostrada.pl...

> [...]
> paradę lub przynajmniej na jej odbycie w centrum miasta.

A dlaczego Kaczyński, gdy był prezydentem Warszawy i zabronił manifestacji w

Wlasnie dlatego !!!

Data: 2010-07-16 14:36:34
Autor: DJ MC Donald Musk
Przed "paradą" pederastów
On 16 Lip, 23:29, Marek <mwisniewski2...@googlemail.com> wrote:

> A dlaczego Kaczyński, gdy był prezydentem Warszawy i zabronił manifestacji w
> sądzie przegrał?

Wlasnie dlatego !!!

no i przegral - wiec o co sie rozchodzi?>

Data: 2010-07-16 15:44:37
Autor: glob
Przed "paradą" pederastów

Marek napisał(a):

> A dlaczego Kaczyński, gdy był prezydentem Warszawy i zabronił manifestacji w
> sądzie przegrał?

Wlasnie dlatego !!!
Bo złamał prawa człowieka, żadna dyktatura nie szanuje ludzi, bo nie
są ważni ludzie ale idee i tak mamy faszyzm ,komunizm , katolicyzm,
które są największymi zbrodniarzami przeciwko ludzkości... no i takie
sługusy najczęściej wywodzące się z dołów społecznych, obecnie na
innych ludzi tylko dlatego że inni rzucają kamienie, bo nie ważni są
ludzie ale dogmaty i w imię tych dogmatów mamy miliony zamordowanych w
historii... Ale natura się mści i tacy najczęściej wariują np
dzisziejsze przemówienie K... pedofilia, paranoje, urojenia w KK...
sami widzimy jak z wariactwa toczą pianę..a np taki abc ma już
schizofrenie paranoidalną...oliwa nie żywa ale sprawiedliwa... Bardzo
często abc mówi za innych, to po pierwsze jest szatański grzech
próżności, to po drugie jest to schizofrenik, który przeżywa
regresję / cofnięcie w rozwoju/ do łona matki, gdzie w łonie matki
płód jest częścią jej, czyli uważa siebie za część otaczającego
świata, w łonie tak musi być, ale u dorosłego faceta to schizofrenia
paranoiczna...
Kto nigdy nie był człowiekiem nie zazna litości.

Data: 2010-07-17 01:26:30
Autor: Jaksa
Przed "paradą" pederastów
On Sat, 17 Jul 2010 00:44:37 +0200, glob <robert.pawlowski4@gmail.com>  wrote:

Marek napisał(a):
> [...]

innych ludzi tylko dlatego że inni rzucają kamienie, bo nie ważni są
ludzie ale dogmaty i w imię tych dogmatów mamy miliony zamordowanych w

Tak sobie ciebie czytam i zastanawiam sie czy twoja stara nie wysrala cie
czasem odbytem zamiast normalnie urodzic.

Jaksa

Data: 2010-07-16 16:56:18
Autor: glob
Przed "paradą" pederastów

wrote:

> [...]

Tak sobie ciebie czytam i zastanawiam sie czy twoja stara nie wysrala cie
czasem odbytem zamiast normalnie urodzic.

Ja wiem, że na wsiach wam odbija i z debilizmu pognaliście wymadlać
się do tych co wam dzieci rżną, ale czy naprawdę jakiejś orki nie
macie, albo chlewu do wyczyszenia, żeby tu swoim bagnem nie zasrywać
grupy??????

Data: 2010-07-17 00:30:28
Autor: Grzegorz Z.
mkałrwan jest debilem

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-17 03:53:52
Autor: Pistacjusz
Przed "paradą" pederastów
On 16 Lip, 22:09, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

Oczywiście, aby z tej klauzuli skorzystać, trzeba by mieć cywilną i
polityczną odwagę oraz motywację, o które HGW nie podejrzewam w najmniejszym
stopniu.

To jest celowe aby skłócić ludzi.
HGW specjalnie chce wywołać konflikty, bójki i zamieszanie.
Jak by chcieli to by wszystkie manifestacje
rozłożyli w czasie na trzy dni i nie byłoby problemu.

Przed "paradą" pederastów