Przed spoczynkiem - kompleta

Data: 2011-10-11 21:42:01
Autor: abc
Przed spoczynkiem - kompleta
Kompleta to ostatnia modlitwa dnia, odmawia się ja  przed spoczynkiem, nawet
po północy, jesli tak się zdarzy.

Zróbmy sobie rachunek sumienia z dzisiejszego dnia i posłuchajmy
http://www.youtube.com/watch?v=3Pc7lhzY3vI

Data: 2011-10-11 22:15:10
Autor: Zapalony Andrew Zydek
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e949c27$0$5807$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ilu zabiles abc, ze potrzebujesz rachunku sumienia?
Jezus

Data: 2011-10-11 22:56:22
Autor: J-23
On 11 Paź, 21:42, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
[...]

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

przed spoczynkiem to dobrze jest wydupczyc jakas mila laske

Data: 2011-10-12 08:02:34
Autor: wolim
W dniu 2011-10-12 07:56, J-23 pisze:
[...]

Używaj ogonków, bo mi się przeczytało miłą łaskę i pomyślałem o pańskiej.

:))))

Data: 2011-10-12 08:22:58
Autor: wiesiaczek
abc wrote:

Kompleta to ostatnia modlitwa dnia, odmawia się ja  przed spoczynkiem,
nawet po północy, jesli tak się zdarzy.

Zróbmy sobie rachunek sumienia z dzisiejszego dnia i posłuchajmy
http://www.youtube.com/watch?v=3Pc7lhzY3vI

Co dzień wieczór, po kolacji wytrzep konia w ubikacji. --
Pozdrawiam - Wiesiaczek

Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma

Data: 2011-10-11 23:42:24
Autor: J-23
On 12 Paź, 08:22, wiesiaczek <ciotkazielin...@vp.pl> wrote:
abc wrote:
> Kompleta to ostatnia modlitwa dnia, odmawia się ja  przed spoczynkiem,
> nawet po północy, jesli tak się zdarzy.

> Zróbmy sobie rachunek sumienia z dzisiejszego dnia i posłuchajmy
>http://www.youtube.com/watch?v=3Pc7lhzY3vI

Co dzień wieczór, po kolacji
wytrzep konia w ubikacji.

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma

tylko duren i kanalia lekcewazy genitalia
bo najbardziej dzis jest modne
reklamowac czesci rodne

PS. polskich znakow diakrytycznych nie uzywam, bo rozne sa systemy
kodowania znakow, i jest gorzej kiedy rzeczone znaki zostana
powycinane, czesto trudno sie zorientowac jaki jest sens wypowiedzi

Przed spoczynkiem - kompleta