Przed spoczynkiem - kompleta

Data: 2011-10-11 22:56:22
Autor: J-23
Przed spoczynkiem - kompleta
On 11 Paź, 21:42, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Kompleta to ostatnia modlitwa dnia, odmawia się ja  przed spoczynkiem, nawet
po północy, jesli tak się zdarzy.

Zróbmy sobie rachunek sumienia z dzisiejszego dnia i posłuchajmyhttp://www.youtube.com/watch?v=3Pc7lhzY3vI

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

przed spoczynkiem to dobrze jest wydupczyc jakas mila laske

Data: 2011-10-12 08:02:34
Autor: wolim
W dniu 2011-10-12 07:56, J-23 pisze:
[...]

Używaj ogonków, bo mi się przeczytało miłą łaskę i pomyślałem o pańskiej.

:))))

Przed spoczynkiem - kompleta