Przed zakupem Alfa 156 JTD

Data: 2011-04-08 07:20:15
Autor: Agent
Przed zakupem Alfa 156 JTD

Użytkownik "Piotr" <zizu77@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:inkk6g$omp$1news.onet.pl...
Witam, mam na oku Alfę 156 1.9JTD z 2001 roku. Przebieg 220 tys (raczej realny).
Proszę o wypowiedzi tych którzy mają taką alfę lub się na nich znają.

Dwie rzeczy mnie martwią ale nie wiem czy to coś poważnego:
1. Spore drgania kierownicy na biegu jałowym. Jak dodam gazu znikają. Drgania przy ruszaniu gaszeniu i zapalaniu silnika. Sprzedawca twierdzi że koło dwumasowe było wymieniane. Napewno jednak wybity jest łącznik metalowo gumowy - (tuleja gumowa jest wybita z tego łącznika) który łączy silnik z czopem kolumny wahacza przód jak patrzysz na silnik to po lewej stronie od góry. Sprzedawca twierdzi że jak sie go wymieni to drgania ustaną. Wierzyć mu?
2. Migająca kontrolka świec żarowych - po przekręceniu stacyjki kontrolka nie gaśnie tylko miga. Po odpaleniu już nie miga. Myslę że to może być awaria którejś świecy żarowej. Mam rację?
Proszę o pilną pomoc.

Niech wymieni te dwie rzeczy. Jeśli mu zależy to zrobi a jak nie to pewnie kręci. Bo zwykle jest tak że jak coś jest pierdołą to każdy to naprawi przed sprzedażą a jak kosztuje trochę to już kombinuje.

Data: 2011-04-08 08:09:50
Autor: wchpikus
Przed zakupem Alfa 156 JTD
Witam!
Niech wymieni te dwie rzeczy. Jeśli mu zależy to zrobi a jak nie to
pewnie kręci. Bo zwykle jest tak że jak coś jest pierdołą to każdy to
naprawi przed sprzedażą a jak kosztuje trochę to już kombinuje.

Dokladnie.
Nie daj sie nabrac na male wady lub nieprawidlowosci.
Jesli to pierdola, umow sie ze niech naprawi a ty wtedy kupisz.
Wszystko ma dzialac, szczegolnie elektryka.

Data: 2011-04-08 11:04:41
Autor: Cavallino
Przed zakupem Alfa 156 JTD
Użytkownik "wchpikus" <wchpikus@wytnijto.wp.pl> napisał w wiadomości news:inm8re$3h5$1news2.ipartners.pl...
Witam!
[...]

Ja znam lepszy sposób, umówić się że Ty płacisz za naprawy i potrącasz to z ceny zakupu.
Inaczej on nie naprawi, tylko zadrutuje, żeby lampka zgasła, a po czasie Ty będziesz miał problem.

Data: 2011-04-08 11:31:12
Autor: wchpikus
Przed zakupem Alfa 156 JTD
Na to napewno nie pojdzie, zaloze sie:)

Data: 2011-04-08 11:35:11
Autor: Cavallino
Przed zakupem Alfa 156 JTD
Użytkownik "wchpikus" <wchpikus@wytnijto.wp.pl> napisał w wiadomości news:inmkl0$9qb$1news2.ipartners.pl...
Na to napewno nie pojdzie, zaloze sie:)

Bo ponieważ?
Jeśli szuka jelenia, któremu chce wcisnąć zdefektowane auto, to i lepiej że nie pójdzie, bo sam się wykluczy w ten sposób.

Przed zakupem Alfa 156 JTD