Przedłużacz do monitora

Data: 2017-06-27 20:35:16
Autor: ToMasz
Przedłużacz do monitora
W dniu 27.06.2017 o 16:00, Borneq pisze:
Jak nazywa się najbardziej standardowe, stare wejście monitorowe, 3x5,
najczęściej niebieskie - VGA?
Czy są przedłużacze do tego?
gniazdo wtyk vga. inna nazwa to D15. można do tego kupić przelotkę vga-lan, pociągnąć skrętką 15 metrów i znowu przelotkę lan-vga. jakość.... oczywiście niższa, ale ja tego na projektorze/rzutniku nie widzę.
ToMasz

Data: 2017-07-01 18:53:32
Autor: WAM
Przedłużacz do monitora
On Tue, 27 Jun 2017 20:35:16 +0200, ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
wrote:

gniazdo wtyk vga. inna nazwa to D15. można do tego kupić przelotkę vga-lan, pociągnąć skrętką 15 metrów i znowu przelotkę lan-vga.
Mozna tez kupic gotowy kabel 15m.

jakość.... oczywiście niższa, ale ja tego na projektorze/rzutniku nie widzę.
Ja też nie ;)

WAM
--
www.nawakacje.pl ?