Przedawnienie

Data: 2010-12-11 15:20:00
Autor: Lady_Heather
Przedawnienie
witam,

otrzymalam od jakies firmy list polecony ze nie zaplacilam im za jakas czesc
kolekcji ksiazek dla dzieci. Kwota niewielka ok 30zeta. Ksiazki byly ponoć
wyslane do mnie w pazdzierniku 2007. Ksiazeczek juz nie mam - dziecko z nich
wyroslo. Wydaje mi sie ze zaplacilam za nie ale przekopalam szuflade z
rachunkami i nie znalazlam potwierdzenia. Oczywiscie straszą firma intrum
justitia jesli nie zaplace. Teraz mam pytanie - napisac do nich ze nie wiem
czy zaplacilam czy nie bo nie mam obowiazku przetrzymywac faktur tego typu w
nieskonczonosc a jak rozumiem naleznosc zakladajac ze nie jest zaplacona
przedawnila sie czy po prostu nic nie robic? Moge tez zaplacic dla swietego
spokoju - to nie majatek ale zakladam jednoczesnie ze jesli mialam do
zaplacenia to zaplacilam wtedy te 3lata temu

Pzdr

LH

Data: 2010-12-11 15:34:15
Autor: Krzysztof
Przedawnienie
"Lady_Heather" <lady.heather@gazeta.pl> napisał

otrzymalam od jakies firmy list polecony ze nie zaplacilam im za jakas czesc
kolekcji ksiazek dla dzieci. Kwota niewielka ok 30zeta. Ksiazki byly ponoć
wyslane do mnie w pazdzierniku 2007.

I wysłali Ci je bez zapłaty z góry?
Bo nawet przy pobraniówce listonosz najpierw bierze kasę, a potem wydaje przesyłkę.
Dziwna firma.

[...]

W świetle właśnie dogorywającego wątku "Kruk nęka telefonicznie" wychodzi na to, że najlepiej nic nie robić :)

K.

Data: 2010-12-12 13:32:36
Autor: Papusu Smurfo
Przedawnienie
[...]