Przedawnienie

Data: 2011-06-27 11:46:14
Autor: MT
Przedawnienie
Witam,
jakiś czas temu założyłem sprawę w sądzie o zapłatę zaległej pensji za pracę z tytułu umowy o pracę. Sprawę wygrałem. Niestety pracodawca i tak mi nie zapłacił. Chciałbym odgrzać sprawę u komornika, niestety trochę to było dawno. Moje pytanie, po jakim czasie następuje przedawnienie? minęło chyba już 6 lat.

Pozdrawiam
Marek

Data: 2011-06-27 10:01:41
Autor: Olgierd
Przedawnienie
Dnia Mon, 27 Jun 2011 11:46:14 +0200, MT napisał(a):

Moje pytanie, po jakim czasie następuje przedawnienie? minęło chyba już
6 lat.

Na wykonanie wyroku masz 10 lat, przy czym każda podjęta próba egzekucji u komornika powoduje przerwanie biegu przedawnienia -- czyli masz następne 10 lat.

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-06-27 13:39:08
Autor: ±ćęłń󶼿
Przedawnienie
Najpierw musisz uzyskać w s±dzie klauzulę wykonalno¶ci do tego wyroku.
A trochę to trwa, no może nie lata, ale miesi±ce na pewno (twórcza definicja słowa "niezwłocznie" wg polskiego s±downictwa).
I proponuję w międzyczasie upewnić się co do adresów dłużnika, bo jakby co także trwa.

-- -- -
minelo chyba juz 6 lat.

--

Przedawnienie