Przedawnienie roszczeń

Data: 2010-04-12 17:35:08
Autor: NieJorgnijSie
Przedawnienie roszczeń
Ja - osoba fizyczna, pozwany - firma, chodzi o nienależyte wykonanie umowy przechowania (uszkodzenie mienia na parkingu strzeżonym). Po ilu latach przedawnia się moje roszczenie - w jednym miejscu czytam że 3 lata w innym że 10. Dziękuję za rzetelną informację

Data: 2010-04-12 22:53:57
Autor: .B:artek.
Przedawnienie roszczeń
W dniu 12-04-2010 17:35, NieJorgnijSie pisze:
[...]

Twoje - po 10 latach, bo nie ma przepisu szczególnego, nie jest to świadczenie okresowe i nie jest związane z prowadzeniem działalności gospodarczej.

--
..B:artek.

Przedawnienie roszczeń