Przede wszystkim zablokowac reelekcję Kaczyńskiego.

Data: 2010-01-11 14:50:04
Autor: Artur Borubar
Przede wszystkim zablokowac reelekcję Kaczyńskiego.
Zastanawiam się, czy SLD musiało się upierać, jeśli chodzi o udział w tych wyborach. Nie chciałbym powiedzieć niczego, co osłabiałoby szanse Szmajdzińskiego. Życzę mu jak najlepiej. Sondaże są dosyć bezlitosne i chyba nie kłamią. Jeśli tak, to wtedy można się zastanawiać nad celem politycznym takiego przedsięwzięcia - powiedział Włodzimierz Cimoszewicz w radiu RMF FM.

http://wyborcza.pl/1,75478,7440744,Cimoszewicz_watpi_w_Szmajdzinskiego__Co_na_to_kandydat.html

Przemek

http://pepepe.pl/ Jeszcze 345 dni psucia RP.

--
 W wykonaniu orzeczenia sądu:
"Ja, Zbigniew Ziobro, przepraszam Pana dr Mirosława Garlickiego za wypowiedzenie pod jego adresem słów - już nikt nigdy przez tego Pana życia pozbawiony nie będzie - które naruszyły cześć Pana dr Mirosława Garlickiego".

Data: 2010-01-11 06:46:11
Autor: zbig
Przede wszystkim zablokowac reelekcję Kaczyńsk iego.
On 11 Sty, 14:50, "Artur Borubar" <bro my RP przed pi...@op.pl> wrote:
Zastanawiam si , czy SLD musia o si upiera , je li chodzi o udzia w tych
wyborach. Nie chcia bym powiedzie niczego, co os abia oby szanse
Szmajdzi skiego. ycz mu jak najlepiej. Sonda e s dosy bezlitosne i chyba
nie k ami . Je li tak, to wtedy mo na si zastanawia nad celem politycznym
takiego przedsi wzi cia - powiedzia W odzimierz Cimoszewicz w radiu RMF FM.

http://wyborcza.pl/1,75478,7440744,Cimoszewicz_watpi_w_Szmajdzinskieg...

Przemek

http://pepepe.pl/Jeszcze 345 dni psucia RP.

--
 W wykonaniu orzeczenia s du:
"Ja, Zbigniew Ziobro, przepraszam Pana dr Miros awa Garlickiego za

A niby czemu mieliby blokować? SLD z PiSem ma sztamę, jeśli nie cichą
koalicję.

Data: 2010-01-11 21:23:14
Autor: Artur Borubar
Przede wszystkim zablokowac reelekcję Kaczyńskiego.
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał

A niby czemu mieliby blokować? SLD z PiSem ma sztamę, jeśli nie cichą
koalicję.

Po pierwsze dlatego, że sld ma swojego kandydata, a po drugie Cimoszewicz jest zdegustowany prezydenturą Kaczyńskiego.

Przemek

Data: 2010-01-11 15:15:59
Autor: WW
Artur Borubar pisze:
[...]

Oni to doskonale wiedzą.
W pierwszej turze chcą mieć za darmo czas antenowy aby się promować.
W drugiej turze sprzedadzą się jak dziwka temu, kto da więcej.

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂźhrer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-01-11 15:42:33
Autor: brat_olin
Przede wszystkim zablokowac reelekcj???????????????
"WW" <wuwu0@vp.pl> wrote

takiego przedsiewziecia - powiedzial Wlodzimierz Cimoszewicz

Oni to doskonale wiedza.
W pierwszej turze chca miec za darmo czas antenowy aby sie promowac. W drugiej turze sprzedadza sie jak dziwka temu, kto da wiecej.

W jakiej drugiej rundzie?  To juz Lepper bedzie mial wiecej
glosow niz komuchy.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-01-12 11:31:21
Autor: WW
brat_olin pisze:
[...]

Mylisz sie.
Oni maja żelazny elektorat na poziomie 10 - 11 %, a to jest nadzwyczaj cenna pula głosów.
Pamiętaj, że w pierwszej turze głosuje się "za" a w drugiej "przeciw".

Jeśli, prawdopodobne, do drugiej tury przejdzie p. Kaczyński to te głosy będą na wagę złota dla innego kandydata, zwłaszcza, jeśli nie będzie nim p. Tusk.

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-01-12 10:41:56
Autor: Hans Kloss
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
te głosy będą na wagę złota dla innego kandydata,
Miło się czyta te wasze pełobredzenia. Najwyraźniej nie dotarło jeszcze ŻE TO
JUŻ KONIEC! Rozumiesz? Koniec, peło płynie do szamba, wywożą ją na polityczny
śmietnik. Obsuwy, rozpoczętej przez Zbycha Grzecha i Mira nie zatrzyma już nic.
Przymierzajcie się do szmacińskiego czy innego cimocha wasza jedyna szansa to
stworzyć (po raz kolejny) wspólny front z byłymi ormowcami i paść na kolana
przed tym kog wskaże lsd. Bo wasza kompromitacja jest świeża i oczywista dla
każdego, o ich blamażu niektórzy (zwłaszcza młodsze pokolenie) już zdążyli
zapomnieć.
J-23

Data: 2010-01-12 03:28:08
Autor: zbig
On 12 Sty, 11:41, "Hans Kloss" <necr0...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
WW <wu...@vp.pl> napisa (a):

> te g osy b d na wag z ota dla innego kandydata,

Mi o si czyta te wasze pe obredzenia. Najwyra niej nie dotar o jeszcze E TO
JU KONIEC! Rozumiesz? Koniec, pe o p ynie do szamba, wywo j na polityczny
mietnik. Obsuwy, rozpocz tej przez Zbycha Grzecha i Mira nie zatrzyma ju nic.
Przymierzajcie si do szmaci skiego czy innego cimocha wasza jedyna szansa to
stworzy (po raz kolejny) wsp lny front z by ymi ormowcami i pa na kolana
przed tym kog wska e lsd. Bo wasza kompromitacja jest wie a i oczywista dla
ka dego, o ich blama u niekt rzy (zw aszcza m odsze pokolenie) ju zd yli
zapomnie .
J-23

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Te- Wernyhora! Uważaj bo ci jakaś żyłka pęknie i będziesz musiał
przymusowo odejść w stan spoczynku. Aktualne sondaże odwzwierciedlają
jedynie mniej więcej stan przed wyborami. Oznacza to, że PiSowi nie
przybyło zwolenników, więc raczej bym się nie cieszył przedwcześnie na
twoim miejscu. Poza tym , od kiedy zaczęliście ufać sondażom??
W tej materii zrobiliście juz z siebie kompletnych debili i nic tego
nie zmieni

Data: 2010-01-12 03:45:56
Autor: Hans Kloss
Przede wszystkim zablokowac reelekcj???????????????
zbig napisał(a):

 Aktualne sondaże
Mam gdzieś "aktualne sądasze". Cieszy mnie jedynie fakt że nawet
oszuści manipulujący nimi postanowili spuścić z tonu żeby  nie wyjść
na kompletnych wałów. A to oznacza że nawet szczury zaczynają
opuiszczać platformę.... właśnie, ciekawe czego to jest oznaką? ;)

 Oznacza to, że PiSowi
PiS mam w tym samym wstydliwym miejscu co sądasze i palikociarnię więc
zupełnie mnie nie interesuje czy mu przybędzie  czy ubędzie. Bardziej
interesuje mnie choćby stan Bugu we Włodawie.
J-23

Data: 2010-01-12 13:11:35
Autor: WW
Hans Kloss pisze:
 Bardziej
interesuje mnie choćby stan Bugu we Włodawie.
J-23

Nie wiedziałem, że stan Bugu we Włodawie ustali prawo a wiec i podatki,, jakie Ty będziesz musiał zapłacić.

Data: 2010-01-12 04:22:48
Autor: Hans Kloss
WW napisał(a):

Nie wiedziałem, że stan Bugu we Włodawie ustali prawo a wiec
i podatki, jakie Ty będziesz musiał zapłacić

Doświadczenie uczy ze głosowanie na polityków obiecujących
zmniejszenie obciążeń podatkowych prowadzi niechybnie do owych
podatków zwiększenia, a głosowanie na zwolenników "Polski solidarnej"
powoduje ich realne obniżenie.
Niemniej w kwestii płacenia jak najmniejszego haraczu uciskającej nas
nas hołocie wolę raczej stosować stare sprawdzone sposoby niż
lekkomyślnie zawierzać kartce wyborczej, której losy zdane są
wyłącznie na  chwiejne wahania tłumu.
J-23

Data: 2010-01-12 13:38:54
Autor: WW
Hans Kloss pisze:
WW napisał(a):

Nie wiedziałem, że stan Bugu we Włodawie ustali prawo a wiec
i podatki, jakie Ty będziesz musiał zapłacić

Doświadczenie uczy ze głosowanie na polityków obiecujących

Tu chodzi o głosowanie nie na polityków a na prezydenta.
Tu i tylko tu mamy namiastkę demokracji, tzn wybieramy konkretnego człowieka.
Do sejmu głosujemy na jednego a wchodzi inny, nam nie znany.
Nie idąc i nie głosując zgadzasz się na tego, kogo wybiorą Ci inni.

Data: 2010-01-12 14:55:29
Autor: cytryna
[...]

KTO WALI W GACIE NA MYŚL O REELEKCJI KACZYŃSKIEGO? Przede wszystkim swołocz hazardowa i jej opiekunowie. Cała masa nierobów ulokowanych na intratnych posadach jak prezes NFZ Pasztetówka niejaki. Wojewodowie, starości oraz dzicz
opłacana za klakę na rzecz PO. Ilu pisarzy "z metra" na psp polityka straci
gaże za pastowanie. Jak spadnie nakład gazety żydowskiej dla polskich goim.
Ci walą w gacie nawet zamknięci w szafie, to im sie pot wylewa na ryje ze strachu przed pudłem za przekręty. Nic barany nie zablokujecie, nie pomoże spolegliwa prasa, TV, i plotka. Bezprawiu, palikotyzacji i tuskizacji karaju
mówimy STOP!.

Data: 2010-01-12 12:18:22
Autor: WW
Hans Kloss pisze:
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
[...]

Pozwolę sobie pozostać przy swoim zdaniu.
Będzie ciekawie wrócić do Twoje wypowiedzi po wyborach.
Jak pokazuje historia, ludzie/wyborcy maja pamięć jak przysłowiowe złote rybki - trzy sekundowa.
Gdyby tak nie było, to nie wybieralibyśmy takich durniów jak przez ostatnie 20 lat czynimy.

Przymierzajcie się do szmacińskiego czy innego cimocha wasza jedyna szansa

Zawsze myślałem, że to ma być szansa dla Polski a nie dla "swoich".

stworzyć (po raz kolejny) wspólny front z byłymi ormowcami i paść na kolana
przed tym kog wskaże lsd.

Czy nie za bardzo przyćpałes ?   :-)