Przedłużacz USB

Data: 2014-07-25 14:37:19
Autor: mirekc
Przedłużacz USB
W dniu 2014-07-25 14:10, Borneq pisze:
Kupiłem przenośną nagrywarkę Blu Ray Panasonic UJ-260. Ma bardzo
króciutki kabel. Wziąłem przedłużacz, po podłączeniu świeciła się dioda
ale nie było widać dysku. Bez przedłużacza widać.
Pytanie: czy musi być krótki, czy to przedłużacz USB starego typu i czy
można dostać nowy, który by pasował do nagrywarki? Nie musi być bardzo
długi, ale by choć trochę przedłużył.

Musi wspierać USB 2.0. Głównie chodzi o spadek napięcia na żyłach
zasilających przy obciążeniu dużym prądem (USB 2.0 dopuszcza 500mA). "Na
oko" takie kable różnią się tym, że są grube, ale najlepiej żeby był
jakiś markowy i żeby było wyraźnie napisane (na opakowaniu kabla, a nie
na etykietce gdzieś w sklepie) USB 2.0. No i raczej krótki.

Data: 2014-07-25 14:56:09
Autor: Borneq
Przedłużacz USB
W dniu 2014-07-25 14:37, mirekc pisze:
[...]

A jeszcze chyba jest USB 3.0, to jeszcze coś innego?

Data: 2014-07-25 15:37:34
Autor: 666
Przedłużacz USB
Tak, kup przedłużacz USB 3.0, są znacznie lepsze.
BTW też mi dali do nagrywarki kabelek krótki jak ... ;-)

-- -- -