Przedłużacz USB a zasięg modemu USB

Data: 2010-07-30 17:07:59
Autor: VSS
Przedłużacz USB a zasięg modemu USB
Dummy wrote:
Był na tej grupie wątek "Modem - USB czy PCIMCIA",
ale gdzieś go wcięło.
Ktoś tam radził zastosowanie przedłużacza USB
przy podłączeniu modemu USB, tak by można było
taki modem wystawić na przykład za okno.

Mam pytanie: czy jest jakieś ograniczenie co do długości
takiego przedłużacza przy powyższym zastosowaniu?

5 metrów na każdym, max 5 przedłużaczy.

choc ja kiedys koledze przedłuzyłem usb na 14 metrów jednym wzmacniaczem. powyżej 7 metrów niewazne jaki kabel weźmiesz nie chce działać.
--
VSS
http://vss.pl

Data: 2010-07-30 17:11:48
Autor: Dummy
[...]

Nie rozumiem.

choc ja kiedys koledze przedłuzyłem usb na 14 metrów jednym wzmacniaczem. powyżej 7 metrów niewazne jaki kabel weźmiesz nie chce działać.
Jaki wzmacniacz?

Data: 2010-07-30 09:19:23
Autor: Maciek
On 30 Lip, 17:11, "Dummy" <du...@dummy.com.pl> wrote:

> 5 metrów na każdym, max 5 przedłużaczy.

Nie rozumiem.

Użyj wyszukiwarki i hasła "maksymalna długość kabla USB".

> choc ja kiedys koledze przedłuzyłem usb na 14 metrów jednym wzmacniaczem. powyżej 7 metrów niewazne jaki kabel weźmiesz nie chce
> działać.

Jaki wzmacniacz?

Jak wyżej.
Dla swoich potrzeb przyjmij 5 metrów kabla USB - będziesz miał w
zgodzie z teorią.

M.

Data: 2010-07-30 18:59:17
Autor: VSS
Dummy wrote:

Mam pytanie: czy jest jakieś ograniczenie co do długości
takiego przedłużacza przy powyższym zastosowaniu?

5 metrów na każdym, max 5 przedłużaczy.
Nie rozumiem.

możesz przedłuzyć usb do 10 metrów ale musisz po 5 metrach uzyć wzmacniacza. i tak do 25metrów. do 5m bez wzmacniacza.

Jaki wzmacniacz?

wzmacniacz USB

--
VSS
http://vss.pl

Data: 2010-07-30 19:08:59
Autor: Dummy
[...]

Dziękuję.
Czy taki wzmacniacz wchodzi w skład takiego 5 m przedłużacza,
czy trzeba go oddzielnie kupić? Jeśli oddzielnie, to jak się go
podłącza do samego kabla?

Pozdrawiam

Data: 2010-07-30 20:06:40
Autor: ..::Wiskoler::..
Dnia Fri, 30 Jul 2010 19:08:59 +0200, Dummy napisał(a):

Czy taki wzmacniacz wchodzi w skład takiego 5 m przedłużacza,
czy trzeba go oddzielnie kupić? Jeśli oddzielnie, to jak się go
podłącza do samego kabla?

Wzmacniak nie wchodzi w skład kabla, stosuje się go przy kablu dłuższym niż
5 m. Podłączenie jest banalnie proste, z jednej strony wkładasz kabelek do
gniazda USB w kompie. Drugi koniec do wzmacniaka, do gniada oznaczonego IN.
Po przeciwnej stronie wzmacniaka jest analogiczne gniazdo USB oznaczone
napisem OUT, do niego podłączasz następny kabelek USB.

Tak przynajmniej to wygladało ze wzmacniakiem który miałem okazję
potestować. Wyrób produkcji skośnookich, jakości raczej badzewnej ale przez
trzy miesiące działał. Potem przeleżał na dnie szuflady prawie rok i po
pdołączeniu do innego kompa niestety zszedł śmiercią naturalną.
--
....:::WISKOLER:::...

Müller, wglądając przez okno, ujrzał podążającego gdzieś Stirlitza.
- Dokąd on idzie? - pomyślał Müller.
- Nie twój zasrany interes! - pomyślał Stirlitz.

Data: 2010-08-01 10:21:07
Autor: Tomaszek
W dniu 2010-07-30 19:08, Dummy pisze:
Dziękuję.
Czy taki wzmacniacz wchodzi w skład takiego 5 m przedłużacza,
czy trzeba go oddzielnie kupić? Jeśli oddzielnie, to jak się go
podłącza do samego kabla?

Jak się przejdziesz do sklepu to zobaczysz. Tam wszystko czarno na białym widać;) Nie kupuj najtańszych kabelków, bo mają kiepską jakość i z przedłużenia mogą nici wyjść;)