Przedłużenie kabla myszkowego

Data: 2020-05-31 23:18:22
Autor: Robert Wańkowski
Przedłużenie kabla myszkowego
W dniu 2020-05-31 o 18:00, Budzik pisze:
Mam starą myszkę HP na stare złącze PS/2 i nie zamierzam jej zmieniac
:)

Pojawiła się potrzeba postawienia kompa odrobine dalej od biurka  wiec
kupiłem przewód przedłuzający o długości 3metry.

Niestety ten zestaw nie działa. Dlaczego? Zbyt duza odległosc? Wadliwy
przewód?

A PS/2 można było rozłączać podczas włączonego komputera?

Robert

Data: 2020-05-31 22:39:26
Autor: pioruns
On 31/05/2020 22:18, Robert Wańkowski wrote:
A PS/2 można było rozłączać podczas włączonego komputera?

Robert

Można rozłączyć zawsze, ale jako, że nie jest plug'n'play, to już
najprawdopodobniej nie wróci aż do restartu :)

--
pozdrawiam,   pioruns

Data: 2020-06-01 04:59:59
Autor: Budzik
Przedłużenie kabla myszkowego
Użytkownik Robert Wańkowski robwan@wp.pl ...

[...]

A ktos napisał ze robiłem to przy włączonym kompie?

--
Pozdrawia... Budzik
Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

Przedłużenie kabla myszkowego