Przedłuzenie umowy plus - co mog± mi zaproponoac

Data: 2009-04-08 12:34:02
Autor: BaX
Przedłuzenie umowy plus - co mog± mi zaproponoac

W play jak nie biore telefonu daj± mi 380min do wszystkich za 60 zł, tyle ze
minuty nie przechodz± na kolejne miesi±ce ...(jest tujakis chaczyk) ??

To jest wła¶nie ten haczyk, wygadasz te 380 min? Bo jak nie to nawet jak by ci dali 3800min czy 38.000 min za 60zł niczego to nie zmienia bo nie "zyskujesz" zaoszczędzonych minut.

Przedłuzenie umowy plus - co mog± mi zaproponoac