Przedłuzenie umowy plus - co mog± mi zaproponoac

Data: 2009-04-08 17:52:52
Autor: Boombastic
Przedłuzenie umowy plus - co mog± mi zaproponoac

Użytkownik "Agnieszka" <inezzz@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:grh9qh$dms$1node1.news.atman.pl...
Juz po raz kolejny walcze z pani± ze słuchawki i trace ciepliwosc...

Tel na firme
abonament 70 zł -120 min - rok temu dali mi 40% rabatu,
dodatkowo wykupiłem za 10 zł - 10 h z 3 numerami.
[cut]

Usi±¶ć, policzyć ile się dzwoni, do kogo, czy nowy tel. jest potrzebny i jak zadzwoni pani od utrzymania klienta to powiedzieć, ze w Play masz o wiele więcej minut i albo zaproponuj± co¶ sensownego albo przenosisz się do konkurencji.
Przenosiny to nie lot na księżyc, załatwiasz to bezproblemowo.

Przedłuzenie umowy plus - co mog± mi zaproponoac