Przedłuzenie umowy plus - co mog± mi zaproponoac

Data: 2009-04-10 10:13:19
Autor: cpt. Nemo
Przedłuzenie umowy plus - co mog± mi zaproponoac

Użytkownik "Agnieszka" <inezzz@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci

Tel na firme

W play jak nie biore telefonu daj± mi 380min do wszystkich za 60 zł,
tyle ze
minuty nie przechodz± na kolejne miesi±ce ...(jest tujakis chaczyk) ??

Haczyk jest w tym ze troche glupio miec telefon firmowy w sieci ktora
sepi pieniadze dla swoich klientow od ich klientow.
Jak ktos wie o co chodzi to firmowy telefon w Playu moze miec naprawde
biedna firma.

pozdrawiam, leszek

Data: 2009-04-10 12:31:24
Autor: Paweł Łukawski
Przedłuzenie umowy plus - co mog± mi zaproponoac

Użytkownik "cpt. Nemo" <cpt__nemo@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:grmv4l$nbo$1news.onet.pl...

Jak ktos wie o co chodzi to firmowy telefon w Playu moze miec naprawde
biedna firma.

ale potrafisz to jako¶ wesprzeć? jak liczę firmowo to mnie interesuj± niskie koszty i jak największy zysk, a nie "prestiż" operatora, ten to trzeba samemu mieć robi±c albo dobre interesy (zarabiać) albo być jak±¶ 'szyszk±' to wtedy aparat może być drogim gadżetem.
Reasumuj±c wisi mi w jakiej sieci masz telefon, jak mam do Ciebie interes to dzwonię, jak kto¶ ma do mnie to dzwoni, jak kto¶ chce pogadać o "dupie Maryni" to jego problem, ja wolałbym z t± "dup±" gdzie¶ pój¶ć ;P
Ale do rzeczy w czym przeszkadza posiadanie telefonu (abonamentu) w Playu? W większym wydawaniu gotówki? Można j± przeznaczyć na cokolwiek.
Zreszt± obecnie OIDP jaki¶ raport UKE czy innej organizacji mówi że najtańsze firmowe to akurat s± w Orange. Pytanie tylko czy aby na pewno. Prywatnie też interesuje mnie najniższy koszt minuty, i naprawdę nie chcę wnikać kto w jakiej sieci jest, a s±dzę że plejowców jest i będzie coraz więcej.
W końcu ludzie to nie idioci których każda reklama przekona, je¶li by tak było ... to nie kupili by żadnego telefonu w żadnej sieci, bo nie potrafiliby się zdecydować, reklamy id± non stop i każda zachwala że jest najtańsza.

Paweł Łukawski

Przedłuzenie umowy plus - co mog± mi zaproponoac