Przedłużenie umowy - telefon

Data: 2014-05-22 17:27:55
Autor: Budzik
Przedłużenie umowy - telefon
Chciałem przedłuzenie umowy ale bez telefonu.
Ale okazało się, ze wcale nie jest tak tanio jakby sie mogło wydawac bo generalnie bez szukania jakis ofert na karte, korzystania z promocji itp. i tak trzeba miesiecznie 40zł płacic zeby miec telefon z smsami i internetem.

No to stwierdziłem ze lepiej za 60 miesiecznie wziac z nowym telefonem.

Generalnie korzystam z wielu rzeczy na telefonie (navi, łączenia zdalne z komputerami, www itp) wiec ma dla mnie znaczenie jak szybko to działa.
No i czym wiekszy wyswietlacz tym lepiej.

Co wziąć?

Aha, latarka LED konieczna!
Dopłata w abo 60zł brutto - maks 200zł.

LG L9 II - 4,7 cala Procesor 1.4 GHz Dual Core Qualcomm Snapdragon 400 ale chyba nie ma LED
LG L90 - 4,7 cala, Procesor Qualcomm Snapdragon 400 4x1.2 GHz ale tez nie wiem czy ma latarke.

Cos innego? Przejrzałem strone play i jakos nic innego nie rzuciło mi sie w oczy w rozsadnej cenie.

Data: 2014-05-22 19:31:52
Autor: Cavallino

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA335C523BD84Cbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

Ten telefon to do samochodu ma być? ;-)

Data: 2014-05-22 18:47:31
Autor: Budzik
Przedłużenie umowy - telefon
Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

No to stwierdziłem ze lepiej za 60 miesiecznie wziac z nowym
telefonem.

Ten telefon to do samochodu ma być? ;-)

ups :)
Dzięki, juz się przemieszczam!