Przedłużenie umowy w Era

Data: 2009-02-22 14:02:29
Autor: Olo
Przedłużenie umowy w Era
Witam, ponieważ niedługo kończy mi się abonament w Era chciałbym się dowiedzieć co mogę wytargować od nich. Obecnie mam 2 pakiety - taniej w sieci era i uniwersalny więc mam w sumie 140 min. Teraz standardowo proponują mi pakiet telefoniczna okazja 65 czyli 120 minut od wszystkich i pakiet jakiś 1000 minut w bliżej nie znanej mi usłudze nr stacjonarny.
Rachunki miesięczne ok 50 zł. Gdyby nie te 1000 minut to na przedłużeniu było by mniej minut za większą kasę w miesiącu  - czyli gorzej niż było.
Warto to brać, czy jeszcze czekać, w sumie to mogła by zostać stara oferta ale nie chcą się na nią zgodzić aby została na dotychczasowych zasadach. Co to jest te 1000 minut - to na stacjonarne i erę?

Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

Data: 2009-02-22 14:27:23
Autor: SDD
Przedłużenie umowy w Era

Użytkownik "Olo" <wz500@jc.cy> napisał w wiadomości news:gnrid4$i4r$1inews.gazeta.pl...

i pakiet jakiś 1000 minut w bliżej nie znanej mi usłudze nr stacjonarny.

Usluga numer stacjonarny, to jest zajebista usluga ery, ze dostajesz numer stacjonarny jako alias do swojego numeru komorkowego i - jesli jestes blisko domu (lub innego zadeklarowanego miejsca) (minimum w promieniu 500 m - w praktyce nawek kilka - kilkanasciekilometrow od domu) jestes dostepny pod numerem stacjnarnym. Mozna na ten numer zadzwonic z telefonu stacjonarnego za cene taka sama, jak na inny stacjonarny, mozna dzwonic do Ciebie z Plusa, Orange czy Playa korzystajac z tanszych pakietow na numery stacjonarne). Z VoIPow wszelkich (Skype inne Betamaxy) tez mozna dzwonic do Ciebie na komorke nawet za darmo.

zasadach. Co to jest te 1000 minut - to na stacjonarne i erę?

Na stacjonarne i na Ere - wykonywanych z obszaru w poblizu Twojego domu (lub innego zadeklarowanego miejsca). Przed wykonaniem polaczenia uslyszysz dlugi sygnal, ktory bedzi eznakiem, ze znajdujesz sie w swoim obszarze i polaczeneie pojdzie  z tej puli.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-02-23 13:07:10
Autor: MarP
Przedłużenie umowy w Era

Warto to brać, czy jeszcze czekać, w sumie to mogła by zostać stara
oferta ale nie chcą się na nią zgodzić aby została na dotychczasowych
zasadach.

A nie jest tak, ze masz caly czas stara dopoki tego nie zmienisz?
Pozdrawiam,

Data: 2009-02-23 18:09:37
Autor: J.F.
Przedłużenie umowy w Era
On Mon, 23 Feb 2009 13:07:10 +0100,  MarP wrote:
[...]

W Erze nie zawsze.
Owszem - umowe i taryfe masz stara, ale promocja sie skonczyla.

J.

Data: 2009-02-23 18:21:34
Autor: SDD
Przedłużenie umowy w Era

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i1m5q41i4e0h0t1c5c1odm4u31t79scbue4ax.com...

W Erze nie zawsze.
Owszem - umowe i taryfe masz stara, ale promocja sie skonczyla.

Ale czasami zdarza sie :)
Ja np. caly czas "jade" na aneksie z 2004 9lub 20050 roku, ktory dawno juz przestal obowiazywac, a w ktorym przyznano mi 90 minut tzw. "Minut Ekstra". Teraz mam to w Erze Nowy Komfort - w ktorej mam tylko wlaczona Oferte Weekendowa. W efekcie za 30 zl miesiecznie (+ 5 zl za numer stacjonarny) mam 90 minut do wszystkich sieci (a czasem i wiecej z Ery Premii) + 2000 za na stacjonarne, Ere i Heyah do wykorzystania w soboty i niedziele.
Namawiaja mnie konsultanci, namawiaja - poki co jednak oferty przedluzeniowe odrzucam :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-02-24 23:59:00
Autor: Olo
Przedłużenie umowy w Era
W dniu 2009-02-23 13:07, MarP pisze:

A nie jest tak, ze masz caly czas stara dopoki tego nie zmienisz?
Pozdrawiam,

Tak będzie, tylko że skończy mi się promocja po dwóch latach i wzrasta abonament i biznes przestaje być opłacalny. (Na pewno tak będzie bo dowiedziałem się od konsultanta, który dzwonił z opisaną przeze mnie promocją)

Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

Data: 2009-02-25 09:37:53
Autor: SDD
Przedłużenie umowy w Era

Użytkownik "Olo" <wz500@jc.cy> napisał w wiadomości news:go1u3f$9a9$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie wierz konsultantom. Zobacz, co masz w umowie i regulaminie promocji.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-02-25 01:47:36
Autor: krzysztofsf@wp.pl
Przedłużenie umowy w Era
On 25 Lut, 09:37, "SDD" <sddwyt...@towszechwiedza.pl> wrote:
Użytkownik "Olo" <wz...@jc.cy> napisał w wiadomościnews:go1u3f$9a9$1inews.gazeta.pl...

> [...]
> promocją)

Nie wierz konsultantom. Zobacz, co masz w umowie i regulaminie promocji.

jesli bedzie chcial wymienic telefon to nie ma szans na utrzymanie
starej taryfy.
Mi sie udalo zmniejszyc miesieczny rachunek o 1 zl zwiekszajac
dwukrotnie ilosc minut z ktorych korzystam i wymieniajac aparat na
nowy:)))
Tyle, ze mam specyficzny profil - kilka numerow rodzinnych era/
stacjonarne wydzwaniam codziennie,  a sporadycznie sprawy na tel obce.
Mina konsultantki, gdy zorientowala sie, ze przedluzenie bedzie tansze
niz taryfa dotychczasowa - bezcenna :)

Data: 2009-03-01 02:15:59
Autor: Czabu
Przedłużenie umowy w Era

Użytkownik <krzysztofsf@wp.pl> napisał w wiadomości news:547c2602-20b8-43be-8817-5aa46582d0a541g2000yqf.googlegroups.com...

Mina konsultantki, gdy zorientowala sie, ze przedluzenie bedzie tansze
niz taryfa dotychczasowa - bezcenna :)

Nie rozumiem... Przedłużałem wiele razy swoje umowy i w większości wypadków płacę mniej (poza przypadkami, kiedy świadomie wybierałem wyższy abonament, bo taki był mi potrzebny).
Konsultanci jakoś nie byli zdziwieni, włosów z głowy nie rwali...
Na czym polegał twój fenomen, że ta konsultantka aż tak się zdziwiła?

Pozdrawiam
Czabu

Data: 2009-02-23 14:47:08
Autor: amir
Przedłużenie umowy w Era

ja dostalem 170min do wszytkich za 50zl brutto

bez telefonu przedluzenie na 12 miesiecy

wczesniej mialem 120min, bylo malo, rachunki przychodzily spore, bo za 50min
to wychodzilo prawei 50zł

teraz nie przekraczam minut i jest ok

od 97r mam w erze telefon i co przedluzam umowe to mam mniejsze rachunki
ciekawe co za 12miesiecy wymysla aby mnie pocieszyc :)

Data: 2009-02-25 00:02:47
Autor: Olo
Przedłużenie umowy w Era
W dniu 2009-02-23 14:47, amir pisze:
ja dostalem 170min do wszytkich za 50zl brutto
> bez telefonu przedluzenie na 12 miesiecy
To jest jakiś pomysł.

od 97r mam w erze telefon i co przedluzam umowe to mam mniejsze rachunki

To akurat jest u mnie odwrotnie, co nowa umowa to w zasadzie podwaja się wartość rachunku :(

Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

Przedłużenie umowy w Era