Przedłużenie umowy w Era

Data: 2009-02-23 13:07:10
Autor: MarP
Przedłużenie umowy w Era

Warto to brać, czy jeszcze czekać, w sumie to mogła by zostać stara
oferta ale nie chcą się na nią zgodzić aby została na dotychczasowych
zasadach.

A nie jest tak, ze masz caly czas stara dopoki tego nie zmienisz?
Pozdrawiam,

Data: 2009-02-23 18:09:37
Autor: J.F.
Przedłużenie umowy w Era
On Mon, 23 Feb 2009 13:07:10 +0100,  MarP wrote:
[...]

W Erze nie zawsze.
Owszem - umowe i taryfe masz stara, ale promocja sie skonczyla.

J.

Data: 2009-02-23 18:21:34
Autor: SDD
Przedłużenie umowy w Era

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i1m5q41i4e0h0t1c5c1odm4u31t79scbue4ax.com...

W Erze nie zawsze.
Owszem - umowe i taryfe masz stara, ale promocja sie skonczyla.

Ale czasami zdarza sie :)
Ja np. caly czas "jade" na aneksie z 2004 9lub 20050 roku, ktory dawno juz przestal obowiazywac, a w ktorym przyznano mi 90 minut tzw. "Minut Ekstra". Teraz mam to w Erze Nowy Komfort - w ktorej mam tylko wlaczona Oferte Weekendowa. W efekcie za 30 zl miesiecznie (+ 5 zl za numer stacjonarny) mam 90 minut do wszystkich sieci (a czasem i wiecej z Ery Premii) + 2000 za na stacjonarne, Ere i Heyah do wykorzystania w soboty i niedziele.
Namawiaja mnie konsultanci, namawiaja - poki co jednak oferty przedluzeniowe odrzucam :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-02-24 23:59:00
Autor: Olo
Przedłużenie umowy w Era
W dniu 2009-02-23 13:07, MarP pisze:

A nie jest tak, ze masz caly czas stara dopoki tego nie zmienisz?
Pozdrawiam,

Tak będzie, tylko że skończy mi się promocja po dwóch latach i wzrasta abonament i biznes przestaje być opłacalny. (Na pewno tak będzie bo dowiedziałem się od konsultanta, który dzwonił z opisaną przeze mnie promocją)

Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

Data: 2009-02-25 09:37:53
Autor: SDD
Przedłużenie umowy w Era

Użytkownik "Olo" <wz500@jc.cy> napisał w wiadomości news:go1u3f$9a9$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie wierz konsultantom. Zobacz, co masz w umowie i regulaminie promocji.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-02-25 01:47:36
Autor: krzysztofsf@wp.pl
Przedłużenie umowy w Era
On 25 Lut, 09:37, "SDD" <sddwyt...@towszechwiedza.pl> wrote:
Użytkownik "Olo" <wz...@jc.cy> napisał w wiadomościnews:go1u3f$9a9$1inews.gazeta.pl...

> [...]
> promocją)

Nie wierz konsultantom. Zobacz, co masz w umowie i regulaminie promocji.

jesli bedzie chcial wymienic telefon to nie ma szans na utrzymanie
starej taryfy.
Mi sie udalo zmniejszyc miesieczny rachunek o 1 zl zwiekszajac
dwukrotnie ilosc minut z ktorych korzystam i wymieniajac aparat na
nowy:)))
Tyle, ze mam specyficzny profil - kilka numerow rodzinnych era/
stacjonarne wydzwaniam codziennie,  a sporadycznie sprawy na tel obce.
Mina konsultantki, gdy zorientowala sie, ze przedluzenie bedzie tansze
niz taryfa dotychczasowa - bezcenna :)

Data: 2009-03-01 02:15:59
Autor: Czabu
Przedłużenie umowy w Era

Użytkownik <krzysztofsf@wp.pl> napisał w wiadomości news:547c2602-20b8-43be-8817-5aa46582d0a541g2000yqf.googlegroups.com...

Mina konsultantki, gdy zorientowala sie, ze przedluzenie bedzie tansze
niz taryfa dotychczasowa - bezcenna :)

Nie rozumiem... Przedłużałem wiele razy swoje umowy i w większości wypadków płacę mniej (poza przypadkami, kiedy świadomie wybierałem wyższy abonament, bo taki był mi potrzebny).
Konsultanci jakoś nie byli zdziwieni, włosów z głowy nie rwali...
Na czym polegał twój fenomen, że ta konsultantka aż tak się zdziwiła?

Pozdrawiam
Czabu

Przedłużenie umowy w Era