Przedłużenie umowy w Era

Data: 2009-02-23 14:47:08
Autor: amir
Przedłużenie umowy w Era

ja dostalem 170min do wszytkich za 50zl brutto

bez telefonu przedluzenie na 12 miesiecy

wczesniej mialem 120min, bylo malo, rachunki przychodzily spore, bo za 50min
to wychodzilo prawei 50zł

teraz nie przekraczam minut i jest ok

od 97r mam w erze telefon i co przedluzam umowe to mam mniejsze rachunki
ciekawe co za 12miesiecy wymysla aby mnie pocieszyc :)

Data: 2009-02-25 00:02:47
Autor: Olo
Przedłużenie umowy w Era
W dniu 2009-02-23 14:47, amir pisze:
ja dostalem 170min do wszytkich za 50zl brutto
> bez telefonu przedluzenie na 12 miesiecy
To jest jakiś pomysł.

od 97r mam w erze telefon i co przedluzam umowe to mam mniejsze rachunki

To akurat jest u mnie odwrotnie, co nowa umowa to w zasadzie podwaja się wartość rachunku :(

Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

Przedłużenie umowy w Era