Przedłuzenie umowy w TMobile

Data: 2017-02-01 10:17:31
Autor: Jacek Maciejewski
Przedłuzenie umowy w TMobile
Dnia Wed, 1 Feb 2017 00:15:16 -0800 (PST), Kris napisał(a):

12 dokumentów łącznie 44stron małym druczkiem.

To żebyś zgłupiał, machnął ręką i podpisał jak leci :)
Zapytaj czy mają jakąś ofertę na jedną kartkę :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-02-01 01:59:33
Autor: Kris
W dniu środa, 1 lutego 2017 10:17:33 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

Zapytaj czy mają jakąś ofertę na jedną kartkę :)

Jedna kartkę to ja im wysłałem wcześniej.
Zatytułowaną "wypowiedzenie", niżej jedno zdania i podpis
Prościej się nie da chyba;))
I w odpowiedzi na moją jedną kartkę oni przysłali 44;)

Data: 2017-02-01 11:04:27
Autor: Liwiusz
W dniu 2017-02-01 o 10:59, Kris pisze:
[...]

Kup prepaida. I zobacz ile tam zajmują cenniki, regulaminy promocyj i regulamin ogólny. Hint: podobnie.

Więc albo to akceptujesz, albo nie korzystasz z komórki.

--
Liwiusz

Data: 2017-02-01 02:09:08
Autor: Kris
W dniu środa, 1 lutego 2017 11:04:31 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

> [...]

Więc albo to akceptujesz, albo nie korzystasz z komórki.

Odkąd sprawdziłem że dokumenty do tak podstawowego produktu jak konto osobiste w banku liczą chyba ponad setkę stron to nie powinno mnie już nic dziwić w sumie.

Przedłuzenie umowy w TMobile