Przedłużki na hamulce

Data: 2009-07-01 14:56:07
Autor: Wojtek
Przedłużki na hamulce
szadok pisze:

No i przerzutka tylna złapała luzów od groma, czas na zmianę. Aktualnie dogorywa starutki STX [1997 albo starszy]. Kaseta jeszcze 7. Manetka już 8. Założenie takie, że nie chcę z przerzutką zchodzić poniżej starego stx
(jeśli chodzi o klasę)

Więc celuj w DEORE lub wyżej.

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie

Data: 2009-07-01 15:08:47
Autor: szadok
Przedłużki na hamulce
Dnia 01.07.2009 Wojtek <osobisty@pota.onet.pl> napisał/a:

Więc celuj w DEORE lub wyżej.

ok. thx

pzdr, szadok
--
'To jest cnota nad cnotami - trzymać język za zębami'
śp. babcia

Data: 2009-07-01 17:14:19
Autor: kml
Przedłużki na hamulce

Użytkownik "Wojtek" <osobisty@pota.onet.pl> napisał w wiadomości news:h2fmd5$n9v$2news.onet.pl...
szadok pisze:

[...]

XT sugeruję :)

kml
Last update 12/06/2009 czyli manual jak obniżyć amortyzator.

Data: 2009-07-01 17:28:36
Autor: szadok
Przedłużki na hamulce

szadok pisze:

[...]

Robi się coraz ciekawiej.  ;)
Choć niekoniecznie budżetowo :P pzdr, szadok

Data: 2009-07-02 07:58:21
Autor: kml
Przedłużki na hamulce

szadok pisze:

[...]

Ja mam dosyć dziwne doświadczenia z grupą deore i czasami odnoszę wrażenie, że alivio jest od tego lepsze i tańsze. Tak się składa, że mam deore i xt zbliżone rocznikowo i różnica jest powalająca na korzyść xt stąd moja sugestia.