Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.rowery   »   Przedluzone tylne trójkaty - longtail

Przedluzone tylne trójkaty - longtail

Data: 2020-05-31 11:02:27
Autor: ąćęłńóśźż
Przedluzone tylne trójkaty - longtail
Kręcą mnie przedłużane rowerki (Long-Tail), chętnie bym z tyłu dwójkę rozbójników posadził.
Jeden z tańszych (no ale ciągle $999):
www.rei.com/product/170542/yuba-kombi-step-through-compact-cargo-bike
https://yubabikes.com
https://yubabikes.com/how-to-be-a-cool-cargo-bike-dad/

Data: 2020-05-31 11:04:52
Autor: ąćęłńóśźż
Przedluzone tylne trójkaty - longtail
Data: 2020-05-31 12:18:14
Autor: PeJot
Przedluzone tylne trójkaty - longtail
W dniu 2020-05-31 o 11:02, ąćęłńóśźż pisze:
Kręcą mnie przedłużane rowerki (Long-Tail), chętnie bym z tyłu dwójkę rozbójników posadził.
Jeden z tańszych (no ale ciągle $999):
www.rei.com/product/170542/yuba-kombi-step-through-compact-cargo-bike
https://yubabikes.com
https://yubabikes.com/how-to-be-a-cool-cargo-bike-dad/

Jeśli toto nie ma silnika, to moim zdaniem jest bez sensu. Funkcjonalnie, to +50 kg masy sprawia że przeciętny użytkownik tego nie napędzi na dłuższą metę. Jak chcesz spróbować, weź ze 2 worki cementu na bagażnik i zobacz jaka to frajda.

--
P. Jankisz
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na œwiecie jest
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2020-05-31 13:19:09
Autor: ąćęłńóśźż
Przedluzone tylne trójkaty - longtail
Jeździłem już z parką przód-tył, tyle że przód niebezpieczny jest (patrz wątek jaki ciężki stalowy bagażnik na przód).

Co do porównań budowlanych, to dziecko nie waży jak worek cementu - dziecko waży co najwyżej jak worek kleju (spytać, czy nie amerykańskie ;-))

Alternatywa to jakiś hol dla starszego, ale zestaw długi się robi i nie uważam tego za bezpieczne (przejścia i przejazdy, furtki, bramy, wąskie chodniki z latarniami, koszami, przystankami).

BTW patrzyliście do gazetki Auchan?
Elektryki z silnikiem w przedniej piaście (3999 zł).
Wcześniej czy później będą łatwe do zaadaptowania do młodzieżowego roweru.


-- -- -
Jeśli toto nie ma silnika, to moim zdaniem jest bez sensu. Funkcjonalnie, to +50 kg masy sprawia że przeciętny użytkownik tego nie napędzi na dłuższą metę.
Jak chcesz spróbować, weź ze 2 worki cementu na bagażnik i zobacz jaka to frajda.

Data: 2020-05-31 13:33:06
Autor: PeJot
Przedluzone tylne trójkaty - longtail
W dniu 2020-05-31 o 13:19, ąćęłńóśźż pisze:
Jeździłem już z parką przód-tył, tyle że przód niebezpieczny jest (patrz wątek jaki ciężki stalowy bagażnik na przód).

Co do porównań budowlanych, to dziecko nie waży jak worek cementu - dziecko waży co najwyżej jak worek kleju (spytać, czy nie amerykańskie ;-))

A jakie to ma znaczenie. +40, czy +50 kg i rower staje się wielbłądem a użytkownik poci się jak szczur nawet na płaskim.

BTW patrzyliście do gazetki Auchan?
Elektryki z silnikiem w przedniej piaście (3999 zł).

Bodaj w zeszłym roku byłem w Tichej Dolinie na Słowacji. Jakieś 12 km podjazdu, 340 metrów w pionie. Szczęka mi opadła, jak *wyprzedziła* mnie dziewczyna o posturze patyczaka, która holowała jeszcze przyczepkę z 2 bajtlami, a na przyczepce był jeszcze przytroczony rower dziecinny. No, ale to elektryk był. To ma sens.



--
P. Jankisz
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na œwiecie jest
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2020-05-31 13:58:18
Autor: ąćęłńóśźż
Przedluzone tylne trójkaty - longtail
To przednie koło mnie zastanawia - przy jeździe pod górę właśnie.
Chyba, że coś źle przetłumaczyli i chodzi o suport?


-- -- -
Elektryki z silnikiem w przedniej piaście.

Przedluzone tylne trójkaty - longtail

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona