Data: 2020-05-31 11:02:27 | |
Autor: Ä ÄÄĹĹóşş | |
Przedluzone tylne trójkaty - longtail | |
Kręcą mnie przedłużane rowerki (Long-Tail), chętnie bym z tyłu dwójkę rozbójników posadził.
Jeden z tańszych (no ale ciągle $999): www.rei.com/product/170542/yuba-kombi-step-through-compact-cargo-bike https://yubabikes.com https://yubabikes.com/how-to-be-a-cool-cargo-bike-dad/ |
|
Data: 2020-05-31 11:04:52 | |
Autor: Ä ÄÄĹĹóşş | |
Przedluzone tylne trójkaty - longtail | |
Data: 2020-05-31 12:18:14 | |
Autor: PeJot | |
Przedluzone tylne trójkaty - longtail | |
W dniu 2020-05-31 o 11:02, ąćęłńóśźż pisze:
Kręcą mnie przedłużane rowerki (Long-Tail), chętnie bym z tyłu dwójkę rozbójników posadził. Jeśli toto nie ma silnika, to moim zdaniem jest bez sensu. Funkcjonalnie, to +50 kg masy sprawia że przeciętny użytkownik tego nie napędzi na dłuższą metę. Jak chcesz spróbować, weź ze 2 worki cementu na bagażnik i zobacz jaka to frajda. -- P. Jankisz "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na wiecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem |
|
Data: 2020-05-31 13:19:09 | |
Autor: ąćęłńóśźż | |
Przedluzone tylne trójkaty - longtail | |
Jeździłem już z parką przód-tył, tyle że przód niebezpieczny jest (patrz wątek jaki ciężki stalowy bagażnik na przód).
Co do porównań budowlanych, to dziecko nie waży jak worek cementu - dziecko waży co najwyżej jak worek kleju (spytać, czy nie amerykańskie ;-)) Alternatywa to jakiś hol dla starszego, ale zestaw długi się robi i nie uważam tego za bezpieczne (przejścia i przejazdy, furtki, bramy, wąskie chodniki z latarniami, koszami, przystankami). BTW patrzyliście do gazetki Auchan? Elektryki z silnikiem w przedniej piaście (3999 zł). Wcześniej czy później będą łatwe do zaadaptowania do młodzieżowego roweru. -- -- - Jeśli toto nie ma silnika, to moim zdaniem jest bez sensu. Funkcjonalnie, to +50 kg masy sprawia że przeciętny użytkownik tego nie napędzi na dłuższą metę. |
|
Data: 2020-05-31 13:33:06 | |
Autor: PeJot | |
Przedluzone tylne trójkaty - longtail | |
W dniu 2020-05-31 o 13:19, ąćęłńóśźż pisze:
Jeździłem już z parką przód-tył, tyle że przód niebezpieczny jest (patrz wątek jaki ciężki stalowy bagażnik na przód). A jakie to ma znaczenie. +40, czy +50 kg i rower staje się wielbłądem a użytkownik poci się jak szczur nawet na płaskim. BTW patrzyliście do gazetki Auchan? Bodaj w zeszłym roku byłem w Tichej Dolinie na Słowacji. Jakieś 12 km podjazdu, 340 metrów w pionie. Szczęka mi opadła, jak *wyprzedziła* mnie dziewczyna o posturze patyczaka, która holowała jeszcze przyczepkę z 2 bajtlami, a na przyczepce był jeszcze przytroczony rower dziecinny. No, ale to elektryk był. To ma sens. -- P. Jankisz "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na wiecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem |
|
Data: 2020-05-31 13:58:18 | |
Autor: ąćęłńóśźż | |
Przedluzone tylne trójkaty - longtail | |
To przednie koło mnie zastanawia - przy jeździe pod górę właśnie.
Chyba, że coś źle przetłumaczyli i chodzi o suport? -- -- - Elektryki z silnikiem w przedniej piaście. |
|