Przedni bgażnik na widelec amortyzowany widziany ale nie spamiętany

Data: 2015-04-15 16:09:36
Autor: Piotr Rogoza
Przedni bgażnik na widelec amortyzowany widziany ale nie spamiętany
Witam
W ostatnią sobotę widziałem u pewnej parki ciekawe bagażniki na przedni widelec amortyzowany. W przeciwieństwie np. do Crosso mocowany był albo na szybkozamykaczu albo był dokręcany do otworu pod błotnik lub hamulec tarczowy. Dodatkowo na rurze była obejma. Całość wyglądała dość solidnie.

Niestety właściciel nie pamiętał co to za cudo a ja nie pomyślałem żeby cyknąć fotkę. No i pytanie teraz kojarzycie coś takiego? Co to może być za bagażnik?

Już miałem kupować Crosso ale zobaczyłem że są ciekawsze rozwiązania.

--
piecia aka dracorp

Przedni bgażnik na widelec amortyzowany widziany ale nie spamiętany