Przednia lampka na 4xAA

Data: 2011-10-03 17:14:06
Autor: piecia aka dracorp
Przednia lampka na 4xAA
Witam
Z racji tego, że moja CatEye HL-EL530 powoli zbliża się ku kresu życia(za dużo razy klejona i lutowana) to przydała by się nowa lampka.
No i tak patrzę po stronach i jako¶ nie jestem pewien co by było dobre. Na stronie Dominika niestety nie ma informacji o zasilaniu przy lampkach.
Na DX większo¶ć lampek albo na AAA albo 18650. Możecie co¶ polecić ciekawego? Jako¶ć ¶wiecenia i działania porównywalne do wcze¶niej wymienionej lampki. Szukam czego¶ na miasto i na powroty o/
po zmierzchu z trasy. Więc sygnalizator ¶wietlny odpada :).
Docelowo do jazdy w nocy mam MagicShine MJ-808, na dniach będę kupował dodatkowo akumulator do niej, bo jeden to za mało a oryginalny jest zdeka za duży. Po za tym w pewnych okoliczno¶ciach lepsza jest lampka na ogólnodostępne baterie AA.
Aha ogólnie uważam, że CatEye to taki badziew(z racji jako¶ci wi±zki ¶wiatła) ale, że miałem do czynienia z hmmm, dwoma lampkami więc mogę się mylić.

Po za tym s± lampki żeby miały mocowanie bliżej ¶rodka ciężko¶ci? Moje Cateye po zamocowaniu bardziej wystaje a przez to na wstrz±sach potrafi się obkręcić.

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-10-03 19:58:51
Autor: losowy
Przednia lampka na 4xAA
W dniu 2011-10-03 19:14, piecia aka dracorp napisał:
Możecie co¶ polecić ciekawego? Jako¶ć ¶wiecenia i działania porównywalne
do wcze¶niej wymienionej lampki. Szukam czego¶ na miasto i na powroty o/
po zmierzchu z trasy. Więc sygnalizator ¶wietlny odpada :).

Sigma Pava- barwa ¶wiatła, moc ¶wiecenia i zasięg dla mnie jest w porz±dku. Lampka mogłaby ¶wiecić trochę szerzej oraz mocowanie mogłoby być wypinane, a nie skręcone razem z lampk±.

Ludzie pisali, że mocowanie stosunkowo szybko się rozwala, dlatego wraz z lampk± kupiłem 2 zapasowe (13 zł za sztukę), jednak oryginalne, po około pół roku używania (lampka demontowana i montowana dwa razy w tygodniu), nie nosi żadnych oznak zużycia, więc zapasy leż± w szufladzie i pewnie przeżyj± lampkę.

Data: 2011-10-03 20:47:56
Autor: newsy
Przednia lampka na 4xAA
Użytkownik "losowy" <losowy@test.test> napisał w wiadomo¶ci news:j6ct4v$esl$1news.onet.pl...
[...]

Mogę potwierdzic, że to mocowanie jest solidne i dosyc wygodne. Mam co prawda inn± sigmę (cubelight II), lampka ma ponad 3 lata, zdejmowana i zakładana kilka razy w tygodniu, zero oznak zużycia

Data: 2011-10-04 05:41:31
Autor: piecia aka dracorp
Przednia lampka na 4xAA
Dnia Mon, 03 Oct 2011 19:58:51 +0200, losowy napisał(a):

Sigma Pava- barwa światła, moc świecenia i zasięg dla mnie jest w
porządku. Lampka mogłaby świecić trochę szerzej oraz mocowanie mogłoby
być wypinane, a nie skręcone razem z lampką.

A to szkoda. Wybierając się wieczorem na miasto raczej dość często będę zdejmował lampkę. A nie da się dorobić jakiegoś zdejmowalnego?

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-10-04 02:31:24
Autor: Wilk
Przednia lampka na 4xAA
On 4 PaĽ, 07:41, piecia aka dracorp <imie.nazwi...@wp.eu> wrote:

A to szkoda. Wybieraj±c się wieczorem na miasto raczej do¶ć często będę
zdejmował lampkę. A nie da się dorobić jakiego¶ zdejmowalnego?

Mocowanie Pavy jest jak najbardziej zdejmowalne - po prostu jest
przy¶rubowane do samej lampki, trzeba więc zdejmować je razem. IMO to
lepsze rozwi±zanie niż wpinana lampka, np. wspomniane Cateye 530
notorycznie mi się luzowało i lekko obijało na wybojach (aż wreszcie
na większej dziurze mi się lampka w ogóle wypięła i rozbiła) - tu tego
problemu nie ma, a lampka zdejmuje się niemal równie wygodnie, a w
razie jakiej¶ poważnej gleby i uszkodzeniu samego mocowania - można
kupić je osobno i przykręcić. Z firmowych lampek na 4AA to obecnie
najlepsze rozwi±zanie, jak dla mnie starczaj±ce zupełnie na jazdę
nocn± po asfalcie. Jako rekomendację można podać, że na BBTour (a więc
wy¶cigu wymagaj±cego całonocnej jazdy) - wła¶nie Pava królowała
bezsprzecznie.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-10-04 12:01:22
Autor: Titus Atomicus
Przednia lampka na 4xAA
In article <62f3c25b-0ed6-4b17-a893-bb7a965e2174@i33g2000yqm.googlegroups.com>,
 Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

 wspomniane Cateye 530
notorycznie mi się luzowało i lekko obijało na wybojach (aż wreszcie
na większej dziurze mi się lampka w ogóle wypięła i rozbiła)
E, ofiara jestes.
Jak to mogla lampka sie mogla sama wypiac?
Dobre sobie.
TA

Data: 2011-10-04 03:06:53
Autor: Wilk
Przednia lampka na 4xAA
On 4 PaĽ, 12:01, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

E, ofiara jestes.
Jak to mogla lampka sie mogla sama wypiac?
Dobre sobie.
TA

Jak zwykle zero do powiedzenia w temacie, ot - kundelek kolejny raz
zaszczekał
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-10-04 12:25:49
Autor: Titus Atomicus
Przednia lampka na 4xAA
In article <c8951c34-8073-4ce6-b43e-66a3bd6de73c@db5g2000vbb.googlegroups.com>,
 Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

> [...]

> Dobre sobie.
> TA

Jak zwykle zero do powiedzenia w temacie, ot - kundelek kolejny raz

Biore przyklad z Wilka.
Powinienes byc chyba dumny?

TA

Data: 2011-10-04 12:34:07
Autor: Marek
Przednia lampka na 4xAA
Biore przyklad z Wilka.
Powinienes byc chyba dumny?

Nie wystarcza ci, że napisał wyraĽnie "IMO"? Tobie sakwa "odleciała", patafianie.

Marek

Data: 2011-10-04 10:03:36
Autor: Wilk
Przednia lampka na 4xAA
On 4 PaĽ, 14:50, Coaster <manyp...@mac.com> wrote:

Za to Tobie odlecialo dobre wychowanie i kutura osobista.
A moze nie malo co odleciec - bo tam, gdzie to powinno byc - od poczatku
nie bylo niczego. :-(

Wycięte z w±tku o mojej wyprawie:
Kolega Olgierd o mnie: " Jednak i psychopata, i oszczerca. I gł±b w
dodatku".
Kolega Coaster:
"Dziwne, ze dopiero teraz zauwazyles"

Do nauk moralnych o dobrym wychowaniu i kulturze osobistej - to jeste¶
ostatni± osob±, więc się za nie nie próbuj brać - bo można tylko
napisać HIPOKRYTA i KABOTYN. Zauważasz ĽdĽbło w oku Marka, belki w oku
Twojego kumpla Sadurskiego (który wobec mnie i wielu innych osób nie
raz używał dosadnych słów.) "przypadkiem" nie widzisz.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-10-04 12:39:43
Autor: Titus Atomicus
Przednia lampka na 4xAA
In article <4e8ae125$0$4789$c3e8da3$10694f1e@news.astraweb.com>,
 Marek <.@.> wrote:

> Biore przyklad z Wilka.
> Powinienes byc chyba dumny?

Nie wystarcza ci, że napisał wyraĽnie "IMO"? Tobie sakwa "odleciała", patafianie.
A jemu co? odfrunela, ze jej nie zlapal?
Spadaj do KFa, lemmingu. Pa!
TA

Data: 2011-10-05 14:17:54
Autor: Marek
Przednia lampka na 4xAA
Coaster wrote:
Za to Tobie odlecialo dobre wychowanie i kutura osobista.
A moze nie malo co odleciec - bo tam, gdzie to powinno byc - od poczatku nie bylo niczego. :-(

Nie zwykłem rzucać pereł przed wieprze, kapu¶ciany łbie. I daruj sobie te prywatne wkręty w nagłówku kawiarniany mędrcu.

Marek

Data: 2011-10-04 19:20:14
Autor: newsy
Przednia lampka na 4xAA
Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomo¶ci news:Titus_Atomicus-394C03.12012204102011newsfeed.onet.pl...
Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

[...]

Tak samo jak sakwa może sama odpasc

Data: 2011-10-04 19:31:33
Autor: piecia aka dracorp
Przednia lampka na 4xAA
Dnia Tue, 04 Oct 2011 19:20:14 +0200, newsy napisał(a):

Tak samo jak sakwa może sama odpasc
Bo jak się jeĽdzi tempem dziecięcym to nie ma prawa nic odpa¶ć :)

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-10-04 12:49:52
Autor: piecia aka dracorp
Przednia lampka na 4xAA
Dnia Tue, 04 Oct 2011 02:31:24 -0700, Wilk napisał(a):

np. wspomniane Cateye 530
notorycznie mi się luzowało i lekko obijało na wybojach (aż wreszcie na
większej dziurze mi się lampka w ogóle wypięła i rozbiła)

Z tym się zgodzę, że owa CatEye potrafi się odczepić. Nie na darmo ubytki uzupełniałem poxyliną.

Fakt, że w większości przypadków kiedy mi się odczepiała to była jazda na szosówce po szosie.

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-10-04 06:25:13
Autor: piecia aka dracorp
Przednia lampka na 4xAA

Widzę teraz na zdjęciach że jednak wypinane a dokładnie zatrzaskowe. Więc nie jest źle. Sprawa jeszcze do przemyślenia.

No cóż wracam do przeglądania netu i strony Dominika.

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-10-03 22:21:17
Autor: Dominik Mirowski
Przednia lampka na 4xAA
piecia aka dracorp wrote:

dobre. Na stronie Dominika niestety nie ma informacji o zasilaniu
przy lampkach. Na DX większo¶ć lampek albo na AAA albo 18650.

Ty niewdzięczniku jeden, wiesz ile mi zajęło przerobienie całej porównywarki
aby dodać t± informację a ty od czerwca nawet tam nie zajrzałe¶ :p

Po za tym s± lampki żeby miały mocowanie bliżej ¶rodka ciężko¶ci? Moje
Cateye po zamocowaniu bardziej wystaje a przez to na wstrz±sach
potrafi się obkręcić.

Zapomnij o lampkach na AA - jak chcesz co¶ małego, to z czystym sumieniem
mogę polecić 858 zasilanie z pakietu 2x18650 - mocowanie na gumkę.
http://img571.imageshack.us/img571/7749/858o.jpg
--
Dominik Mirowski
www.light-test.info

Data: 2011-10-04 05:45:43
Autor: piecia aka dracorp
Przednia lampka na 4xAA
Dnia Mon, 03 Oct 2011 22:21:17 +0200, Dominik Mirowski napisał(a):

Ty niewdzięczniku jeden, wiesz ile mi zajęło przerobienie całej
porównywarki aby dodać tą informację a ty od czerwca nawet tam nie
zajrzałeś :p
No właśnie ostatnio zaglądałem, ale widać przeoczyłem albo widziałem to co chciałem. Przepraszam już się poprawiam.
Zapomnij o lampkach na AA - jak chcesz coś małego, to z czystym
sumieniem mogę polecić 858 zasilanie z pakietu 2x18650 - mocowanie na
gumkÄ™. http://img571.imageshack.us/img571/7749/858o.jpg
A dlaczego zapomnieć. Lampka na 4AA nie jest jakoś przesadnie wielka a świeci dzięki temu dłużej. Z inny powodów dla których nie chcę lampki na 18650 to, że jakiś czas temu kupiłem ładowarkę procesorową. I nie chcę żeby mi następna zalegała w szafie. Chociaż teraz w kartonie z racji mieszkania na stancji :).

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-10-04 08:20:59
Autor: Dominik Mirowski
Przednia lampka na 4xAA
piecia aka dracorp wyklepał(a) :

Z inny powodĂłw dla ktĂłrych nie chcÄ™ lampki na 18650 to, ĹĽe jakiĹ› czas
temu kupiłem ładowarkę procesorową. I nie chcę żeby mi następna
zalegała w szafie. Chociaż teraz w kartonie z racji mieszkania na
stancji :).

W sumie to u mnie leży lampka na 4xAA z którą jakoś nie mogę sie rozstać a ostatni raz użyłem ją z rok temu po tym jak ją zrobiłem... CatEye HL-EL500G zmodowana do Cree XP-G - jak chcesz to maila znajdziesz - koszt 169+23+przesyłka 7/9.
--
Dominik Mirowski
www.light-test.info

Data: 2011-10-04 12:50:45
Autor: piecia aka dracorp
Przednia lampka na 4xAA
Dnia Tue, 04 Oct 2011 08:20:59 +0200, Dominik Mirowski napisał(a):

[...]
Oki dzięki za info. Odezwę się.

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-10-04 05:34:08
Autor: Ryszard Mikke
Przednia lampka na 4xAA
piecia aka dracorp <imie.nazwisko@wp.eu> napisał(a):
[...]

Sigma PowerLED swieci fajnie, ale jest spora. W reku lezy wygodnie, ale na
kierownicy troche miejsca zajmuje. Mocowanie daje rade, zarowno lampke z
mocowania, jak i mocowanie z kierownicy zdejmowalem wielokrotnie. A! I zle
znosi akumulatorki o pojemnosci powyzej 2 z hakiem Ah, bo sa troszke grubsze.

--
rmikke

--

Przednia lampka na 4xAA