Przednia lampka na 4xAA

Data: 2011-10-03 19:58:51
Autor: losowy
Przednia lampka na 4xAA
W dniu 2011-10-03 19:14, piecia aka dracorp napisał:
Możecie coś polecić ciekawego? Jakość świecenia i działania porównywalne
do wcześniej wymienionej lampki. Szukam czegoś na miasto i na powroty o/
po zmierzchu z trasy. Więc sygnalizator świetlny odpada :).

Sigma Pava- barwa światła, moc świecenia i zasięg dla mnie jest w porządku. Lampka mogłaby świecić trochę szerzej oraz mocowanie mogłoby być wypinane, a nie skręcone razem z lampką.

Ludzie pisali, że mocowanie stosunkowo szybko się rozwala, dlatego wraz z lampką kupiłem 2 zapasowe (13 zł za sztukę), jednak oryginalne, po około pół roku używania (lampka demontowana i montowana dwa razy w tygodniu), nie nosi żadnych oznak zużycia, więc zapasy leżą w szufladzie i pewnie przeżyją lampkę.

Data: 2011-10-03 20:47:56
Autor: newsy
Przednia lampka na 4xAA
Użytkownik "losowy" <losowy@test.test> napisał w wiadomości news:j6ct4v$esl$1news.onet.pl...
[...]

Mogę potwierdzic, że to mocowanie jest solidne i dosyc wygodne. Mam co prawda inną sigmę (cubelight II), lampka ma ponad 3 lata, zdejmowana i zakładana kilka razy w tygodniu, zero oznak zużycia

Data: 2011-10-04 05:41:31
Autor: piecia aka dracorp
Przednia lampka na 4xAA
Dnia Mon, 03 Oct 2011 19:58:51 +0200, losowy napisał(a):

Sigma Pava- barwa światła, moc świecenia i zasięg dla mnie jest w
porządku. Lampka mogłaby świecić trochę szerzej oraz mocowanie mogłoby
być wypinane, a nie skręcone razem z lampką.

A to szkoda. Wybierając się wieczorem na miasto raczej dość często będę zdejmował lampkę. A nie da się dorobić jakiegoś zdejmowalnego?

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-10-04 02:31:24
Autor: Wilk
Przednia lampka na 4xAA
On 4 Paź, 07:41, piecia aka dracorp <imie.nazwi...@wp.eu> wrote:

A to szkoda. Wybierając się wieczorem na miasto raczej dość często będę
zdejmował lampkę. A nie da się dorobić jakiegoś zdejmowalnego?

Mocowanie Pavy jest jak najbardziej zdejmowalne - po prostu jest
przyśrubowane do samej lampki, trzeba więc zdejmować je razem. IMO to
lepsze rozwiązanie niż wpinana lampka, np. wspomniane Cateye 530
notorycznie mi się luzowało i lekko obijało na wybojach (aż wreszcie
na większej dziurze mi się lampka w ogóle wypięła i rozbiła) - tu tego
problemu nie ma, a lampka zdejmuje się niemal równie wygodnie, a w
razie jakiejś poważnej gleby i uszkodzeniu samego mocowania - można
kupić je osobno i przykręcić. Z firmowych lampek na 4AA to obecnie
najlepsze rozwiązanie, jak dla mnie starczające zupełnie na jazdę
nocną po asfalcie. Jako rekomendację można podać, że na BBTour (a więc
wyścigu wymagającego całonocnej jazdy) - właśnie Pava królowała
bezsprzecznie.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-10-04 12:01:22
Autor: Titus Atomicus
Przednia lampka na 4xAA
In article <62f3c25b-0ed6-4b17-a893-bb7a965e2174@i33g2000yqm.googlegroups.com>,
 Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

 wspomniane Cateye 530
notorycznie mi się luzowało i lekko obijało na wybojach (aż wreszcie
na większej dziurze mi się lampka w ogóle wypięła i rozbiła)
E, ofiara jestes.
Jak to mogla lampka sie mogla sama wypiac?
Dobre sobie.
TA

Data: 2011-10-04 03:06:53
Autor: Wilk
Przednia lampka na 4xAA
On 4 Paź, 12:01, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

E, ofiara jestes.
Jak to mogla lampka sie mogla sama wypiac?
Dobre sobie.
TA

Jak zwykle zero do powiedzenia w temacie, ot - kundelek kolejny raz
zaszczekał
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-10-04 12:25:49
Autor: Titus Atomicus
Przednia lampka na 4xAA
In article <c8951c34-8073-4ce6-b43e-66a3bd6de73c@db5g2000vbb.googlegroups.com>,
 Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

> [...]

> Dobre sobie.
> TA

Jak zwykle zero do powiedzenia w temacie, ot - kundelek kolejny raz

Biore przyklad z Wilka.
Powinienes byc chyba dumny?

TA

Data: 2011-10-04 12:34:07
Autor: Marek
Przednia lampka na 4xAA
Biore przyklad z Wilka.
Powinienes byc chyba dumny?

Nie wystarcza ci, że napisał wyraźnie "IMO"? Tobie sakwa "odleciała", patafianie.

Marek

Data: 2011-10-04 10:03:36
Autor: Wilk
Przednia lampka na 4xAA
On 4 Paź, 14:50, Coaster <manyp...@mac.com> wrote:

Za to Tobie odlecialo dobre wychowanie i kutura osobista.
A moze nie malo co odleciec - bo tam, gdzie to powinno byc - od poczatku
nie bylo niczego. :-(

Wycięte z wątku o mojej wyprawie:
Kolega Olgierd o mnie: " Jednak i psychopata, i oszczerca. I głąb w
dodatku".
Kolega Coaster:
"Dziwne, ze dopiero teraz zauwazyles"

Do nauk moralnych o dobrym wychowaniu i kulturze osobistej - to jesteś
ostatnią osobą, więc się za nie nie próbuj brać - bo można tylko
napisać HIPOKRYTA i KABOTYN. Zauważasz źdźbło w oku Marka, belki w oku
Twojego kumpla Sadurskiego (który wobec mnie i wielu innych osób nie
raz używał dosadnych słów.) "przypadkiem" nie widzisz.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-10-04 12:39:43
Autor: Titus Atomicus
Przednia lampka na 4xAA
In article <4e8ae125$0$4789$c3e8da3$10694f1e@news.astraweb.com>,
 Marek <.@.> wrote:

> Biore przyklad z Wilka.
> Powinienes byc chyba dumny?

Nie wystarcza ci, że napisał wyraźnie "IMO"? Tobie sakwa "odleciała", patafianie.
A jemu co? odfrunela, ze jej nie zlapal?
Spadaj do KFa, lemmingu. Pa!
TA

Data: 2011-10-05 14:17:54
Autor: Marek
Przednia lampka na 4xAA
Coaster wrote:
Za to Tobie odlecialo dobre wychowanie i kutura osobista.
A moze nie malo co odleciec - bo tam, gdzie to powinno byc - od poczatku nie bylo niczego. :-(

Nie zwykłem rzucać pereł przed wieprze, kapuściany łbie. I daruj sobie te prywatne wkręty w nagłówku kawiarniany mędrcu.

Marek

Data: 2011-10-04 19:20:14
Autor: newsy
Przednia lampka na 4xAA
Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

[...]

Tak samo jak sakwa może sama odpasc

Data: 2011-10-04 19:31:33
Autor: piecia aka dracorp
Przednia lampka na 4xAA
Dnia Tue, 04 Oct 2011 19:20:14 +0200, newsy napisał(a):

Tak samo jak sakwa może sama odpasc
Bo jak się jeździ tempem dziecięcym to nie ma prawa nic odpaść :)

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-10-04 12:49:52
Autor: piecia aka dracorp
Przednia lampka na 4xAA
Dnia Tue, 04 Oct 2011 02:31:24 -0700, Wilk napisał(a):

np. wspomniane Cateye 530
notorycznie mi się luzowało i lekko obijało na wybojach (aż wreszcie na
większej dziurze mi się lampka w ogóle wypięła i rozbiła)

Z tym się zgodzę, że owa CatEye potrafi się odczepić. Nie na darmo ubytki uzupełniałem poxyliną.

Fakt, że w większości przypadków kiedy mi się odczepiała to była jazda na szosówce po szosie.

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-10-04 06:25:13
Autor: piecia aka dracorp
Przednia lampka na 4xAA

Widzę teraz na zdjęciach że jednak wypinane a dokładnie zatrzaskowe. Więc nie jest źle. Sprawa jeszcze do przemyślenia.

No cóż wracam do przeglądania netu i strony Dominika.

--
piecia aka dracorp

Przednia lampka na 4xAA