Przednia przerzutka Obejma 31,8

Data: 2020-07-18 11:49:45
Autor: z
Przednia przerzutka Obejma 31,8
Kupiłem taką przerzutkę

Shimano Tourney FD-TY510 31,8/34,9mm TS Dual P 3rz

https://allegro.pl/oferta/przerzutka-przod-shimano-fd-ty510-tourney-34-9mm-8107503717?snapshot=MjAyMC0wNy0wOVQyMTo1MDozMC4zNjhaO2J1eWVyOzAwNWI1YWUwZWNmMzkyOGI3NzI4MGY3MWQxMDM2OGU4YWMxNjI4ZThmNTUxOTE5ZTU4ZmRjYzllOWIxYWJlODU%3D

do ramy 31,8mm

i się okazuje że mam że krótki suport ;-(  (10mm)

Co kupić żeby nie zmieniać suportu bo to zwiększy skosy łańcucha?

Data: 2020-07-18 21:13:26
Autor: PeJot
W dniu 2020-07-18 o 11:49, z pisze:
[...]

Rozumiem że chodzi o redukcję 34.9 - 31.8 mm. Można zrobić ją w postaci mimośrodowej, np. na drukarce 3D, ale nie wiadomo czy całość wypali. Lepiej zmień oś suportową na dłuższą, nie przejmując się przy tym przekosami. Shimano już od dawna stosuje długie linie łańcucha, i z takimi najlepiej pracują przerzutki. Nawet gdy technicznie da się skrócić oś suportową, przerzutka może nie chcieć dobrze zrzucać łańcucha z uwagi na naprężenie sprężyny.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2020-07-18 21:47:15
Autor: z
Przednia przerzutka Obejma _34,9_ SORRY
W dniu 2020-07-18 o 21:13, PeJot pisze:

Rozumiem że chodzi o redukcję 34.9 - 31.8 mm.
SORRY mój błąd Kupiłem dobrą przerzutkę do ramy 34,9 mm
Do ilości zębów itd...

Niestety jest ona oddalona od tej rury ramy za dużo o ok. 5-7mm

Wszystko działa dobrze gdy wykręciłem support i przejechałem dzisiaj 30 km ;-) Tak wiem. Jest luz i będzie tylko gorzej ...

Olałbym to i założył dłuższy suport ale rama jest składana i każdy centymetr niepotrzebnego gabarytu to ZŁO.
Wożę 3 rowery składane w osobówce ;-)

PS. Być może uda mi się te kilka milimetrów zaoszczędzić przez podpiłowanie miejsca oporu w częściach przerzutki.

PS. Drugi głupi pomysł a może nie to podpiłowanie ramy
https://zapodaj.net/c3b5661bd023e.jpg.html
Wytrzyma?

Data: 2020-07-18 22:25:00
Autor: PeJot
W dniu 2020-07-18 o 21:47, z pisze:

PS. Być może uda mi się te kilka milimetrów zaoszczędzić przez podpiłowanie miejsca oporu w częściach przerzutki.

1-2 mm to maks, co zwykle udaje się uzyskać w ten sposób.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Przednia przerzutka Obejma 31,8