Przednia przerzutka kompatybilna z X-rzdowym napdem

Data: 2012-03-07 10:17:30
Autor: Ignac
Przednia przerzutka kompatybilna z X-rzdowym napdem
Piecia aka dracorp <dracorp@poczta.onet.pl> napisa(a):   A nie prociej kupi po prostu identyczn,jeeli nie ma oznacze
  to przy wyborze bra pod uwag np.szeroko i dugo wewntrznych
  wymiarw klatki...no chyba e poprzednia dziaaa le.
  I zawsze pamita o tym eby w sklepie zastrze warunkowy zakup czyli
  moliwo zwrotu jeeli nie bdzie pasowa bez np.doginania lub rozginania
  klatki.    Ignac

Data: 2012-03-07 12:48:38
Autor: piecia aka dracorp
Przednia przerzutka kompatybilna z X-rzdowym napdem
Dnia Wed, 07 Mar 2012 10:17:30 +0000,  Ignac napisał(a):

Piecia aka dracorp <dracorp@poczta.onet.pl> napisał(a):

  A nie prościej kupić po prostu identyczną,jeżeli nie ma oznaczeń to
No właśnie muszę kupić inną. Oryginalnie mam Campagnolo Xeon, która teoretycznie obsługiwała 3 rzędy ale okazało się że jednak nie do końca. No i kupuję teraz nową.
  I zawsze pamiętać o tym żeby w sklepie zastrzeć warunkowy zakup czyli
  możliwość zwrotu jeżeli nie będzie pasować bez np.doginania lub
  rozginania klatki.
Nie trzeba. Wg. prawa masz 10 dni na zwrot bez podania przyczyny.

--
piecia aka dracorp

Data: 2012-03-07 14:08:38
Autor: Fabian
Przednia przerzutka kompatybilna z X-rzędowy m napędem
On 07.03.2012 13:48, piecia aka dracorp wrote:
[...]

Nieużywany produkt. Jak zobaczy, że obciera to już raczej będzie za późno ;)

Fabian.

Data: 2012-03-07 13:19:54
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Wed, 07 Mar 2012 14:08:38 +0100, Fabian napisał(a):

Nieużywany produkt. Jak zobaczy, że obciera to już raczej będzie za
późno ;)
No jak będzie widać że używana to po ptokach.

--
piecia aka dracorp

Data: 2012-03-07 13:35:02
Autor: rmikke
Przednia przerzutka kompatybilna z
Dnia Wed, 7 Mar 2012 13:19:54 +0000 (UTC), piecia aka dracorp naskroba/a:

Dnia Wed, 07 Mar 2012 14:08:38 +0100, Fabian napisał(a):

Nieużywany produkt. Jak zobaczy, że obciera to już raczej będzie za
późno ;)
No jak będzie widać że używana to po ptokach.

Na ogol wystarczy otwarcie opakowania, zeby bylo po ptokach...

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-03-07 14:18:41
Autor: ignac
Przednia przerzutka kompatybilna z X-rzdowym napdem
piecia aka dracorp <imie.nazwisko@wp.eu> napisa(a):  No wanie musz kupi inn. Oryginalnie mam Campagnolo Xeon, ktra teoretycznie obsugiwaa 3 rzdy ale okazao si e jednak nie do koca. No i kupuj teraz now.  A moe najtaszym rozwizaniem bedzi po prostu odda j do regulacji.
 Moe to nie przerzutka a sterowanie ni.

Nie trzeba. Wg. prawa masz 10 dni na zwrot bez podania przyczyny.

  To zanim przetestujesz ten wariant to zapytaj czy moesz zwrcic...
  sklep ktry si nie zgadza na zwrot nie widzi na przyszo ani mnie
  ani mojej gotwki.
  A poza tym musisz uwaa dodatkowo na takie niuansiki jak Ci   doradzaj inni.
  Ja wyznaje jedn zasad wybieram zawsze rower seryjny ktrego zawarto
  napdu jest waciwie zestrojona a pniej kupuj poszczeglne komponenty
  ktre mi idealnie pasuj bez kombinacji...czsto kupuj w promocjach i
  na pce czekaj.    Ignac

Data: 2012-03-07 14:56:42
Autor: piecia aka dracorp
Przednia przerzutka kompatybilna z X-rzdowym napdem
Dnia Wed, 07 Mar 2012 14:18:41 +0000,  ignac napisał(a):

  Ja wyznaje jedną zasadę wybieram zawsze rower seryjny którego
  zawartość napędu jest właściwie zestrojona a później kupuję
  poszczególne komponenty które mi idealnie pasują bez
  kombinacji...często kupuję w promocjach i na półce czekają.
   Ignac

Dlatego teraz powoli przechodzę na Shimano. Ale okazuje się nawet samo Shimano do końca nie jest kompatybilne samo z sobą.
W wolnym czasie muszę policzyć ilość zębów w środkowej tarczy. Bo to co napisał Michał nie było za wesołe. --
piecia aka dracorp

Data: 2012-03-07 15:55:04
Autor: Ignac
[...]

  No to poszedbym takim tropem Shimano ma jakies przerzytki przednie do
  szoswek czyli policzy iloc zbw korb ktre masz u siebie ,nastepnie
  zmierzy dugoc osi suportu u siebie i zobaczy jak Shimano   rekomenduje do tego przerzutk przedni...bo jeeli iloc zbw w Twojej
  i w korbie shimanowskiej by si zgadzaa to znaczy teoretycznie-
  geometrycznie pasuje a nie znajc nawet linii acucha pewnie trzeba by
  przymierzy wszystkie te przednie ktre rekomanduje shimamo (pewnie dwie)
  A to jak klatka bdzie si przesuwa i ustawia wzgldem poszczeglnych   tarcz to za to jest odpowiedzialna manetka i linka i tym bym si nie
  przejmowa(skok na manetce pozostanie taki sam bo masz oryginalne).
  No i jeszcze porwna-zmierzy odstp midzy tarczami Twojemi i Shimano
  i szeroko klatki przerzutki musz by niestety takie same!
  Teraz tylko znalez sklep ktry si na takie przymierzanie zgodzi.
  Pieprzenia w cholere.

  Ignac

Data: 2012-03-07 16:33:05
Autor: piecia aka dracorp
Przednia przerzutka kompatybilna z X-rzdowym napdem
Dnia Wed, 07 Mar 2012 15:55:04 +0000,  Ignac napisał(a):

  No to poszedłbym takim tropem Shimano ma jakies przerzytki przednie do
  szosówek czyli policzyć ilośc zębów korb które masz u siebie
  ,nastepnie zmierzyć długośc osi suportu u siebie i zobaczyć jaką
  Shimano rekomenduje do tego przerzutkę przednią...bo jeżeli ilośc
A tak z ciekawości gdzie to jest na stronie Shimano opisane, bo jakoś nigdy nie widziałem.

  No i jeszcze porównać-zmierzyć odstęp między tarczami Twojemi i
  Shimano i szerokość klatki przerzutki muszą być niestety takie same!
  Teraz tylko znalezć sklep który się na takie przymierzanie zgodzi.
  Pieprzenia w cholere.
Weź nic nie mów. Ostatnio byłem w sklepie żeby kupić kilka części do rowerów i tego, tamtego nie a może będzie po 15-tym. Więc lokalne sprawdzanie asortymentu czy pasuje odpada. A kupowanie przymierzanie i ewentualne odsyłanie to też nieciekawa perspektywa.

Swoją drogą jakie są ciekawe sklepy internetowe z dużym wyborem asortymentu? Dotychczas kupowałem w centrumrowerowym i jak coś było nie tak to odsyłałem. Ale ostatnio szlag mnie trafia jak muszę przeglądać ich stronę, co chwilę albo 404 albo 503 :) I tak od dłuższego czasu.

--
piecia aka dracorp

Data: 2012-03-07 17:16:59
Autor: Ignac
> [...]

Swoją drogą jakie są ciekawe sklepy internetowe z dużym wyborem asortymentu? Dotychczas kupowałem w centrumrowerowym i jak coś było nie tak to odsyłałem. Ale ostatnio szlag mnie trafia jak muszę przeglądać ich stronę, co chwilę albo 404 albo 503 :) I tak od dłuższego czasu.

  No tu masz: http://www.shimano-polska.com/ a nastpnie w zakadce   shimono-pasek na grze pierwsza z lewej i komponenty... wywietlaj
  si wszystkie systemy szosowe...sam te w tym pogrzebie z ciekawoci.
    Ignac

Data: 2012-03-07 17:23:24
Autor: piecia aka dracorp
Przednia przerzutka kompatybilna z X-rzdowym napdem
Dnia Wed, 07 Mar 2012 17:16:59 +0000,  Ignac napisał(a):

  No tu masz: http://www.shimano-polska.com/ a następnie w zakładce
  shimono-pasek na górze pierwsza z lewej i komponenty... wyświetlają
  się wszystkie systemy szosowe...sam też w tym pogrzebie z ciekawości.

No właśnie tam nic nie ma a propos doboru. No chyba że mi coś padło na oczy. Fakt że zmienili i teraz pdfy serwują. --
piecia aka dracorp

Data: 2012-03-07 18:01:52
Autor: Ignac
> [...]

No właśnie tam nic nie ma a propos doboru. No chyba że mi coś padło na oczy. Fakt że zmienili i teraz pdfy serwują.

  No na pdf-ach wanie tylko szosowych.
  Twoje korby to 52-39-30 a jakie masz mocowanie korb i dugoc osi suportu.

  Wstpnie znalazem korby ktre maj tyle zbw co Twoje to Ultegra FC-6703
  ktry ma 3 tarcze linia acucha 45mm i dla tych korb rekomendowana jest
  przerzutka przednia FD-6703...gdzie pisz e rznica zbw w mechanizmie 22
  a minimalna rnica midzy du a redni tarcz 13 zbw...moe w innych
  systemach szosowych s rwnie podobne.

  Ignac

Data: 2012-03-07 18:19:47
Autor: Ignac
Przednia przerzutka kompatybilna z X-rzdowym napdem
piecia aka dracorp <imie.nazwisko@wp.eu> napisa(a): Tu masz wszystkie komponenty Road bike-nastpnie-select an item...i tam w
pdfach szukasz korb ktre odpowiadaj Twoim pod wzgldem iloci zbw i tarcz
a nastpnie jak przerzutk do nich proponuj.

Musisz si przekopa przez wszystkie pdefy szosowe,mudna robota...
tak jak Ci pokazaem w poprzednim pocie...w wolnych chwilach pokopie w tym
rwnie.
 Ignac

Data: 2012-03-08 10:21:10
Autor: Ignac
Przednia przerzutka kompatybilna z X-rzdowym napdem
piecia aka dracorp <imie.nazwisko@wp.eu>  Do Twoich korb 52-39-30 Shimano rekomenduje 3 przerzutki:
  Ultegra FD-6603 , Ultegra FD-6703 , Dura Ace FD-7803 z tych trzech
  wybierasz t ktra ma np:
 - mocowanie takie jak u Ciebie
 - szeroko i dugo klatki najbardziej zblion
 - szerokoc mufy suportowej
  do tych przerzutek s numery technicznych instrukcji serwisowych (tis)
 jeeli Ci interesuja to mog ci je poda...duo przepisywania,ale
 gdyby przechodzi na Schimano to obok korb i przerzutek przednich
 rekomenduj w nich rwnie kasety,przerzutki tylne,acuchy,piasty.
 Zwr si np. do cyklotur.com eby oni w ramach konfrontacji z tym
 co ja Ci podaem dobrali Ci zamiennik z Schimano.
 Nie daem rady poda Ci linkw do tych (tis-w)...s na pdf-ach
 Oczywicie s inne przerzutki przednie w systemach szosowych ale one
 maj inne zestawienia liczby zbw ni Ty podae i naley je odrzuci
 z oczywistych wzgldw jak mi si wydaje
 Jeeli z tych trzech adna nie bdzie pasowa no to...d**a zbita.
 W ocenie Shimano one s najbardziej zblione.
   Ignac --

Data: 2012-03-08 14:35:52
Autor: piecia aka dracorp
Przednia przerzutka kompatybilna z X-rzdowym napdem
Dzięki wielkie, na razie w jednym sklepie zamówiłem FD-6603(ze względu na cenę), reszta poczeka jeszcze trochę. W tym czasie dokładnie przeczytam te pdfy. --
piecia aka dracorp

Data: 2012-03-08 15:22:25
Autor: Ignac
[...]

  Oby pasoway...czyli najpierw we wszystkich pdf-ch szukasz symbolu   shimano korb z np.Twoja iloci zbw czyli 52-39-30 a nastpnie
  we wszytkich pdf-ch przerzutek przednich szukasz tej dla ktrej
  rekomendowane s korby o znalezionym symbolu shimano.
  Bo korby Shimano ktre by Tobie odpowiaday to odpowiednio:
  Ultegra FC-6603 , Ultegra FC-6703 i Dura Ace FC-7803.
  Przyznaje kopanie w tym to prawdziwa dungla.

  Ignac

Data: 2012-03-09 07:23:03
Autor: Fabian
Przednia przerzutka kompatybilna z X-rzędowym napędem
On 08.03.2012 16:22,  Ignac wrote:
piecia aka dracorp<imie.nazwisko@wp.eu>  napisał(a):

Dzi�ki wielkie, na razie w jednym sklepie zamówi�em FD-6603(ze wzgl�du na
cen�), reszta poczeka jeszcze troch�. W tym czasie dok�adnie przeczytam
te pdfy.

   Oby pasowały...czyli najpierw we wszystkich pdf-ch szukasz symbolu
   shimano korb z np.Twoja ilością zębów czyli 52-39-30 a następnie
   we wszytkich pdf-ch przerzutek przednich szukasz tej dla której
   rekomendowane są korby o znalezionym symbolu shimano.
   Bo korby Shimano które by Tobie odpowiadały to odpowiednio:
   Ultegra FC-6603 , Ultegra FC-6703 i Dura Ace FC-7803.
   Przyznaje kopanie w tym to prawdziwa dżungla.

Ciekawe, że w dokumentacji korby nie piszą o sugerowanej przerzutce. Piszą o łańcuchu, suporcie, ale nie przerzutce.

Fabian.

Data: 2012-03-09 09:36:03
Autor: Ignac
Przednia przerzutka kompatybilna z X-rzdowym napdem
Fabian <fabian1234567890@gazeta.pl> napisa(a):

> [...]

Ciekawe, że w dokumentacji korby nie piszą o sugerowanej przerzutce. Piszą o łańcuchu, suporcie, ale nie przerzutce.

  Tu si z koleg zgadzam...ale pisz w pdf-ch przerzutek przednich
  jakie korby s rekomendowane do nich...dlatego trzeba przegldn
  najlepiej wszystkie pdf-y przerzutek przednich by znale t waciw.
  Pytaj miao bo chodzi o to eby wycznie sobie wzajemnie pomaga!

  Ignac

Data: 2012-03-09 10:41:18
Autor: Fabian
On 09.03.2012 10:36,  Ignac wrote:
Fabian<fabian1234567890@gazeta.pl>  napisał(a):

On 08.03.2012 16:22,  Ignac wrote:
piecia aka dracorp<imie.nazwisko@wp.eu>   napisaĹ�(a):

Dzi��ki wielkie, na razie w jednym sklepie zam��wi�em FD-6603(ze
[...]

    Oby pasowaĹ�y...czyli najpierw we wszystkich pdf-ch szukasz symbolu
    shimano korb z np.Twoja iloĹ�ciÄ� zÄ�bĂłw czyli 52-39-30 a nastÄ�pnie
    we wszytkich pdf-ch przerzutek przednich szukasz tej dla ktĂłrej
    rekomendowane sÄ� korby o znalezionym symbolu shimano.
    Bo korby Shimano ktĂłre by Tobie odpowiadaĹ�y to odpowiednio:
    Ultegra FC-6603 , Ultegra FC-6703 i Dura Ace FC-7803.
    Przyznaje kopanie w tym to prawdziwa dĹźungla.

Ciekawe, şe w dokumentacji korby nie pisz� o sugerowanej przerzutce.
Pisz� o �a�cuchu, suporcie, ale nie przerzutce.

Fabian.

   Tu się z kolegą zgadzam...ale piszą w pdf-ch przerzutek przednich
   jakie korby są rekomendowane do nich...dlatego trzeba przeglądnąć
   najlepiej wszystkie pdf-y przerzutek przednich by znaleźć tą właściwą.
   Pytaj śmiało bo chodzi o to żeby wyłącznie sobie wzajemnie pomagać!

Specjalnie człowiekowi życie utrudniają. Jak by tabelki nie mogli zrobić.

Fabian.

Data: 2012-03-09 10:03:49
Autor: Ignac
> [...]
>    Pytaj śmiało bo chodzi o to żeby wyłącznie sobie wzajemnie pomagać!

Specjalnie człowiekowi życie utrudniają. Jak by tabelki nie mogli zrobić.

  Byoby wtedy prosto i czytelnie...samo ycie,nikt nie oboecywa e
  bdzie atwo...ale podoba mi si obok precyzyjna instrukcja regulacji
  tych przerzutek.

  Ignac
  --

Przednia przerzutka kompatybilna z X-rzdowym napdem