Przednia przerzutka - regulacja

Data: 2014-09-05 09:00:26
Autor: Ignac
Przednia przerzutka - regulacja
W dniu piątek, 5 września 2014 08:56:26 UTC+2 użytkownik MichałG napisał:
mam taki przypadek:
Po wymianie nie chce zrzucac pod obciązeniem. W góre idzie ok. nie chce zrucić ze sredniej na małą. Na stojaku jest ok.
 To jeździć ze stojakiem.A próbowałeś skrócić pokrętłem-baryłką pancerz.
Może 1/4 czy 1/2 obrotu pomoże.Jak tylko kasetę wymieniałeś,to po co
grzebałeś przy korbie i jej sterowaniu.
Tą regulację jak wyżej w czasie jazdy sobie przeprowadź.
Ja np.zmieniam przełożenia zwalniając obciążenie na ułamek sekundy.

Data: 2014-09-06 03:01:25
Autor: Ignac
W dniu piątek, 5 września 2014 18:00:26 UTC+2 użytkownik Ignac napisał:

Ja np.zmieniam przełożenia zwalniając obciążenie na ułamek sekundy.

W celu uzupełnienia,żeby łańcuch zrzucić pod obciążeniem,
to musi on dostać od prowadnicy przerzutki niezłego strzała,
a żeby tak się stało,to sprężyna p. musi być nowa/nie rozciągnięta.
Jeżeli sprężyna nie spełnia tego warunku,no to jest problem z rzucaniem,
często nawet bez obciążenia łańcucha. Dlatego zawsze po jeździe luzuję wszystkie sprężyny przerzutek i
przy okazji manetek.

Data: 2014-09-10 16:29:54
Autor: MichałG
Ignac pisze:
[...]
Korbę zdejmowałem bo wymieniane były równiez tarcze- nowy łancuch przeskakiwał na starych. Cały naped i tak wytrzymał prawie 8 000 wiec sie nalezało (treking do jazdy po asfalcie).
Wiem co to jest baryłka przy manetce i do czego słuzy. :-), a jak pisałem to XT z naprawdę mocną spreżyną.

Michał

Data: 2014-09-10 11:09:49
Autor: Ignac
W dniu środa, 10 września 2014 16:29:54 UTC+2 użytkownik MichałG napisał:

Korbę zdejmowałem bo wymieniane były równiez tarcze
A tarcze nowe,tego samego typu co stare ?

Data: 2014-09-10 13:47:21
Autor: rmikke
Przednia przerzutka - regulacja
W dniu środa, 10 września 2014 16:29:54 UTC+2 użytkownik MichałG napisał:

Korbę zdejmowałem bo wymieniane były równiez tarcze- nowy łancuch przeskakiwał na starych.

No to jest jeszcze szansa, że tarcze przykręciłeś do korby
po innej stronie , niż były i.e. bliżej roweru.

Przednia przerzutka - regulacja