Przednie kontrolowanie tylnej lampki?

Data: 2017-08-15 17:10:14
Autor: Yerine Ictimai
Przednie kontrolowanie tylnej lampki?
Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ru> Wrote in message:
Przegladajac wielosc ofert lampek tylnych do roweru to co mnie
 denerwuje, ze lampka np bateryjna posiada np 9 trybow pracy ale
 przycisk do ich przelaczania jest pod obudowa tejze lampki!
 Przelaczyc ja mozna po zatrzymaniu roweru i dosiegnieciu lampki
 gdzies z tylu, problematyczne.

Pojawil sie taki wynalazek wlasnie:    http://tinyurl.com/ycmn6hgf
Powiedzcie co myslicie, poniewaz mam chec zamowic ;)

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-08-15 17:17:59
Autor: Yerine Ictimai
[...]

Ani slowa o wodoszczelnosci, poza tym fajne?

Powiedzcie, moznaby to jakos uwodoszczelnic aby dzialalo po
 deszczu tez?

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-08-16 14:36:06
Autor: Yerine Ictimai
[...]

Poza tym jeszcze posiada czujnik hamowania montowany na lince
 hamulca, ale jak widze tylniego hamulca a hamulec przedni jest
 wazniejszy.
Powiedzcie warto kupic?

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/