Przednie lampki na AA/AAA (Re: Lampka RX5 Premium Roxim z Cykloturu)

Data: 2011-10-22 18:34:11
Autor: Ludek Vasta
Przednie lampki na AA/AAA (Re: Lampka RX5 Premium Roxim z Cykloturu)
On 20/10/2011 20:13, Krees wrote:
Znalazłem takie coś w Cykloturze: http://tinyurl.com/62kc5cm
Swoją drogą, to czy ktoś używa tę lampkę? Ciekawi mnie, jak wypadłaby ta
lampka w porównaniu z innymi, naprawdę dobrymi światełkami.

Mnie ta lampka zaciekawiła z jednego prostego powodu, mianowicie jest na paluszki AA. Mnie by właśnie interesowała jakaś dobra przednia lampka na paluszki AA/AAA, żeby móc korzystać z ładowarki i akumulatorów (eneloop). Tak więc podepnę się pod ten temat i zapytam, czy jest jakieś zestawienie przednich lamp na paluszki AA/AAA, gdzie można by wyczytać, które są warte uwagi, a które lepiej omijać.

Ludek

Data: 2011-10-23 10:49:36
Autor: Krees
Ludek Vasta <qludek@XXXpoczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]

Mnie ta lampka zaciekawiła z jednego prostego powodu, mianowicie jest na paluszki AA. Mnie by właśnie interesowała jakaś dobra przednia lampka na paluszki AA/AAA, żeby móc korzystać z ładowarki i akumulatorów (eneloop).

Też zainteresowałem się tą lampką z tego właśnie powodu. Drugim jest kąt
padania światła - teraz używam Sigmy Powerled zmodyfikowanej przez Dominika
Mirowskiego i jestem z niej zadowolony tylko połowicznie. Światło daje mocne,
zasięg jest wystarczający, ale strumień jest zbyt wąski i muszę używać
dodatkowej lampki doświetlającej obszar tuż przed rowerem.
Ta lampka z Cykloturu pod tym względem bije Powerleda na głowę, pytanie tylko,
czy rzeczywiście świeci tak jasno, jak na filmie, czy też filmik jest
"podrasowany".
Wygląda jednak na to, że nikt z preclowiczów jej nie testował :(.

PS Gdybym miał wiedzę Dominika, to chyba bym się skusił, kupił toto i przerobił.

--   Pozdrawiam
Krees --

Data: 2011-10-23 19:25:09
Autor: Dominik Mirowski
Przednie lampki na AA/AAA (Re: Lampka RX5 Premium Roxim z Cykloturu)
Krees wyklepał(a) :

[...]

Powerleda można by obecnie spokojnie zmodować jeszcze raz - wyminić SSC P4 na Cree XP-G i powinno być 50% więcej światła i znacznie większe rozproszenie bo optyka do xpg musi być zupełnie inna.
--
Dominik Mirowski
www.light-test.info

Data: 2011-10-23 18:03:19
Autor: Krees
Przednie lampki na AA/AAA (Re: Lampka RX5 Premium Roxim z Cykloturu)
Dominik Mirowski <spam.trap@ipv4.pl> napisał(a):
Krees wyklepał(a) :

> [...]

Powerleda można by obecnie spokojnie zmodować jeszcze raz - wyminić SSC P4 na Cree XP-G i powinno być 50% więcej światła i znacznie większe rozproszenie bo optyka do xpg musi być zupełnie inna.

O! A czy podjąłbyś się wykonania takiej modyfikacji i ewentualnie jaki byłby
jej koszt?

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2011-10-23 21:02:00
Autor: Dominik Mirowski
Przednie lampki na AA/AAA (Re: Lampka RX5 Premium Roxim z Cykloturu)
Krees wyklepał(a) :

O! A czy podjąłbyś się wykonania takiej modyfikacji i ewentualnie
jaki byłby jej koszt?

62zł + 7/9 zł przesyłka.
--
Dominik Mirowski
www.light-test.info

Data: 2011-10-24 07:39:00
Autor: Krees
> [...]
Krees wyklepał(a) :

> O! A czy podjąłbyś się wykonania takiej modyfikacji i ewentualnie

62zł + 7/9 zł przesyłka.

Super. Odezwę się na priva.

--   Pozdrawiam
Krees

--

Przednie lampki na AA/AAA (Re: Lampka RX5 Premium Roxim z Cykloturu)