Przednie szyby

Data: 2012-10-28 15:58:19
Autor: Irokez
Przednie szyby
Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:k6ittb$gjo$1usenet.news.interia.pl...

Przednia szyba ogrzewana (nie ważne, czy drucikami jak w Fordach), czy ciepłym nawiewem - ma być skuteczne zimą).

Ciepły nawiew to chyba jak się silnik rozgrzeje albo Webasto.
Na zimę jak dla mnie to tylko grzana szyba, jak w Fordach, Lagunach czy Megance miałem. Teraz mam w Toyocie tylko podgrzewany pasek wycieraczek - niewarte dopłaty.

Czy jeżeli się skuszę na ogrzewaną przednią szybą (tak jak tylna) to nie będzie problemu ze złapaniem sygnału GPS?

Nie miałem w Lagunie, Fordach czy to Mondeo czy Focus.

Dodatkowo nasuwa się taka refleksja - co jest z nowymi samochodami.
Miałem  okazję jeździć Corsą z 2010 roku - szyby parują. Focus z 2011
roku - 2  minuty i przednia szyba paruje (nie było dużej wilgotności).
Moja 18 letnia  Astra nie ma takiego problemu (mimo, że muszę zimą

Włączasz podgrzewaną szybę i pary nie ma.

--
Irokez

Data: 2012-10-28 16:11:50
Autor: anabolo
Przednie szyby
Irokez
Przednia szyba ogrzewana (nie ważne, czy drucikami jak w Fordach), czy ciepłym nawiewem - ma być skuteczne zimą).

Ciepły nawiew to chyba jak się silnik rozgrzeje albo Webasto.

W poloneza truck roy?

Na zimę jak dla mnie to tylko grzana szyba, jak w Fordach, Lagunach czy Megance miałem.

Nie masz garażu i dorabiasz ideolo

Teraz mam w Toyocie tylko podgrzewany pasek wycieraczek - niewarte dopłaty.

To toyota czy pasek? Zdecyduj sie

[...]

I już wiadomo po co robią robia samochody o mocy 300KM, właczysz ogrzewanie
przedniej szyby w takim 100KM i pary on nie ma

--
to trolololoanabolo

Data: 2012-10-28 19:23:05
Autor: Irokez
Przednie szyby
Użytkownik "anabolo" <anabolo@bolo.olo.lolo.pl> napisał w wiadomości news:k6jhvn$f7r$1solani.org...

Na zimę jak dla mnie to tylko grzana szyba, jak w Fordach, Lagunach czy
Megance miałem.
Nie masz garażu i dorabiasz ideolo

No niestety pracodawca nie zapewnia parkingu zadaszonego.

Teraz mam w Toyocie tylko podgrzewany pasek wycieraczek -
niewarte dopłaty.
To toyota czy pasek? Zdecyduj sie

Co ma auto do kawałka skóry czy szmaty?

I już wiadomo po co robią robia samochody o mocy 300KM, właczysz
ogrzewanie przedniej szyby w takim 100KM i pary on nie ma

90KM i nie zauważyłem różnicy.
No ale skąd możesz to wiedzieć siedząc w polonezie truck roy...

--
Irokez

Data: 2012-10-28 17:33:22
Autor: qwerty
Przednie szyby
Użytkownik "Irokez"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:508d4813$0$1315$65785112@news.neostrada.pl...
Na zimę jak dla mnie to tylko grzana szyba, jak w Fordach, Lagunach czy Megance miałem.

A od których roczników Laguny i Meganki mają na wyposarzeniu? Chyba od wersji II, ale wolę się upewnić.
W sumie kiedyś chciałem kupić Lagunę. Niestety u 4 znajomych rozsypały się skrzynie biegów... Może to przypadek, a może czarna seria...
Nawet by mi nie przeszkadzałby mi rozmiar - akurat mi się podoba. :)

Data: 2012-10-28 18:22:34
Autor: Kuba \(aka cita\)
Przednie szyby

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:k6jmqn$pkp$1usenet.news.interia.pl...
[...]

rodzice mają Scenika z 1998r z podgrzewaną przednią szybą, sęk w tym, ze to jedyny egzemplarz jaki w życiu widziałem z takim ficzerem w tej marce z tych roczników. Wczesniej kłóciłbym sie, ze tego w tych modelach nigdy nie było.

Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.

A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N

Data: 2012-10-29 04:20:56
Autor: sphinxozo
Przednie szyby
On 28 Paź, 18:24, "Kuba \(aka cita\)" <yes.or...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "qwerty" <qwert...@poczta.fm> napisał w wiadomościnews:k6jmqn$pkp$1usenet.news.interia.pl...

> [...]

roczników. Wczesniej kłóciłbym sie, ze tego w tych modelach nigdy nie było.

Mam Megane Coupe z 1996 roku i też ma podgrzewaną :)
Wprawdzie po latach działa 2/3 drutów ale jednak było/jest. Tak samo
jak podgrzewane fotele i pełna elektryka szyb i lusterek ... a to 1996
rok.

Marcin

Data: 2012-10-28 19:28:09
Autor: Irokez
Przednie szyby
[...]

Megane 1.6RT '96 silnik K7M 90KM
Laguna II z 2001, 1.8 120KM Privilege
A Focusy i Mondeo różniaste roczniki i modele...

W sumie kiedyś chciałem kupić Lagunę. Niestety u 4 znajomych rozsypały
się  skrzynie biegów... Może to przypadek, a może czarna seria...
Nawet by mi nie przeszkadzałby mi rozmiar - akurat mi się podoba. :)

II fajna wygodna i za tą cenę... wyłączyć tylko czujniki ciśnienia w oponach i już dalej luz.
"Królowa lawet" dotyczy silników dci, dlatego jest benzyna od kilku lat.

--
Irokez

Przednie szyby