Przednie zębatki - wymiana na mniejsze

Data: 2014-06-16 11:51:30
Autor: Wojciech
Przednie zębatki - wymiana na mniejsze

Mam rower Unibike Viper, ostatnio jeżdżę coraz więcej po górkach w
terenie i przełożenia wydają się być za twarde stąd pomysł zmiany
przednich zębatek na mniejsze. Obecnie jest tam korba Alivio FC-M411
48/32/28

Zdaje się że mam tę korbę. Też mi było za twardo więc 32 zęby (środkową) wymieniłem na 42 a 48 wywaliłem. Mam 42/28.
W układzie 42/32/22 wq..ło mnie zrzucanie z 32 na 22 - nieraz szło to b. opornie. Przełożenie 28/28 mi wystarcza.

kurcze teraz się dowiaduję że znów byłem prekursorem;)
Jak 8 lat temu składałem biały rower (wszyscy mieli czarne) to białych komponentów praktycznie nie było. Musiałem malować. Dziś mój ekstrawagancki rowerek jest jednym z tysięcy:(

Przednie zębatki - wymiana na mniejsze