Przedsiębiorcy: Głosowanie na Kaczyńskiego nie wchodzi w grę.

Data: 2010-07-02 14:37:17
Autor: mkałrwan jest debilem
Przedsiębiorcy: Głosowanie na Kaczyńskiego nie wchodzi w grę.
Nietęgie miny mieli przedsiębiorcy po czwartkowym spotkaniu z kandydatem na prezydenta Jarosławem Kaczyńskim. - Głosowanie na osobę, dzięki której będziemy płacić wyższe podatki, z punktu widzenia przedsiębiorców nie wchodzi w grę - mówił po spotkaniu wyraźnie wzburzony Jeremi Mordasewicz z Polskiej Konfederacji Prywatnych Przedsiębiorców "Lewiatan".
przedstawicielami zrzeszającego większość organizacji pracodawców Kongresu Przedsiębiorczości Kaczyński spotkał się w siedzibie swojego sztabu w Hotelu Europejskim w Warszawie. Przez ponad godzinę odpowiadał na ich pytania.

Zaczął obiecująco, tzn. obiecał przedsiębiorcom, że jako prezydent będzie dążył do tego, by "zdjąć z ich pleców worek kamieni, który dźwigają". Chodziło o uproszczenie przepisów, zmianę sposobu tworzenia prawa, zmniejszenie liczby koncesji z przeszło 400 do 25, może 50.

- Jestem gotów zaryzykować ustawę podobną do ustawy Wilczka z 89 r. - mówił, zapowiadając inicjatywę ustawodawczą w tym zakresie. Mieczysław Wilczek był ministrem przemysłu w latach 1988-89. Przygotował ustawę o działalności gospodarczej, która zniosła wszelkie bariery w gospodarce i ułatwiła rozwój przedsiębiorczości w Polsce. W czwartek, w czasie konferencji PO Wilczek apelował do przedsiębiorców, by głosowali na Bronisława Komorowskiego, bo "Kaczyński kojarzy mu się ze wszystkim, tylko nie z przedsiębiorczością".

Tymczasem Kaczyński narzekał na jedno okienko, które miało ułatwiać zakładanie firmy, a okazało się, że "przedsiębiorca sam biegający od urzędu do urzędu szybciej załatwia związane z tym formalności". Mówił o potrzebie przygotowania nowego kodeksu pracy. - Ale umowa o pracę jest takim samym elementem nowej cywilizacji jak umowa spółki - zastrzegł. Skrytykował nadmierną liczbę związków zawodowych w niektórych zakładach pracy i zapewnił, że "wszystkie rozsądne siły są zainteresowane tym, aby Polska szybko się rozwijała, a więc, by szybko rozwijała się też przedsiębiorczość".

Stopniowo jednak miny przedsiębiorców rzedły. Kaczyński opowiedział się przeciwko likwidacji emerytur mundurowych i górniczych. Zapowiedział, że nie zgodzi się też na ograniczenie roli KRUS-u. - Te propozycje mogłyby zachwiać równowagą społeczną - stwierdził. I tłumaczył, że emerytury mundurowe są drogie, ale muszą takie być, bo dzięki nim służby mogą funkcjonować przy niskich płacach. Jego zdaniem podobnie jest z górnictwem. - Póki górnictwo jest nam potrzebne, musimy za to jakoś płacić - tłumaczył. Stanowczo zapowiedział, że nie zgodzi się na poważniejsze ograniczenia KRUS-u, bo to by oznaczało "podważenie egzystencji znacznej części gospodarstw na wsi", które "stanęłyby na granicy głodu".

- Gdyby rząd chciał naprawiać finanse publiczne i jednocześnie realizować postulaty wygłaszane przez prezesa PiS, podatki w Polsce musiałby znacząco wzrosnąć. (...) Mamy problem z deficytem, musimy naprawiać finanse publiczne, tymczasem prezes PiS chce utrzymania przywilejów i zwiększania wydatków na edukację, służbę zdrowia, świadczenia społeczne... Tego nie da się pogodzić. Głosowanie na osobę, dzięki której będziemy płacić wyższe podatki, z punktu widzenia przedsiębiorców nie wchodzi w grę - mówił po spotkaniu wyraźnie wzburzony Jeremi Mordasewicz z Polskiej Konfederacji Prywatnych Przedsiębiorców "Lewiatan".

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,8090064,Spotkanie_Jaroslawa_Kaczynskiego_i_przedsiebiorcow_.html#ixzz0sWn52ygO

Przemysław Warzywny

--

"Jeśli już mamy być złośliwi, to niech ten, kto mówi o wpadkach najpierw nauczy Kaczyńskiego polskiego hymnu. O większej wpadce nie słyszałem w swoim długim życiu"

Daniel Olbrychski

Data: 2010-07-02 14:40:22
Autor: awe
Przedsiębiorcy: Głosowanie na Kaczyńskiego nie wchodzi w grę.
Nie ma sensu dywagowac. Jk wygra te wybory prezydenckie a przyszle do parlamentu wygra PiS
awe

Data: 2010-07-02 14:48:25
Autor: Neko
Przedsiębiorcy: Głosowanie na Kaczyńskiego nie wchodzi w grę.
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

Nie ma sensu dywagowac. Jk wygra te wybory prezydenckie a przyszle do parlamentu wygra PiS

Pod warunkiem, ze PIS sie nie pozre miedzy soba. Bez lidera
szczury zrobia raban...

Data: 2010-07-02 15:11:02
Autor: Dirko
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0kmkj$3o4$1news.onet.pl...

Nie ma sensu dywagowac. Jk wygra te wybory prezydenckie a przyszle do parlamentu wygra PiS
awe

    Super. :-) Wreszcie wróci moja ulubiona minister Fotyga i znów zrobi się wesoło.

Data: 2010-07-02 19:43:20
Autor: awe

Użytkownik "Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> napisał w wiadomości news:i0koh6$gru$1news.vectranet.pl...
[...]

-- -- -- -- --
dla mnie tez super mialek okazje poznac ja osobiscie. super babka
awe

Data: 2010-07-02 21:39:54
Autor: the_foe
W dniu 2010-07-02 19:43, awe pisze:
[...]

Kiedy wyslano ja w pierwszym rzucie do europarlamentu (jeszcze za rzadow SLD) jakas gazeta zrobila "sprawdzian" jezykowy dla naszych przedstawicieli w UE. Fotyge komplementowali, ze swietnie zna angielski, dodajac ze to i tak nic jej nie daje bo tak samo jak w jezyku polskim nie jest w stanie wytlumaczyc nikomu o co jej wlasciwie chodzi.

--
the_foe

Data: 2010-07-02 21:41:59
Autor: Jakub A. Krzewicki
Przedsi�biorcy: G�osowanie na Kaczy�skiego nie wchodzi w gr�.
piątek, 2 lipca 2010 19:43. carbon entity 'awe' <fakej2345@poczta.onet.pl>

dla mnie tez super mialek okazje poznac ja osobiscie. super babka

Pisz w Usenecie językiem literackim, a nie regionalnym Mundartem/patois jak wyborcy PiS!

Data: 2010-07-03 00:39:02
Autor: awe

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisał w wiadomości news:i0lfe7$89r$2news.onet.pl...
[...]

niestety nie potrafie utrzymac w pisaniu dynamicznym skladni polskiej
awe

Data: 2010-07-02 15:53:15
Autor: HaMMeR
On 2010-07-02 14:37, mkałrwan jest debilem wrote:
[...]

RWA.., przedsiebiorcy!!!
Przybudowka beneficjentow salonu IIIRP!
Przedsiebiorcami, to oni nigdy nie byli,
bowiem bedac PODSIEBIORCAMI, nie mieli okazji...

Data: 2010-07-02 15:57:48
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:i0kr0g$9jp$1newsread1.aster.pl...
On 2010-07-02 14:37, mkałrwan jest debilem wrote:
[...]

Tu masz 100% rację. Oni są jak gówno, które przyczepiło się do statku i mówi: płyniemy.

Przedsiębiorcy: Głosowanie na Kaczyńskiego nie wchodzi w grę.