Przedsiębiorcy budujący A2 są na skraju psychicznej wytrzymałości i finansowego bankructwa

Data: 2012-05-12 23:45:31
Autor: u2
Przedsiębiorcy budujący A2 są na skraju psychicznej wytrzymałości i finansowego bankructwa
.... czyli czecia peloska w akcji :

http://wpolityce.pl/wydarzenia/28445-przedsiebiorcy-budujacy-a2-sa-na-skraju-psychicznej-wytrzymalosci-i-finansowego-bankructwa-wstrzasajacy-reportaz-z-posiedzenia-komisji-infrastruktury

Wielu polskich przedsiębiorców jest na skraju bankructwa. Dlaczego? Bo
jako podwykonawcy budowali autostrady dla wielkich konsorcjów. W miniony
czwartek została w Sejmie zwołana specjalna komisja, która miała się
przyjrzeć ich problemom.

Dariusz Smukowski, przedsiębiorca transportowy z Płońska, błagał o pomoc:

    Zapłaciłem podatki, sprzedałem całą swoją firmę i zostałem z niczym.
Zostałem z długami. Jestem winien 150 tys. ludziom.

Wstrząsający przebieg posiedzenia Komisji Infrastruktury zrelacjonowali
reporterzy programu "Bliżej" Jana Pospieszalskiego.

Minister Sławomir Nowak niemal do ostatniej chwili twierdził, że rząd
zadba o przejezdność na Euro 2012. W miniony czwartek oświadczył
ostatecznie, że przejezdności jednak nie będzie. Dlaczego?

Podwykonawcy firmy DSS, odpowiedzialnej za budowę odcinka C autostrady
A2, wyjaśniają jak wygląda współpraca z głównym wykonawcą.

Marek Szymczak, który wciąż nie otrzymał od DSS niemal 2 milionów
złotych, musiał zwolnić sporą część pracowników. Jego zaległości w
Urzędzie Skarbowym sięgają 800 tysięcy złotych, a wierzytelności
przekraczają milion.

Propaganda infrastrukturalna rządu Donalda Tuska działała pełną parą już
od chwili wbicia pierwszej łopaty. Próbowano przysłonić nie tylko małe
uchybienia, ale potężne niejasności, które skutkują dziś bankructwem
firmy DSS i olbrzymimi problemami jej podwykonawców. Marek Szymczak
odsłania także kulisy prac pokazowych, podejmowanych na przyjazd
rządowych kontroli.

Przedsiębiorcy nie mogą odzyskać zainwestowanych pieniędzy, choć
zmuszeni są literą prawa do zapłacenia podatków. Sytuacja jest
dramatyczna, ale nie zamierzają się poddać. Powołali Komitet
Protestacyjny Przedsiębiorców Poszkodowanych przy Budowie Autostrad,
który zrzesza aż 70 firm. Rozpoczęli batalię o zwrot niewypłaconych
środków. Należności są niebotyczne. Sama tylko upadła spółka DSS jest im
winna łącznie 830 mln zł.

Właściciele firm, którzy zostali doprowadzeni do ostateczności, swoje
fatalne położenie zawdzięczają rządowi Donalda Tuska, który wybrał
nierzetelnego i niewypłacalnego wykonawcę odcinka C autostrady A2.
Minister Infrastruktury już w ubiegłym roku znał doskonale kondycję
finansową spółki.

CZYTAJ TEŻ: O fatalnym stanie finansowym spółki DSS rząd wiedział już w
ubiegłym roku. Mimo to powierzył firmie prace na odcinku autostrady A2

http://wpolityce.pl/wydarzenia/27507-o-fatalnym-stanie-finansowym-spolki-dss-rzad-wiedzial-juz-w-ubieglym-roku-mimo-to-powierzyl-firmie-prace-na-odcinku-autostrady-a2

Data: 2012-05-12 23:56:23
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

... czyli czecia peloska w akcji :

Za czwartej kurduplskiej nie do pomyślenia. Wtedy nie "wielkie konsorcja"
budowały autostrady, a Kaczyńscy z Dornem oraz tym od meblów.

I zawsze płacili na czas.

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-05-13 00:20:04
Autor: raff
Przedsiębiorcy budujšcy A2 sš na skraju psychicznej wytrzymałoœci i finansowego bankructwa
On Sat, 12 May 2012 23:56:23 +0200, "Grzegorz Z."
<tictactoe@colleen.org> wrote:

u2 napisał:

... czyli czecia peloska w akcji :

Za czwartej kurduplskiej nie do pomyślenia. Wtedy nie "wielkie konsorcja"
budowały autostrady, a Kaczyńscy z Dornem oraz tym od meblów.

I zawsze płacili na czas.

Widac koledzy sie oblowili, potem zamkneli dzialalnosc, a Donald
dostal pewnie dzialke.

R.

Data: 2012-05-13 03:26:29
Autor: Grzegorz Z.

u2 napisał:

[...]

Myślałem że Dorn już nie jest "zdrajcą".

Data: 2012-05-13 07:02:53
Autor: stevep

u2 napisał:

[...]

A ty łyknąłeś już działkę bo bździsz.
--
stevep

Data: 2012-05-13 10:01:21
Autor: pluton
Przedsiębiorcy budujšcy A2 sš na skraju psychicznej wytrzymało?ci i finansowego bankructwa

Wariat dal Tuskowi dzialke ???

Nullification

Data: 2012-05-13 12:46:45
Autor: raff
Przedsiębiorcy budujšcy A2 sš na skraju psychicznej wytrzymało?ci i finansowego bankructwa
On Sun, 13 May 2012 10:01:21 +0200, "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl>
wrote:

>Za czwartej kurduplskiej nie do pomyÂślenia. Wtedy nie "wielkie konsorcja"
>budowa?y autostrady, a Kaczy?scy z Dornem oraz tym od meblĂłw.
>
>I zawsze p?acili na czas.

Widac koledzy sie oblowili, potem zamkneli dzialalnosc, a Donald
dostal pewnie dzialke.

Wariat dal Tuskowi dzialke ???

Ale pluton, nie odpowiedziales czy to scierwo UBeckie to byl twoj
dziadek ?

http://pl.wikipedia.org/wiki/J%C3%B3zef_Pluta

R.

Data: 2012-05-13 13:05:07
Autor: pluton
Przedsibiorcy budujcy A2 s? na skraju psychicznej wytrzymao?ci i finansowego bankructwa
Ale pluton, nie odpowiedziales czy to scierwo UBeckie to byl twoj
dziadek ?

http://pl.wikipedia.org/wiki/J%C3%B3zef_Pluta

Jak twoj ojciec mogl byc moim dziadkiem ?

Nullification

Data: 2012-05-13 13:09:47
Autor: raff
Przedsibiorcy budujcy A2 s? na skraju psychicznej wytrzymao?ci i finansowego bankructwa
On Sun, 13 May 2012 13:05:07 +0200, "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl>
wrote:

Ale pluton, nie odpowiedziales czy to scierwo UBeckie to byl twoj
dziadek ?

http://pl.wikipedia.org/wiki/J%C3%B3zef_Pluta

Jak twoj ojciec mogl byc moim dziadkiem ?

Czyli to scierwo nie jest twoim przodkiem, Pluta ?

R.

Data: 2012-05-13 14:06:11
Autor: Rafał

wrote:

[...]

To jesteś przypadkiem scierowjadzie.

Data: 2012-05-13 14:05:34
Autor: Rafał
Przedsiębiorcy budujšcy A2 sš na skraju psychicznej wytrzymało?ci i finansowego bankructwa
Dnia Sun, 13 May 2012 12:46:45 +0200, raff napisaů(a):

wrote:

> [...]

dostal pewnie dzialke.

Wariat dal Tuskowi dzialke ???

Ale pluton, nie odpowiedziales czy to scierwo UBeckie to byl twoj

To scierwo ubecki to twój tatuú tůusty kmiocie.

Data: 2012-05-13 10:07:09
Autor: Rafał

u2 napisał:

[...]

Tylko ty kmieciu nie dostałeś. Jakiż ty jesteś żałasnym durniem!

Data: 2012-05-13 12:50:07
Autor: raff

u2 napisał:

[...]

Bombel, tata byl w UB czy tylko w PZPR ?

R.

Data: 2012-05-13 13:02:53
Autor: u2
W dniu 2012-05-13 12:50, raff pisze:
Bombel, tata byl w UB czy tylko w PZPR ?

R.

Byl w UB i nie tata tylko tate ;)

Data: 2012-05-13 14:07:38
Autor: Rafał
Dnia Sun, 13 May 2012 13:02:53 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2012-05-13 12:50, raff pisze:
Bombel, tata byl w UB czy tylko w PZPR ?

R.

Byl w UB i nie tata tylko tate ;)

To was rodzinne co beznapletkowy kmiocie?

Data: 2012-05-13 13:05:45
Autor: pluton
Przedsiębiorcy buduj?cy A2 s? na skraju psychicznej wytrzymało?ci i finansowego bankructwa
Bombel, tata byl w UB czy tylko w PZPR ?

Nie wiesz, w jakiej bandzie byl twoj tata ?

Nullification

Data: 2012-05-13 13:10:44
Autor: raff
Przedsiębiorcy buduj?cy A2 s? na skraju psychicznej wytrzymało?ci i finansowego bankructwa
On Sun, 13 May 2012 13:05:45 +0200, "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl>
wrote:

Bombel, tata byl w UB czy tylko w PZPR ?

Nie wiesz, w jakiej bandzie byl twoj tata ?

No, Pluta, wnuku UBekow, to nie moi przodkowie wyrywali paznokcie
innym ludziom.

R.

Data: 2012-05-13 14:09:00
Autor: Rafał

wrote:

[...]

Jak to nie twoi? Przecież twój dziadek służył w SS. Twoja siostra się tego
dzis wstydzi a ty chodzisz dumny jak paw.

Data: 2012-05-13 14:08:09
Autor: Rafał
Dnia Sun, 13 May 2012 13:05:45 +0200, pluton napisał(a):

Bombel, tata byl w UB czy tylko w PZPR ?

Nie wiesz, w jakiej bandzie byl twoj tata ?

Ich tatuś czyli u2 i rafa to byli kmioty więc jedyne co mogli to srac ze
strachu.

Data: 2012-05-13 14:07:04
Autor: Rafał

u2 napisał:

[...]

Nie wiem w jakiej norganizacji był stary BomBla ale jestem pewien, że twój
był w Wermachtcie.

Data: 2012-05-13 10:06:40
Autor: Rafał
Dnia Sat, 12 May 2012 23:56:23 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

u2 napisał:

... czyli czecia peloska w akcji :

Za czwartej kurduplskiej nie do pomyślenia. Wtedy nie "wielkie konsorcja"
budowały autostrady, a Kaczyńscy z Dornem oraz tym od meblów.

I zawsze płacili na czas.

I budowali 3 mln mieszkań! I 17 km autostrad w 2 lata! Sukces gonił sukces!
Tego ten kmiot u2 nie jest w stanie pojąć.

Data: 2012-05-13 00:53:56
Autor: wedoler
"u2"  wrote in message news:4faed9fe$0$1300$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Pomijając temat, tak się zastanawiam ilu z nich głosowało na partię obywatelską, wietrząc zieloną wyspę? Czekamy na więcej takich "kwiatków". Czas pogonić tych degeneratów.

wekon

Data: 2012-05-13 10:05:51
Autor: Rafał
Dnia Sat, 12 May 2012 23:45:31 +0200, u2 napisał(a):

... czyli czecia peloska w akcji :

Niby dlaczego PO ma cos z tym wspólnego? Ci którzy wygrali przetarg nie
płacą podwykonawcom. Podwykonawcy czując łatwy grosz podpisali kontrakty, a
teraz jęczą, że nie mają kasy. Pretensje do Tuska? Gdzie to całe
towarzystwo miało rozum pchając się na autostrady?

Data: 2012-05-13 10:35:45
Autor: u2
W dniu 2012-05-13 10:05, Rafał pisze:
[...]

Ten tusk zrobił z kłamstwa normę. Cała ta czecia pełoska jest oparta na
kłamstwie.

Zobaczysz tę swoją emeryturę jak każdy naiwniak głosujący na tuska ;-)

Data: 2012-05-13 14:05:04
Autor: Rafał
Dnia Sun, 13 May 2012 10:35:45 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Na jakim kłamstwie kmiocie? Może smoleńskim? W dupie mam waszą emeryturę.
Ty naiwniaku nawet jeżeli głosowałeś na Jareczka to i tak głodową
emeryturką uszczęśliwi cię Tusk. Wiesz dlaczego? Bos głupi kmiot.

Przedsiębiorcy budujący A2 są na skraju psychicznej wytrzymałości i finansowego bankructwa