Przedsiębiorcy budujący A2 są na skraju psychicznej wytrzymałości i finansowego bankructwa

Data: 2012-05-12 23:56:23
Autor: Grzegorz Z.
Przedsiębiorcy budujący A2 są na skraju psychicznej wytrzymałości i finansowego bankructwa
u2 napisał:

... czyli czecia peloska w akcji :

Za czwartej kurduplskiej nie do pomyślenia. Wtedy nie "wielkie konsorcja"
budowały autostrady, a Kaczyńscy z Dornem oraz tym od meblów.

I zawsze płacili na czas.

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-05-13 00:20:04
Autor: raff
Przedsiębiorcy budujšcy A2 sš na skraju psychicznej wytrzymałoœci i finansowego bankructwa
On Sat, 12 May 2012 23:56:23 +0200, "Grzegorz Z."
<tictactoe@colleen.org> wrote:

u2 napisał:

... czyli czecia peloska w akcji :

Za czwartej kurduplskiej nie do pomyślenia. Wtedy nie "wielkie konsorcja"
budowały autostrady, a Kaczyńscy z Dornem oraz tym od meblów.

I zawsze płacili na czas.

Widac koledzy sie oblowili, potem zamkneli dzialalnosc, a Donald
dostal pewnie dzialke.

R.

Data: 2012-05-13 03:26:29
Autor: Grzegorz Z.

u2 napisał:

[...]

Myślałem że Dorn już nie jest "zdrajcą".

Data: 2012-05-13 07:02:53
Autor: stevep

u2 napisał:

[...]

A ty łyknąłeś już działkę bo bździsz.
--
stevep

Data: 2012-05-13 10:01:21
Autor: pluton
Przedsiębiorcy budujšcy A2 sš na skraju psychicznej wytrzymało?ci i finansowego bankructwa

Wariat dal Tuskowi dzialke ???

Nullification

Data: 2012-05-13 12:46:45
Autor: raff
Przedsiębiorcy budujšcy A2 sš na skraju psychicznej wytrzymało?ci i finansowego bankructwa
On Sun, 13 May 2012 10:01:21 +0200, "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl>
wrote:

>Za czwartej kurduplskiej nie do pomyÂślenia. Wtedy nie "wielkie konsorcja"
>budowa?y autostrady, a Kaczy?scy z Dornem oraz tym od meblĂłw.
>
>I zawsze p?acili na czas.

Widac koledzy sie oblowili, potem zamkneli dzialalnosc, a Donald
dostal pewnie dzialke.

Wariat dal Tuskowi dzialke ???

Ale pluton, nie odpowiedziales czy to scierwo UBeckie to byl twoj
dziadek ?

http://pl.wikipedia.org/wiki/J%C3%B3zef_Pluta

R.

Data: 2012-05-13 13:05:07
Autor: pluton
Przedsibiorcy budujcy A2 s? na skraju psychicznej wytrzymao?ci i finansowego bankructwa
Ale pluton, nie odpowiedziales czy to scierwo UBeckie to byl twoj
dziadek ?

http://pl.wikipedia.org/wiki/J%C3%B3zef_Pluta

Jak twoj ojciec mogl byc moim dziadkiem ?

Nullification

Data: 2012-05-13 13:09:47
Autor: raff
Przedsibiorcy budujcy A2 s? na skraju psychicznej wytrzymao?ci i finansowego bankructwa
On Sun, 13 May 2012 13:05:07 +0200, "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl>
wrote:

Ale pluton, nie odpowiedziales czy to scierwo UBeckie to byl twoj
dziadek ?

http://pl.wikipedia.org/wiki/J%C3%B3zef_Pluta

Jak twoj ojciec mogl byc moim dziadkiem ?

Czyli to scierwo nie jest twoim przodkiem, Pluta ?

R.

Data: 2012-05-13 14:06:11
Autor: Rafał

wrote:

[...]

To jesteś przypadkiem scierowjadzie.

Data: 2012-05-13 14:05:34
Autor: Rafał
Przedsiębiorcy budujšcy A2 sš na skraju psychicznej wytrzymało?ci i finansowego bankructwa
Dnia Sun, 13 May 2012 12:46:45 +0200, raff napisaů(a):

wrote:

> [...]

dostal pewnie dzialke.

Wariat dal Tuskowi dzialke ???

Ale pluton, nie odpowiedziales czy to scierwo UBeckie to byl twoj

To scierwo ubecki to twój tatuú tůusty kmiocie.

Data: 2012-05-13 10:07:09
Autor: Rafał

u2 napisał:

[...]

Tylko ty kmieciu nie dostałeś. Jakiż ty jesteś żałasnym durniem!

Data: 2012-05-13 12:50:07
Autor: raff

u2 napisał:

[...]

Bombel, tata byl w UB czy tylko w PZPR ?

R.

Data: 2012-05-13 13:02:53
Autor: u2
W dniu 2012-05-13 12:50, raff pisze:
Bombel, tata byl w UB czy tylko w PZPR ?

R.

Byl w UB i nie tata tylko tate ;)

Data: 2012-05-13 14:07:38
Autor: Rafał
Dnia Sun, 13 May 2012 13:02:53 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2012-05-13 12:50, raff pisze:
Bombel, tata byl w UB czy tylko w PZPR ?

R.

Byl w UB i nie tata tylko tate ;)

To was rodzinne co beznapletkowy kmiocie?

Data: 2012-05-13 13:05:45
Autor: pluton
Przedsiębiorcy buduj?cy A2 s? na skraju psychicznej wytrzymało?ci i finansowego bankructwa
Bombel, tata byl w UB czy tylko w PZPR ?

Nie wiesz, w jakiej bandzie byl twoj tata ?

Nullification

Data: 2012-05-13 13:10:44
Autor: raff
Przedsiębiorcy buduj?cy A2 s? na skraju psychicznej wytrzymało?ci i finansowego bankructwa
On Sun, 13 May 2012 13:05:45 +0200, "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl>
wrote:

Bombel, tata byl w UB czy tylko w PZPR ?

Nie wiesz, w jakiej bandzie byl twoj tata ?

No, Pluta, wnuku UBekow, to nie moi przodkowie wyrywali paznokcie
innym ludziom.

R.

Data: 2012-05-13 14:09:00
Autor: Rafał

wrote:

[...]

Jak to nie twoi? Przecież twój dziadek służył w SS. Twoja siostra się tego
dzis wstydzi a ty chodzisz dumny jak paw.

Data: 2012-05-13 14:08:09
Autor: Rafał
Dnia Sun, 13 May 2012 13:05:45 +0200, pluton napisał(a):

Bombel, tata byl w UB czy tylko w PZPR ?

Nie wiesz, w jakiej bandzie byl twoj tata ?

Ich tatuś czyli u2 i rafa to byli kmioty więc jedyne co mogli to srac ze
strachu.

Data: 2012-05-13 14:07:04
Autor: Rafał

u2 napisał:

[...]

Nie wiem w jakiej norganizacji był stary BomBla ale jestem pewien, że twój
był w Wermachtcie.

Data: 2012-05-13 10:06:40
Autor: Rafał
Dnia Sat, 12 May 2012 23:56:23 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

u2 napisał:

... czyli czecia peloska w akcji :

Za czwartej kurduplskiej nie do pomyślenia. Wtedy nie "wielkie konsorcja"
budowały autostrady, a Kaczyńscy z Dornem oraz tym od meblów.

I zawsze płacili na czas.

I budowali 3 mln mieszkań! I 17 km autostrad w 2 lata! Sukces gonił sukces!
Tego ten kmiot u2 nie jest w stanie pojąć.

Przedsiębiorcy budujący A2 są na skraju psychicznej wytrzymałości i finansowego bankructwa