[foto] Przedsmak wakacji - czyli długi weeken d w Bieszczadach.

Data: 2015-06-09 09:34:54
Autor: bbjk
[foto] Przedsmak wakacji - czyli długi weeken d w Bieszczadach.
W dniu 2015-06-09 o 00:29, ppontek pisze:

https://picasaweb.google.com/klubik.karpacki/Bieszczady

Jak zwykle już sama nie wiem, kogo bardziej podziwiać, Ciebie, że Ci się chce tydzień w tydzień organizować takie wyprawy, czy dzieci za kondycję i hart ducha. W jakim są wieku?
Åšwietny weekend! :)
--
B.

Data: 2015-06-09 10:45:01
Autor: kawoN
W dniu 09.06.2015 o 09:34, bbjk pisze:
Jak zwykle już sama nie wiem, kogo bardziej podziwiać, Ciebie, że Ci się
chce tydzień w tydzień organizować takie wyprawy, czy dzieci za kondycję
i hart ducha. W jakim sÄ… wieku?

A ja bym zapytał raczej: czy Tata jeżdżąc z dziećmi "traci" cokolwiek
na wyjeździe - w sensie czy gdyby jechał bez dzieci to wyjazd byłby
"bardziej", "więcej", "inaczej" ?

Data: 2015-06-09 17:46:26
Autor: ppontek
[foto] Przedsmak wakacji - czyli długi weeken d w Bieszczadach.
W dniu 2015-06-09 o 09:34, bbjk pisze:
W jakim sÄ… wieku?

8 i 10 lat

PABLO

Data: 2015-06-20 21:53:33
Autor: Maciek
W dniu 2015-06-09 o 17:46, ppontek pisze:
W dniu 2015-06-09 o 09:34, bbjk pisze:
W jakim sÄ… wieku?
8 i 10 lat
Można wiedzieć, czy dużo było narzekania, biadolenia, stwierdzeń w
rodzaju: "tu zostajÄ™ i nie przejadÄ™ nawet metra!". Jestem prawie pewien,
że moje miałyby obiekcje, choć 15km "z buta" potrafią przejść w terenie
o zmiennym nachyleniu (ale niekoniecznie bez słowa skargi). Pytam, bo to
błoto nie wyglądało dobrze :->

Maciek

Data: 2015-06-30 19:44:11
Autor: ppontek
W dniu 2015-06-20 o 21:53, Maciek pisze:
[...]

Bywa różnie, ale akurat tym razem marudzenia było mało.

"Tu zostaję" praktycznie się nie zdarza - to chyba kwestia przyzwyczajenia. Poza tym od czego są motywatory - każda droga, nawet najbardziej stroma, zabłocona i zakrzalona prowadzi przecież do ... sklepu :-)

Jestem prawie pewien,
że moje miałyby obiekcje, choć 15km "z buta" potrafią przejść w terenie
o zmiennym nachyleniu (ale niekoniecznie bez słowa skargi).

Z moich obserwacji wynika, że dziecko jest w stanie przejść/przejachać dowolny dystans. Szybko się też regeneruje. Kwestia motywacji. Problemem jest nuda, a nie zmęczenie. Im więcej dzieci, im bardziej urozmaicony teren, im skuteczniejsze motywatory i (last but not least) im lepszy przykład dorosłych tym łatwiej to osiągnąć w praktyce.

Pytam, bo to
błoto nie wyglądało dobrze :->

Błoto to akurat jedna z atrakcji - już "od dziecka":

https://picasaweb.google.com/klubik.karpacki/WielkaRacza#5511985751402493570

https://picasaweb.google.com/klubik.karpacki/WielkaRacza#5511985769507528514

https://picasaweb.google.com/klubik.karpacki/NaSpotkanieSpoznionejWiosny#5920211854151711346

https://picasaweb.google.com/klubik.karpacki/NaSpotkanieSpoznionejWiosny#5920211822850047778

PABLO

Data: 2015-06-30 22:45:55
Autor: Prot Ogenes
[foto] Przedsmak wakacji - czyli długi weeken d w Bieszczadach.
Data: 2015-06-30 23:34:26
Autor: ppontek
W dniu 2015-06-30 o 22:45, Prot Ogenes pisze:
On 2015-06-30 19:44, ppontek wrote:

[...]

Pojechały dzieciaki po bandzie. Nie mogę ha ha ha :-)

Dzieci ponoć dzielą się na te czyste i na te szczęśliwe :-)

PABLO

[foto] Przedsmak wakacji - czyli długi weeken d w Bieszczadach.